زندانی در EMDC درگذشت و شانزدهمین مرگ در دهه گذشته در کانون اصلاح و تربیت بود

خبر

طبق گفته وزارت دادستان کل یک زندانی در بازداشتگاه Elgin-Middlesex (EMDC) درگذشت.

در ایمیل ارسال شده به سی بی سی نیوز ، وزارت گفت که امدادگران عصر چهارشنبه در زندان حضور یافتند و یک زندانی اعلام شد که فوت کرده است ، اما نام زندانی یا جزئیات مربوط به مرگ را منتشر نکرد.

اندرو موریسون ، سخنگوی وزارتخانه ، در نامه الکترونیکی گفت: “ارائه جزئیات بیشتر در مورد مرگ با توجه به تحقیقات در حال انجام مناسب نیست.”

این شانزدهمین مرگ زندانیان در زندان از سال 2009 به بعد است. بسیاری از مرگ های قبلی با مصرف بیش از حد مواد مرتبط بوده است.

وکیل کوین ایگان ، شریک وکلای مک کنزی لیک و مدافع زندانی گفت: “این بار دیگر یک وضعیت بسیار ناراحت کننده در EMDC اتفاق می افتد.”

در ماه مارس ، این استان متخلفان “کم خطر” را در تلاش برای کاهش جمعیت در مراکز اصلاح و تربیت با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 آزاد کرد. علی رغم آن ، ایگان گفت که مدل نظارت فعلی در بازداشتگاه کار نمی کند.

“این مرکز بسیار قدیمی است ، واقعاً برای توان بخشی مناسب نیست … بنابراین آنچه که می بینیم تعدادی از افراد با مشکلات اعتیاد ، با مشکلات بهداشت روانی است که باید توسط متخصصانی که برای مقابله با این مسائل آموزش دیده اند ، مقابله کنند ، و در عوض ، آنها فقط زیر قفل نگه داشته می شوند و به هیچ وجه به آنها کمک نمی کند. “

ایگان افزود: “ما حسابرس کل را داشته ایم و دادگاه ها EMDC را به عنوان مکانی وحشتناک متمایز کرده اند ، اما همچنان به اعزام افراد به آنجا ادامه می دهیم و این برای من منطقی یا انسانی نیست.”

موریسون گفت ، دفتر رئیس بازپرس دادگستری در حال بررسی علت و نحوه آخرین مرگ است در حالی که وزارتخانه تحقیقات داخلی خود را انجام می دهد تا تعیین کند که آیا تمام مراحل مربوط به مراقبت و حضانت فرد متوفی رعایت شده است یا خیر.

“اگر پزشک قانونی تشخیص دهد که مرگ چیزی غیر از علل طبیعی بوده است ، دادرسی احضار می شود. اگر مرگ ناشی از علل طبیعی باشد ، رسیدگی به صلاحدید پزشک قانونی است.”