سرویس جدید اتوبوس منطقه ای برای پرت کانتی از 16 نوامبر راه اندازی می شود

خبر

سرویس جدید اتوبوس منطقه ای برای ساکنان شهرستان پرت در 16 نوامبر به جاده می رود.

Perth County Connect یک پروژه آزمایشی است که به منظور ارائه حمل و نقل عمومی ارزان و راحت به ساکنان طراحی شده است.

مگی مارتین ، هماهنگ کننده پروژه ترانزیت گفت: “کاملاً واضح است که این شهرستان سالها از حمل و نقل عمومی ارزان قیمت برخوردار نبود. ما اطمینان داریم که خدمات برای بسیاری از ساکنان ما یک سرمایه بزرگ خواهد بود.”

PC Connect پنج مسیر ثابت ارائه می دهد که از دوشنبه تا شنبه ، هشت ساعت در روز انجام می شود و شهرستان پرت و جوامع استراتفورد ، سنت ماری ، کیچنر-واترلو و لندن را به هم متصل می کند.

مارتین گفت که سرویس دهی از استراتفورد به لندن جزو مسیرهای اولیه نیست اما در هفته های آینده دنبال خواهد شد.

“ما مسیرهایی داریم که بسیار متمرکز بر روی کارمندان به محل کار ، و همچنین افراد ارشد در قرار ملاقات های بهداشتی ، واقعاً هر کسی است که نیاز به دسترسی به حمل و نقل ارزان قیمت دارد.”

مسیرهای خاص عبارتند از:

  • مسیر A (بخش پرت شمالی): استراتفورد ، گدس هیل ، برونر ، میلورتون ، نیوتن ، میلبانک ، لیستوول ، اتوود ، مونکتون ، میچل ، استراتفورد.
  • مسیر B (جنوب پرت کانتی): استراتفورد ، سنت پائولز ، سنت ماریس ، کرکتون ، میچل ، سبرینگویل ، استراتفورد
  • مسیر 1: Kitchener-Waterloo به Listowel
  • مسیر 2: کیچنر-واترلو از طریق استراتفورد به سنت ماریس
  • مسیر 3: لندن از طریق سنت مری به استراتفورد به استراتفورد (شروع متزلزل)

کرایه مسیرهای A و B برای بزرگسالان 6.00 دلار ، برای سالمندان و دانش آموزان 5.00 دلار است. هزینه مسیرهای 1 ، 2 و 3 برای بزرگسالان 12.00 دلار و برای سالمندان و دانشجویان 10.00 دلار است.

سوارکاران می توانند با شماره تلفن 1-888-465-0783 سفر خود را رزرو کنند. برای کرایه ها تغییر دقیق لازم است. به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی ، کرایه ها تا 1 ژانویه 2021 با 50 درصد تخفیف روبرو می شوند.

از ون های ویواگو برای جابجایی مسافران PC Connect استفاده می شود و تعدادی از اقدامات احتیاطی ایمنی در این زمینه انجام می شود.

مارتین گفت: “ما برای ایجاد فاصله فیزیکی ایمن ، ظرفیت 50 درصدی را در اتوبوس ها کاهش خواهیم داد. و همه سوارکاران باید ماسک بزنند.”

این سرویس مشارکتی بین شهرستانهای پرت ، استراتفورد ، سنت ماری و شمال پرت است و از طریق کمک هزینه حمل و نقل جامعه دولت انتاریو تا 31 مارس 2023 تأمین می شود.

مارتین گفت که ماندگاری آینده خدمات در پایان پروژه آزمایشی ارزیابی خواهد شد.