صاحبان مشاغل سودبری می گویند ، چارچوب جدید پاسخ COVID-19 استان وضوح بیشتری را ارائه می دهد

خبر

مردم مجبور شده اند سریعاً برای پاسخگویی به بیماری همه گیر تنظیم شوند ، و اکنون این شامل سازگاری با چارچوب بحث برانگیز جدید COVID-19 کدگذاری رنگی دولت انتاریو است.

روز پنجشنبه ، یک گزارش از تورنتو استار پیشنهاد کرد که دولت فورد هنگام ایجاد چارچوب جدید ، از مشاوره مقامات بهداشت عمومی چشم پوشی می کند. فورد بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه توجیهی رسانه ای ادعاهای روزنامه را رد كرد. برخی نیز از سیستم جدید انتقاد کرده و گفته اند که این سیستم به اندازه کافی سختگیرانه نیست.

سیستم پاسخ جدید در پنج سطح کدگذاری رنگی طبقه بندی شده است ، که به گفته استان ، به رتبه بندی واحدهای بهداشتی بر اساس تعداد و روند موارد محلی کمک می کند.

اما مشاغل سودبری از چارچوب جدید چه می کنند؟

مالک مشترک سالن Collective Haus Emma Quinn-Giroux می گوید او در مقایسه با رویکرد سه مرحله ای قبلی استان ، سیستم جدید را طراوت می بخشد. (Haus جمعی / فیس بوک)

اما کوین-ژیرو ، که مالک مشترک کالکتیو هاوس ، یک سالن آرایشگاه و آرایشگاه سودبری است ، می گوید که این دستورالعمل های جدید وضوح بیشتری را ارائه می دهند و بهبود روش سه مرحله ای قبلی استان است.

وی گفت: “من احساس می كنم كه چاه های زیادی وجود داشته است ، و مراحل قبلی آن برخلاف کد رنگ جدید ما است. من واقعاً دوست دارم كه آنها چگونه آن را خراب كرده اند.”

“این واضح ترین چیزی است که آنها از … مارس تاکنون داشته اند.”

ما نمی توانیم به باز و بسته شدن ادامه دهیم … این خانواده ها را از بین می برد.– تونی مونتلئونه ، مالک باشگاه شبانه Coulson و کلوپ استریپ Diamonds

در حالی که سیستم جدید برای Quinn-Giroux مورد استقبال قرار دارد ، وی گفت که با ادامه روند افزایش پرونده ها در سراسر استان ، او برای ماه ها و هفته های آینده عصبی است. وی گفت ، اجرای قانون همچنان بزرگترین چالش استان است.

وی گفت: “احساس می کنم که به عنوان یک جامعه کارهای ساده ای از ما خواسته می شود.” “من عاشق کار مو هستم ، نمی خواهم دوباره خاموش شوم.”

تونی مونتلئونه ، مالک کلوپ شبانه Coulson و باشگاه نواری Diamonds در مجاورت آن ، می گوید امیدوار است که این چارچوب به باز نگه داشتن مشاغل کمک کند چرا که در آنتاریایی ها برای پرداخت قبوض در میان بیماری همه گیر تلاش می کنند. و او امیدوار است که آخرین باری باشد که مجبور است حداقل برای مدتی باز شود.

مونتلئونه پس از چند هفته تعطیلی به دلیل محدودیت های COVID-19 ، تصمیم به بازگشایی استریپ کلاب گرفت.

وی گفت: “ما نمی توانیم مدام باز و بسته شویم.” “این خانواده ها را از بین می برد. مردم اسکناس هایی برای پرداخت و دهان برای تغذیه دارند. از نظر مالی نیز خوب نیست و از نظر بهداشتی نیز خوب نیست.”

وی اظهار امیدواری کرد که این استان به برنامه جدید خود پایبند باشد و مردم در شمال تلاش کنند تا به توصیه های واحدهای بهداشتی پایبند باشند.

مونتلئونه گفت: “فقط آنچه از شما خواسته شده انجام دهید.”