سومین سایت آزمایش COVID-19 برای باز شدن در Windsor-Essex

خبر

سومین مرکز ارزیابی COVID-19 در میان تقاضای زیاد برای آزمایش و افزایش شدید ویروس کرونا ، در ویندزور-اسکس افتتاح می شود.

بیمارستان منطقه ای ویندزور (WRH) روز شنبه در بیانیه ای گفت كه پردیس Met این دانشگاه از روز سه شنبه آزمایش روزهای هفته را ارائه می دهد.

“تصمیم برای افتتاح مرکز ارزیابی Met Campus COVID-19 مبتنی بر افزایش اخیر تقاضا برای آزمایش توسط کسانی است که ملاک های آزمایش را دارند به علاوه سوئیچ اخیر به نیاز [long-term care] بازدیدکنندگان برای آزمایش هفتگی “، بیمارستان روز شنبه گفت.

بیمارستان گفت که اخیراً تقاضای آزمایش در پردیس Ouellette از زیر 250 در روز به بیش از 400 رسیده است. اوج 540 بیمار در 1 دسامبر مشاهده شد.

با اضافه شدن پردیس مت ، ظرفیت روزانه در هر دو مرکز به 750 آزمایش در روز می رسد.

طبق گفته بیمارستان ، این ظرفیت امکان قرار ملاقات های همان روز را نیز فراهم می کند. هفته گذشته ، WRH گفت که قرار ملاقات های آزمایشی ظرف دو روز در دسترس است.

علاوه بر دو سایت WRH ، آزمایشات در Erie Shores Healthcare در Leamington و چندین داروخانه در دسترس است که خدمات را فقط به افرادی که بدون علامت هستند ارائه می دهند.

اعلام ظرفیت آزمایش جدید پس از هشدار شدید روز جمعه بیمارستان های منطقه در مورد افزایش فعلی موارد COVID-19 – و چه اتفاقی می تواند در صورت ادامه روند رخ دهد.

در بیانیه مشترک ، Hôtel-Dieu Grace Healthcare ، بیمارستان منطقه ای Windsor و Erie Shores Healthcare از مردم خواستند که به وظایف خود برای جلوگیری از شیوع ویروس ادامه دهند.

“سناریویی که ساکنان منطقه ویندزور-اسکس ما در تلویزیون در سایر حوزه های قضایی سراسر جهان مشاهده کرده اند ، جایی که منابع بیمارستان بیش از حد توان گسترش یافته است ، نشانه هایی از وقوع در منطقه ما در استان است” ، مدیران بیمارستان و کادر برتر پزشکی در بیانیه ای گفت.

در آخر هفته ، تعداد موارد جدید COVID-19 در ویندزور-اسکس 127 مورد افزایش یافته و یک مرگ اضافی گزارش شده است.

پردیس بیمارستان منطقه ای ویندزور ، واقع در خیابان 1995 لنز ، از روز سه شنبه از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر برای آزمایش باز است.