شورای شهر ویندزور طرحی را برای پروژه پیاده روی شهری تایید کرد

خبر

طرح‌ها برای طراحی مجدد گسترده راهرو از شهرداری ویندزور تا رودخانه دیترویت، روز دوشنبه با تایید شورا از طرح مفهومی، گام بزرگی به جلو برداشت.

پس از بحث‌های طولانی، اعضای شورا یکی از سه پیشنهاد را تأیید کردند که «مسیر را روشن کنید».

این طرح گسترده شامل مسیرهای پیاده‌روی در هم تنیده، دو محل تجمع بزرگ، یک زمین یخ و یک پد آب پاش است. این طرح همچنین شامل کامیون های مواد غذایی و فروشندگان “پاپ آپ” در میدان چارلز کلارک و کلاس های درس در فضای باز است.

معمارانی که طرح را به شورا ارائه کردند، گفتند که این طرح ممکن است در پارک توپ 30 تا 35 میلیون دلار برای اجرای کامل هزینه داشته باشد، اما هشدار دادند که این یک برآورد “سطح بالا” است که می تواند بسته به ویژگی های انتخاب شده برای گنجاندن در نوسان باشد.

نقشه های مفهومی از طرح شورا.
شورای شهر ویندزور طرحی را برای بازسازی راهروی مرکز شهر بین شهرداری و حاشیه رودخانه که شامل مسیرهای پیاده‌روی، پیست روی یخ و آب‌پاش و میدان‌های محلی می‌شود، تأیید کرد. (گلوس آرک+انگلیسی/شهر ویندزور)

بخش 3 کان گفت: “از طرف ساکنان و مشاغل، باید از شما تشکر کنم.” رنالدو آگوستینو. “همیشه این احساس وجود دارد که شورا و شهردار از مرکز شهر حمایت نمی کنند و امشب نشانه روشنی است، حتی برای افرادی که از این پروژه خاص حمایت نمی کنند. [they] هنوز به مرکز شهر اهمیت می‌دهم و می‌خواهم شاهد بهبود اوضاع باشیم.”

کار سخت در شرف به ثمر نشستن است و امیدواریم بتوانیم مرکز شهر خود را با پروژه هایی مانند این به جلو ببریم.»

این پروژه در پنج بخش انجام خواهد شد: میدان شهرداری، میدان چارلز کلارک، پارک هنر، ریورساید پلازا و سیتی بیکن.

بخش 2 کان گفت: “رفتن از یک شهر کوچک بزرگ به یک شهر بزرگ کوچک به این نوع اقدامات جسورانه و این نوع بینش نیاز دارد.” فابیو کوستانته، اشاره کرد که این طرح از منابع مالی دیگر استفاده خواهد کرد. “من فکر می کنم این رویکرد درست و مسیر درست است.

اما همه شوراها مشتاقانه موافق نبودند. بخش 1 کان. فرد فرانسیس تنها رای مخالف این پروژه بود.

او گفت: “من فقط بر این عقیده هستم که این یک پروژه عالی است و ما می توانیم در آینده به آن نگاه کنیم.” «من معتقدم اولویت های دیگری در مرکز شهر و محله های اطراف آن در مرکز شهر وجود دارد.

ما در مورد ده ها میلیون دلار صحبت می کنیم.

نقشه های مفهومی از طرح شورا.
شورای شهر ویندزور طرحی را برای بازسازی راهروی مرکز شهر بین شهرداری و حاشیه رودخانه که شامل مسیرهای پیاده‌روی، پیست روی یخ و آب‌پاش و میدان‌های محلی می‌شود، تأیید کرد. (گلوس آرک+انگلیسی/شهر ویندزور)

منطقه بهبود کسب و کار مرکز شهر ویندزور (BIA)، به نمایندگی از مدیر اجرایی دبی کروچر، در حمایت از پروژه صحبت کرد، در حالی که دو نفر از ساکنان مخالف این پروژه صحبت کردند.

کروچر گفت: «DWBIA معتقد است که معماران اطمینان حاصل کرده‌اند که پلکاناد به خوبی به بافت شهری اطراف متصل است. ما مطمئناً احساس می کنیم که این امر باعث افتخار شهر ما خواهد شد.»

درو دیلکنز، شهردار ویندزور، گفت که این پروژه باید «از جایی شروع شود» و آن را با سایر طرح‌های اصلی که شهر هر سال بخش‌هایی از آن را اجرا می‌کند، مقایسه کرد.

“این، مانند هر طرح جامع دیگری… به روشی معقول انجام خواهد شد، به گونه ای که این جامعه می تواند استطاعت مالی داشته باشد. اگر سال ها باشد که ما توان پرداخت آن را نداشته باشیم، مطمئن خواهیم شد که پول به اقلام اولویت دار در این سازمان اختصاص می یابد. اما من انتظار دارم که به تدریج در طول زمان شاهد پیشرفت در اینجا باشید و در نهایت یکی از بهترین مکان‌های گردهمایی در شهر ویندزور برای جمع شدن جامعه باشد.”