سرمربی سابق برنامه های دو و میدانی کراس کانتری دانشگاه ویندزور در 67 سالگی درگذشت

خبر

سرمربی مشهور دانشگاه ویندزور ، دنیس فایرال یا همان “بزرگ داگ” ، همانطور که شناخته شده بود ، جمعه در 67 سالگی درگذشت.

طبق اخبار منتشر شده از دانشگاه ، فایرال به مدت 30 سال مربی برنامه های دو و میدانی UWindsor Lancers بود. وی پس از مبارزه با فلج فوق هسته ای پیشرونده (PSP) – بیماری نادر تخریب مغز که بر تحرک و گفتار تأثیر می گذارد ، درگذشت.

در سال 1974 ، فایرال کار مربیگری خود را آغاز کرد ، در سال 1985 به UWindsor پیوست و تا زمان بازنشستگی در سال 2015 ماند. در آن زمان ، وی به عنوان یکی از بهترین مربیان دو و میدانی در تاریخ کانادا شناخته شد.

در حالی که در دانشگاه بود او همچنین چندین تیم ملی را مربیگری کرد و به عنوان سرمربی تیم کانادا در مسابقات دو و میدانی نوجوانان پان آمریکن 2005 در ویندزور خدمت کرد.

دنیس فایرال در اینجا در سال 2017 در دانشگاه ویندزور ، به همراه همسرش جانت و دونده ملیسا بیشاپ به تصویر کشیده شده است. (مطبوعات کانادایی / جیسون کریک)

تحت هدایت وی ، تیم کانادا بالاترین تعداد مدال را در تاریخ این رویداد کسب کرد.

فایرال همچنین مربی ملیسا بیشاپ-نریاگو ، دونده تیم کانادا ، که در المپیک 2012 بود ، دارای یک طلای 2015 بازی های Pan Am و یک نقره در مسابقات جهانی اتحادیه بین المللی فدراسیون های ورزشی (IAAF) در سال 2015 است.

فایرال در پایان کار خود ، لنسرها را به 25 قهرمانی ورزشی بین دانشگاهی کانادا ، 45 عنوان قهرمانی دو و میدانی دانشگاه انتاریو و 65 جایزه مربی سال در مسابقات دو و میدانی سال به عنوان سرمربی هدایت کرده بود.

تیم های لنسر وی همچنین از 25 قهرمانی استانی در دو و میدانی مردان و 17 قهرمانی در 25 قهرمانی گذشته در دو و میدانی زنان 22 برد داشته اند.

مدیر دو و میدانی دانشگاه مایک هیوی در یک خبرنامه گفت: “سابقه موفقیت وی ، دانشگاه ویندزور و برنامه های دو و میدانی و دو و میدانی لنسر را بر روی نقشه قرار داد. اما این چیزی نبود که وی را خاص کند.” “او سازنده و همكار متواضع و فوق العاده م effectiveثري بود. در طي سالها بر تعداد بسياري از دانشجويان ورزشكار و گروه هاي اجتماعي تاثير مثبت گذاشت كه محاسبه تعداد آنها غيرممكن بود.”

ملیسا بیشاپ و دنیس فایرال به مدت نه سال یک تیم بوده اند. در سال 2016 ، آنها برای دومین المپیک خود راهی ریودوژانیرو شدند. (ملیسا اسقف)

در فوریه 2016 ، دانشگاه حتی نام فیلد هاوس را به نام وی تغییر داد و آن را Dennis Fairall Fieldhouse نامید.

“درخت مربیگری او گسترده و عمیق است ؛ و این تأثیر سالها ادامه خواهد داشت. وقتی با دنیس ملاقات کردید ، همیشه احساس بهتری داشتید. او احساس خوبی به شما داد. این هدیه او بود. ما خوش شانس بودیم که او را به عنوان یک همکار “، گفت هوی.