روز پنجشنبه با افزایش موارد کارکنان در بیمارستان دانشگاه ، 16 مورد جدید COVID-19 در منطقه لندن

خبر

واحد بهداشتی Middlesex-London (MLHU) روز پنجشنبه 16 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد ، از جمله شش مورد مثبت دیگر در بین کارکنان بیمارستان دانشگاه.

طبق مرکز علوم بهداشتی لندن ، تعداد موارد در بین کارکنان بیمارستان در حال حاضر به 26 مورد رسیده است ، در حالی که پنج شیوع در این مرکز اعلام شده است. سه مورد کمتر در بین بیماران بستری گزارش شده است ، که به 23 روز پنجشنبه رسیده است. شیوع واحدهایی در طبقه چهارم ، ششم ، نهم و دهم وجود دارد.

در میان موارد جدید ویروس کرونا در منطقه لندن ، 11 نفر افراد 30 ساله و زیر سال بودند. طبق گزارش MLHU ، دو مورد در 40 سالگی ، یکی در 50 سالگی و دو مورد در 60 سالگی به همراه سه کارمند مراقبت های بهداشتی بودند.

شماره های ردیابی تماس به روز نشان می دهد که پنج مورد به شیوع وصل شده است ، دو مورد مربوط به مسافرت های بین المللی است ، پنج مورد با یک مورد شناخته شده در ارتباط بوده اند و پنج نفر هیچ ارتباط مشخصی ندارند.

14 مورد بهبودی در روز پنجشنبه ارسال شده است که تعداد موارد فعال شناخته شده در منطقه تا 141 مورد بهبود یافته است.

در همین حال ، یک مورد COVID-19 در مدرسه دولتی فارست پارک در سنت توماس تأیید شد. هیئت مدرسه منطقه دره تیمز در مورد پرونده کارمندان یا دانش آموزان چیزی نگفت.

هیئت مدیره در چهارشنبه شب در یک ایمیل گفت ، واحد بهداشت محلی در حال شناسایی تماس های نزدیک و ارائه مشاوره آزمایش به افراد آسیب دیده است.

COVID-19 در سراسر منطقه و فراتر از آن

بهداشت عمومی جنوب غربی ، که شامل شهرستانهای توماس ، وودستاک و آکسفورد و الگین است ، روز چهارشنبه 9 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد. در حال حاضر بیش از 100 مورد اضافی در دو هفته گذشته در الگین-آکسفورد گزارش شده است که از زمان ابتلا به همه گیری تاکنون 516 مورد گزارش شده است. 55 عفونت فعال شناخته شده در منطقه وجود دارد.

در همین حال ، انتاریو هزار و 478 مورد جدید را مشاهده کرد ، همراه با 21 مورد مرگ دیگر گزارش شده است.

اکثر موارد در منطقه Peel بود که پنجشنبه 572 مورد را ثبت کرد و تورنتو در 356 و 11 مورد در York York ثبت شد.