سودبوری ها از الکس تربک به عنوان کسی یاد می کنند که هرگز ریشه های خود را فراموش نکرده است

خبر

به مناسبت درگذشت الکس تربک ، پرچم ها در سودبری پایین آورده شده است. خطر! میزبان نمایش بازی دیروز در پی نبرد طولانی با سرطان لوزالمعده درگذشت.

ریم فتوه ، سودبوری ، یکی از شرکت کنندگان در این برنامه در سال 2013 بود. او می گوید وقتی او گفت که آنها از یک ارتباط سودبری برخوردار هستند ، این امر ویژه بود.

فتوه گفت: “این بسیار خوشایند بود که او این را ذکر کرد ، و برای او افتخار کرد که کمی از آن غرور در شهر خود داشته باشد.”

“سرانجام ، پس از 30 سال و چند سال عجیب و غریب که کسی از سودبری به این نمایشگاه راه یافت.”

فتاح می گوید که او معتقد است تربک به دلیل تقویت دانش و یادگیری از او به خاطر می ماند.

شهر سودبری بزرگ در حال تنظیم کتاب تسلیت مجازی است که با خانواده تربک به اشتراک گذاشته خواهد شد.

تربک بیش از 30 سال میزبان نمایش مسابقه آمریکایی بود ، اما کانادایی هرگز فراموش نکرد که از کجا آمده است – شهر زادگاهش سودبری. وی قبل از عزیمت به اتاوا برای ادامه تحصیلات متوسطه ، متولد شد و دوران جوانی خود را در سودبری گذراند. در اوایل کار خود تربک برای CBC کار می کرد.

چندی نگذشته بود که تربک علناً اعلام کرد که با سرطان لوزالمعده دست و پنجه نرم می کند ، پاول لوفور ، نماینده سودبری ، فرصتی پیدا کرد تا به تربک هدیه ای از سودبری اهدا کند. صدها نفر از ساکنان آرزوهای خوب را روی پرچم ها نوشته بودند و لوفور می گوید تربک با این حرکت تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی گفت: “او از همه داستانها و افرادی كه فقط برایش نامه می نوشتند و آنچه را برای شهر و كشور ما انجام داده است تشخیص داد.”

رئیس سازمان فرهنگ و هنر سودبری ، ما اینجا زندگی می کنیم ، می گوید که آنها به دلیل طرفداران بسیار زیاد او ، از تربک در چندین جمع آوری سرمایه موفق موفق شده اند.

صبح شمال9:52به یاد الکس تربک

مارس 2019 بود که الکس تربک برای اولین بار به جهانیان گفت که با سرطان لوزالمعده دست و پنجه نرم می کند. مجری برنامه بازی متولد سودبری دیروز درگذشت. ما از سودبری به این خبر غم انگیز واکنش نشان داده ایم. 9:52

کریستین پلتیه گفت: “این فقط این احساس برهنه خنک و آرام است که من در تربک آن را دوست داشتم. این طبیعت کنجکاو ، و علاقه به کشف و کنجکاوی و ادامه یادگیری است.”

تربك حدود 5 سال پیش ، هنگام فیلمبرداری صحنه هایی برای مسابقه شگفت انگیز كانادا ، از سودبری به صورت عمومی بازدید كرد. این زمانی بود که شهردار برایان بیگر فرصتی پیدا کرد تا با او ملاقات کند و چند مورد از تغییرات در زادگاه سابق تربک را به او نشان دهد.

الکس تربک ، مجری مسابقه محبوب امریکا Jeopardy! بیش از سه دهه ، در 80 سالگی درگذشت. مایک ریچاردز ، تهیه کننده اجرایی نمایش ، می گوید تربک هنگام فیلمبرداری قسمت آخر قبل از مرگ “در بالای بازی خود بود”. 4:22

بیگر می گوید که وی علاقه ویژه ای به مرکز زندگی در کنار دریاچه ها (Val Living with Lakes Center) و تلاش های سبزتر صورت گرفته داشت.

“او با پیشرفت و تجدید نیرو و تمام کارهایی که سودبری انجام داده بود کاملاً از بین رفت [he was] خیلی افتخار می کنم که اهل سودبری هستم ، جایی که همه این کارها انجام شده است. “

“و بنابراین این کاملاً منطبق با همه کارهایی است که وی سعی کرد برای بهبود جهان انجام دهد.”

بیگر خاطرنشان کرد که ، از طریق Jeopardy! ، هر هفته Trebek به خانه های حدود 25 میلیون بیننده نمایش بازی دسترسی پیدا می کند.

بیگر گفت: “من نمی توانم تصور كنم كسی كه هرگز خطر را ندیده باشد ، و نمی داند كه الكس تربك كیست. او از سودبری به خوبی نماینده بود … و با ریشه های خود ارتباط داشت.”

“من فکر می کنم سودبوری ها واقعاً از آن استقبال کردند و همچنین به شیوه خاصی با او ارتباط برقرار کردند. و به همین دلیل او را دوست داشتند و احترام می گذاشتند و چرا خیلی دلتنگ او می شود. او میراث شگفت انگیزی داشت. و واقعاً ، مردم در سراسر جهان شاید در مورد سودبری به خاطر الکس تربک. ”