سخنگوی کالج این سوال را مطرح می‌کند که آیا لغو برنامه‌های تحصیلات تکمیلی منجر به افزایش افسران پلیس می‌شود؟

خبر

مدیر ارتباطات شرکتی در کالج Sault این سوال را مطرح می‌کند که آیا حرکت انتاریو به لغو برنامه‌های مورد نیاز تحصیلات تکمیلی برای افسران پلیس منجر به استخدام‌های جدید بیشتر می‌شود یا خیر.

چقدر محتمل است که آنها فقط یک فارغ التحصیل تازه از دبیرستان را مستقیماً وارد پلیس کنند؟ ریک وب، که همچنین یکی از اعضای Sault Ste بود، گفت. هیئت خدمات پلیس ماری به همراه نقش او در کالج.

“آنها فقط به دنبال کسی نیستند که اغلب حتی از کالج یا دانشگاه فارغ التحصیل شده باشد. آنها به دنبال چیزهای مختلفی هستند.”

در حالی که برخی از خدمات پلیس از کاندیداها می خواهند که دارای تحصیلات پس از متوسطه باشند، استان برنامه هایی داشت که آنها را به طور کلی ملزم کند. اما این موارد حذف شدند تا افرادی که دارای دیپلم دبیرستان هستند بتوانند به درخواست خدمات پلیس با آن تجربه ادامه دهند.

روز سه‌شنبه، داگ فورد، نخست‌وزیر انتاریو اعلام کرد که این استان تمام هزینه‌های آموزش پایه پاسبان در کالج پلیس انتاریو را نیز پوشش خواهد داد.

افسران پلیس جدید باید این برنامه سه ماهه را که هزینه آن 15450 دلار است، ظرف شش ماه پس از استخدام تکمیل کنند.

فورد در یک کنفرانس خبری در کالج پلیس انتاریو گفت: “ما به افسران پلیس بیشتری در خیابان هایمان نیاز داریم، چکمه های بیشتری روی زمین.”

وب گفت که فارغ التحصیلان از برنامه های بنیاد پلیس، مانند برنامه ای که کالج Sault ارائه می دهد، زمانی که برای شغل با خدمات پلیس انتاریو درخواست می کنند، برتری خواهند داشت.

او گفت: «ما در طول سال‌های متمادی با حضور در این فضا نشان داده‌ایم که برای دانش‌آموزان ارزش می‌افزاییم تا آنها آماده باشند تا خود را برای پلیس معرفی کنند.

اما وب منتقدانی را که استدلال می‌کردند کنار گذاشتن الزامات تحصیلات تکمیلی برای افسران پلیس جدید منجر به نامزدهای کمتر واجد شرایط می‌شود، تکرار نکرد.

او گفت: «من نمی گویم که لزوماً چنین خواهد شد.

“آنها هنوز باید یک فرآیند سختگیرانه را با کالج پلیس در ایلمر طی کنند.”

مرد طاس با لباس پلیس.
پل پدرسن رئیس خدمات پلیس سادبری بزرگ است. (Markus Schwabe/CBC)

پل پدرسن، رئیس پلیس سادبری بزرگ در بیانیه ای به CBC News گفت که از تغییرات استان استقبال می کند.

او گفت: «رفع موانع از جمله موانع مالی به متقاضیان اضافی با تجربیات حیاتی حیاتی که علاقه مند به حرفه پلیسی هستند، این امکان را می دهد تا اهداف خود را دنبال کنند.

“ما برای اعضای خود، تخصص و سوابق متنوع آنها ارزش قائل هستیم که دانش و تجربه زیادی را برای GSPS به ارمغان می آورد. [Greater Sudbury Police Service]”

مردی خندان با کت و شلواری با پرچم کانادا و انتاریو در پس زمینه.
کرایمر گرنکه، رئیس هیئت مدیره خدمات پلیس تیمینز می‌گوید که از تغییراتی استقبال می‌کند که انتظار دارد به تلاش‌های جذب نیرو کمک کند. (سرویس پلیس تیمینز)

کرایمر گرنکه، رئیس هیئت خدمات پلیس تیمینز، گفت که او نیز از این خبر استقبال می‌کند و اضافه می‌کند که هرگونه تغییری که منجر به متقاضیان پلیس بیشتر شود، مورد نیاز است.

او گفت: «ما در حال حاضر، مانند بسیاری از خدمات پلیس، در داخل خدمات پلیس جای خالی داریم.

“ما در حال حاضر در حال استخدام هستیم. بنابراین ما به دنبال افسرانی هستیم که به صفوف ما بپیوندند.”

سرویس پلیس Timmins قبلاً اعلام کرده بود که شهریه کالج پلیس انتاریو را برای افراد جدید در سال‌های 2023 و 2024 بازپرداخت می‌کند.

اما اکنون که استان مشوق‌های مشابهی را ارائه می‌کند، گرنکه گفت که می‌توانند از پولی که برای بازپرداخت شهریه کنار گذاشته‌اند برای اولویت‌های دیگر استفاده کنند.

او گفت: «دوربین‌های بدنه و پایانه‌های داده داخل خودرو، مدرن‌سازی فناوری اطلاعات، مواردی هستند که ما به آنها نگاه می‌کنیم.