سرویس پلیس سادبری بزرگ می گوید استفاده از زور در سال 2022 افزایش یافته است

خبر

سرویس پلیس سادبری بزرگ (GSPS) گزارش داده است که حوادث استفاده از زور در سال 2022 نسبت به سال قبل افزایش یافته است، تا حدی به دلیل افزایش تماس‌های مربوط به سلامت روان که برای کاهش تنش یک بحران نیاز به نمایش قدرت بود.

جزئیات در گزارشی که در ماه جاری به هیئت خدمات پلیس ارائه شده است.

بر اساس GSPS، گزارش استفاده از زور زمانی ارائه می شود که یک افسر از زور فیزیکی بر شخص دیگری استفاده می کند که منجر به جراحت یا شکایت جراحت می شود.

آنها معمولاً شامل استفاده پلیس از اسپری فلفل، باتوم، نشان دادن یا استفاده از یک سلاح انرژی هدایت شده، کشیدن، اشاره یا شلیک یک اسلحه، یا رها کردن سگی که منجر به جراحت می شود، می شود.

در سادبری بزرگ، 95 حادثه در سال 2021 رخ داد که به 128 حادثه در سال 2022 افزایش یافت.

در گزارش خود، پلیس می‌گوید استفاده از سلاح‌های انرژی هدایت‌شده (CEW) در حال افزایش است، زیرا افسران می‌توانند از تماس شخصی اجتناب کنند، و آنها در واکنش به موقعیت‌هایی که افراد بحران‌زده چاقویی را در دست دارند و از انداختن آن امتناع می‌کنند، مفید هستند. یا به افسران.

در این گزارش، پلیس نحوه استفاده از CEW را شرح می دهد:

“از حوادث مربوط به سلامت روان که منجر به استفاده از زور شده است، 40٪ درگیر CEW نشان دادن است. این شامل نشان دادن CEW به عنوان یک اقدام انطباق است که اغلب در ایجاد انطباق موثر است.”

افسران در 26 موقعیت شامل تماس تحت قانون سلامت روان از زور استفاده کردند.

پلیس در سال 2022 با تماس های بهداشت روانی شلوغ تر است

و به طور کلی تماس های بهداشت روانی بیشتری وجود داشت که بسیاری از آنها نیازی به استفاده از زور نداشتند.

“در تمام سال 2022، GSPS 2782 تماس برای خدمات بهداشت روانی دریافت کرد که در مقایسه با سال 2021 65 درصد افزایش یافته است (1107 تماس). بر اساس این گزارش، سلاح‌هایی که پلیس برای کمک به سایر آژانس‌ها برای اطمینان از ایمنی کارکنان خود فراخوانده می‌شود.

پلیس، از سال 2020 ملزم به پیگیری آمارهای مبتنی بر نژاد بوده است و GSPS می گوید از 147 نفری که در سال گذشته از طریق استفاده از زور با آنها مواجه شدند، 104 نفر شامل سفیدپوستان، 25 بومی و 17 سیاهپوست بودند.

GSPS اشاره می کند که سرشماری آمار کانادا می گوید که تنها 2.5 درصد از جمعیت سادبری بزرگ سیاه پوست هستند، بنابراین تعداد حوادث به طور نامتناسبی زیاد است.

با این حال، این گزارش از اعداد دفاع می کند و می گوید تقریباً سه چهارم سیاهپوستانی که با آنها تعامل داشتند در خارج از سادبری زندگی می کردند.

در این گزارش آمده است: «توجه به این نکته حائز اهمیت است که از بین افرادی که مشخص شد نژاد سیاه‌پوست دارند، 71 درصد از این افراد در خارج از سادبری، مانند منطقه تورنتو بزرگ و منطقه همیلتون زندگی می‌کنند. “از افرادی که شناسایی شده اند که دارای نژاد سیاه هستند و ساکن سادبری نیستند، 90٪ در تماس های ضمانت نامه های پرخطر، اعم از قاچاق مواد مخدر یا قاچاق انسان، مشارکت داشته اند و به حمل سلاح شناخته شده اند. این تماس ها برای خدمات رسانی است. اطلاعاتی هدایت می شوند و چندین آژانس پلیس را درگیر می کنند که با هم کار می کنند تا اعضای جامعه را ایمن نگه دارند.”

این برای Black Lives Matter Sudbury خوب نیست.

واکنش به آمارهای نژاد محور

این سازمان در بیانیه‌ای کوتاه می‌گوید که نسبت بالای استفاده از زور علیه سیاه‌پوستان غیرقابل قبول است و خواستار تحقیقات قبل از مرگ فردی در یک حادثه خشونت‌آمیز است.

همچنین می گوید میزان استفاده از زور علیه مردم بومی بسیار بالاست.

GSPS می گوید که سرشماری نشان می دهد که اعضای جامعه بومی 11 درصد از جمعیت شهر را تشکیل می دهند اما در 17 درصد از تعاملات مشارکت دارند، برخی از آنها در تعاملات متعدد به ویژه در رابطه با سلامت روان دخیل هستند.

در پایان، GSPS می گوید که بیش از حد نگران آمار 2022 نیست.

در حالی که در ابتدا، ممکن است به نظر برسد که تعداد ما در مقایسه با سال 2021 به طور قابل توجهی افزایش یافته است، اما باید متوجه باشیم که سال 2021 یک سال منحصر به فرد بود که تمام جنبه های پلیس تحت تأثیر این بیماری همه گیر قرار گرفت. وقتی اعداد برای سال 2022 با سال های قبل مقایسه شود. در مورد همه‌گیری، می‌توانیم ببینیم که اعداد به‌طور چشمگیری تغییر نکرده است.»

GSPS می گوید که نتوانسته است کسی را برای مصاحبه در مورد این گزارش در دسترس قرار دهد.