شیوع بیماری در پارک وود اعلام شد زیرا LHSC روزهای دوشنبه موارد مثبت تری را گزارش می کند

خبر

در حالیکه بزرگترین بیمارستان جنوب غربی انتاریو همچنان شاهد عفونت بیشتر کارکنان است ، شیوع آن در یک واحد بستری در انستیتوی Parkwood لندن اعلام شده است.

این در روزی است که واحد بهداشتی میدلکس-لندن (MLHU) یک مرگ جدید در منطقه گزارش کرده است ، یک فرد در 70 سالگی که به “خوشه موارد” نامشخص مرتبط است.

واحد بهداشت عمومی شیوع پارکوود را جمعه در بخشی از بیمارستان که از جانبازانی که به زوال عقل مبتلا هستند ، تحت مراقبت های بهداشتی سنت جوزف نگهداری می کند ، گزارش داد.

مرکز علوم بهداشتی لندن روز دوشنبه وب سایت خود را به روز کرد و نشان داد که چهار نفر دیگر از کارکنان آزمایش مثبت داشته اند و مجموع آنها را به 19 نفر رسانده است.

همچنین ، بیمارستان اعلام کرد که از 14 بیمار مبتلا به COVID-19 مراقبت می کند ، در حالی که این تعداد در هفته گذشته از 11 نفر بوده است.

MLHU روز دوشنبه اعلام کرد که 9 عفونت جدید را ثبت کرده است ، همه این افراد شامل ساکنان لندن است. چهار نفر 20 ساله یا کمتر هستند. یک نفر 70 ساله است.

دکتر کریس مکی ، مسئول پزشکی MLHU در یک جلسه توجیهی هفتگی گفت که تعداد در منطقه ثابت بوده و باید به مردم منطقه تبریک گفت.

مکی با بیان اینکه Middlesex-London یکی از کمترین موارد سرانه را دارد ، گفت: “اگر بتوانیم سطح انتشار بیماری را تا زمان انجام واکسیناسیون ثابت نگه داریم ، می توانیم در تعداد مرگ و میرها تفاوت ایجاد کنیم.”

جریمه صادر شده

هفته گذشته ، مأموران آئین نامه از اطمینان از ماسک زدن افراد و پیروی از قوانین فاصله دور بودند.

شهردار اد هولدر گفت که یک صاحب رستوران به دلیل عدم تهیه تجهیزات محافظتی مناسب به کارکنان 850 دلار جریمه شد. وی گفت: صاحب بار دیگر نیز به دلیل میزبانی یک باند و عدم ایجاد موانع بین نوازندگان و تماشاگران جریمه شد.

پلیس لندن گفته است که آنها همچنین در حال تحقیق در مورد دو اجتماع بزرگ در آخر هفته هستند ، از جمله یک مهمانی در خیابان آن که بیش از 15 نفر در آن خانه بودند و ماسک ندارند.

یک زن 20 ساله از تورنتو به دلیل شرکت در یک اجتماع داخلی و میزبانی از او متهم شده است.

هولدر همچنین گفت كه افسران آیین نامه به افرادی كه در مراكز خرید هستند و در خارج از فودكورتهای تعیین شده مشغول قدم زدن و غذا خوردن بودند هشدارهایی می دادند.

هولدر گفت: “حتی با تعداد ما امروز ، ما هنوز هم افرادی را در بیمارستان می بینیم که متأسفانه فردی فوت کرده است ، بنابراین بیایید در فعالیت های روزمره خود به انتخاب درست ادامه دهیم.”