«صدای لندن» پس از 48 سال پخش در شهر بازنشسته شد

خبر

برای بیش از دو دهه، صدای پررونق گری انت، اخباری را برای لندنی‌ها به ارمغان می‌آورد که برای شروع روزشان نیاز داشتند. اکنون، خبرساز باسابقه هدفون خود را قطع کرده و توجه خود را به خانواده خود معطوف کرده است.

Ennett که در سال 1975 به عنوان دانشجو در رادیو CFPL شروع به کار کرد، حرفه خود را با امواج رادیویی و گزارش رویدادهای جاری در لندن و منطقه شروع کرد. در همان سالی بود که Environment Canada به استفاده از درجه سانتیگراد روی آورد، و هر کسی که در طول سال ها با کار Ennett آشنا باشد می داند که او عاشق داستان آب و هوای خوب است!

انت گفت: “وقتی من پسر جوانی بودم، پدرم همیشه وقتی اخبار از رادیو یا تلویزیون می آمد از خانواده درخواست سکوت می کرد. او اخبار را بسیار مهم و شایسته احترام می دانست. من دیدگاه او را درک کردم و با آن موافق بودم.” ، که در مدرسه متوسطه لوکاس تحصیل کرد و برای شغلی به عنوان گوینده ورزشی تلویزیون محلی دبیرستان در کلاس 10 تست داد.

“و همانطور که بزرگ شدم، فکر می‌کردم هیجان‌انگیز است که کسی باشم که اخباری را که شنوندگان برایش ارزش زیادی قائل هستند، ارائه می‌کند. و اینطور بوده است.”

یک بریده آرشیوی از مطبوعات آزاد لندن، گری انت را به عنوان
یک بریده بایگانی گری انت را به عنوان “یک نوع پسر فوری” توصیف می کند. داستان مربوط به 15 فوریه 1989 بود و نحوه کار او با تیم در CFPL را شرح می دهد. (گری انت)

Ennett در سال 1985 مدیر اخبار CFPL شد و تیمی از خبرنگاران را رهبری کرد و تماس‌های سختی در مورد اینکه چه چیزی پوشش داده شد و چه چیزی پوشش داده نشد، برقرار کرد. یک نمایه نوشته شده از سال 1989 به “تعهد او برای دریافت آن ابتدا، دریافت سریع و درست کردن آن” اشاره می کند – و از آن زمان تاکنون تغییری نکرده است.

او حدود یک دهه بعد به راه اندازی دفتر CBC لندن کمک کرد.

دیو سللینز، روزنامه نگاری که در ایستگاه لندن در کنار انیت کار می کرد، گفت: “گری و من در سال 1998 با همدیگر آشنا شدیم.

“ما این کار را به روش خود انجام دادیم، با داستان‌ها مبارزه کردیم، نقش‌های گزارش‌دهی و لنگر جدید را به عنوان بخشی از صبح انتاریو عوض کردیم. گری با توجه به سال‌های حضورش در CFPL، چیزهای زیادی در مورد شهر به من آموخت.” .

تعدادی از داستان‌هایی که تأثیر قابل‌توجهی داشتند و حل آنها سال‌ها طول می‌کشید، در سال‌هایی که اننت در دفتر CBC کار می‌کرد، آشکار شدند، از جمله بحران آب Walkerton و تحقیق در مورد مرگ دادلی جورج، که توسط یک افسر OPP در ایپرواش در سال 1995 تیراندازی شد. .

کری مک کی و گری انت تقریباً 25 سال با هم کار کردند تا اینکه مک کی از CBC لندن بازنشسته شد.
کری مک کی و گری انت تقریباً 25 سال با هم کار کردند تا اینکه مک کی از CBC لندن بازنشسته شد. (کری مک کی/ CBC News)

این بحران واکرتون بود که انت را با همکار قدیمی کری مک کی گرد هم آورد، که در حالی که سگلینز برای پوشش داستان به واکرتون رفت، پشت سر گذاشت.

مک کی که اکنون بازنشسته شده بود، خندید: «گری می توانست حرف بزند. “او یک مربی عالی بود. اما ما مثل خواهر و برادرهای محل کار بودیم. همه چیز را متفاوت انجام می دادیم. هر دستور برای کامپیوتر، همه چیز، ما آن را متفاوت انجام می دهیم. اما این در یک محل کار سالم است. ما یکدیگر را به چالش می کشید. من یاد گرفتم که دکمه های او را فشار دهم. ، او مرا دیوانه کرد، من او را دیوانه کردم و ما پشت هم بودیم.

این دو تا سال 2017 از یک تریلر در خیابان پیکادلی با هم کار کردند، زمانی که CBC یک ایستگاه کامل را در خیابان دونداس 251 راه اندازی کرد.

برنارد گراهام که از کلگری نقل مکان کرد تا اولین تهیه کننده اجرایی سی‌بی‌سی لندن شود، گفت: «من حتی قبل از اینکه به لندن بروم، یک تماس مقدماتی با گری برقرار کرده بودم. فقط یک دقیقه بعد از آن تماس تلفنی به این فکر می‌کردم که “وای، چه صدایی؛ کیفیت باریتونی قوی و عمیق. در طول تماس فکر می‌کردم که آیا باید اعتراف کنم.”

گراهام گفت که گری یک همکار فوق العاده در CBC بود. او به عنوان یک روزنامه نگار به حقایق و دقت متعهد است. دانش او از جنوب غربی انتاریو بی نظیر است.

پس از سال‌ها نوشتن رادیو، انت و مک‌کی مجبور شدند داستان‌نویسی برای cbc.ca/london را یاد بگیرند تا در رسانه‌های اجتماعی پست کنند. هر دو بلافاصله وارد چالش شدند.

مک کی گفت: “ما هر دو در کشتی بودیم. فکر می کردیم زمان آن رسیده است که لندن یک ایستگاه خبری CBC داشته باشد.”

اینهمه داستان

انت گفت، در طول چهار دهه، اخبار زیادی وجود داشت که نمی‌توان به خاطر آورد. اما برخی از آن‌ها باقی می‌مانند و در سال‌های اخیر زمانی که اننت به مکان فعلی CBC لندن در خیابان دونداس و اتاق خبر آن نقل مکان کرد، اتفاق افتاد.

“احتمالا بزرگترین داستان حرفه ای من شیوع بیماری همه گیر و تاثیر آن بر این جامعه بود. در سال اول تحولات زیادی رخ داد که برای ماه ها و ماه ها به داستان لد تبدیل شد. نکته در مورد این تجارت این است که شما فقط این کار را نکنید. بدانید که در آینده چه خواهد شد. و با این حال باید برای مقابله با آن آماده باشید.”

تیم صبحگاهی روی آنتن CBC لندن از 2017 - مه 2023. از چپ به راست، رایان سولییر، گری انت و ربکا زاندبرگن.
تیم صبحگاهی روی آنتن CBC لندن از 2017 – مه 2023. از چپ به راست، رایان سولییر، گری انت و ربکا زاندبرگن. (Angela McInness/ CBC News)

در اتاق خبر سی‌بی‌سی لندن، انت به خاطر آرامش زیر فشار، پرسش‌های متفکرانه‌اش درباره تصمیم‌گیری‌ها در اتاق خبر، و چاپ تقریباً همه چیز، حتی اگر همکاران جوان‌تر ترجیح می‌دادند چیزها را روی صفحه‌ها نگه دارند، مشهور شد. او با آگاهی کامل از اینکه سایر رسانه‌های شهر روی چه چیزهایی کار می‌کنند و چگونه CBC می‌تواند داستان‌هایی را که برای لندنی‌ها مهم است پوشش دهد، به جلسات استوری روزانه می‌آمد.

مانند بسیاری از روزنامه‌نگاران، او هم ضرب‌الاجل داشت – اغلب به سمت میکروفون می‌دوید تا پخش خبری‌اش را با چند ثانیه به پایان برساند، و همیشه مایل بود یک بازیگر را دوباره کار کند، حتی در حال پرواز، تا آخرین و مهم‌ترین اطلاعات را به شنوندگان بدهد.

ضرر شخصی

اخیراً، انت مجبور شد با سه تراژدی شخصی پشت سر هم دست و پنجه نرم کند که باعث شد او در اوایل سال جاری از اتاق خبر دور شود. بسیاری از شنوندگان زنگ زدند، ایمیل زدند و پیامک فرستادند و در مورد محل اختفای او پرسیدند.

ابتدا همسر 41 ساله‌اش فوت کرد و سپس خواهر شوهرش که با خانواده زندگی می‌کرد و به مراقبت از یکی از فرزندان انیت کمک می‌کرد. سپس برادر کوچکترش از دنیا رفت. او را تنها مراقب یک دختر بالغ با نیازهای ویژه و در نقطه پایینی از زندگی خود قرار داد.

“من اکنون بسیار قوی تر هستم. اما هر کسی که با غم و اندوه یکی از عزیزان نزدیک آشنا باشد، می داند که تنها یک خاطره تلخ است تا شما را برای مدتی دوباره در فضایی تاریک فرو ببرم. من همیشه مراقب لحظاتی هستم که ممکن است این احساس شدید از دست دادن را القا کنید.

گام‌های بعدی اننت کمک به دخترش، که اخیراً دریافت‌کننده پیوند کلیه است، برای بهبودی خواهد بود. Ennett که همیشه یک علاقه‌مند به فنی است، می‌گوید که ممکن است در پادکست نیز تلاش کند.

آماندا مارگیسون، تهیه کننده اجرایی CBC لندن، گفت: “هر چیزی که گری تصمیم بگیرد با دقت انجام می شود. کار او تا آخرین کلمه همیشه عالی است. ما بسیار دلتنگ او خواهیم شد اما هر کاری که انجام می دهد برای او آرزوی موفقیت داریم.”