علوم بهداشتی شمال 40 تخت جدید را برای پاسخگویی به چالش ازدحام همه گیر گشوده است

خبر

دومینیک ژیروس ، رئیس بیمارستان و مدیرعامل بیمارستان ، گفت: علوم بهداشتی شمال در سودبری بزرگ حداقل 40 تخت اضافی در Daffodil Lodge باز خواهد کرد تا به شما کمک کند تا از پس ازدحام جمعیت برآید.

Giroux گفت تخت های اضافی – که در طبقه دوم و سوم Daffodil Lodge واقع شده اند – به کاهش فشار بیماران جراحی و همچنین انتظار می رود تعداد بیماران آنفولانزا و COVID-19 کاهش یابد.

ژیرو روز دوشنبه در یک خبر گفت: “از ماه آگوست ، ما در حال حاضر 29 تخت اضافی در مرکز بهداشت دریاچه رمزی ، از جمله دو بخش 12 تختخوابی افتتاح کرده ایم. “بر اساس بهداشت انتاریو ، HSN بیشترین درصد اشغال را در استان دارد ، در حالی که در مقایسه با بیمارستان های انتاریو با بیش از 100 تخت حاد.”

ژیرو گفت: “این شواهد دیگری است که نشان می دهد HSN خیلی کوچک ساخته شده است.”

اقامتگاه Daffodil Terrace در مرکز سرطان شمال شرقی ، که به بیماران سرطانی خارج از شهر محل اقامت رایگان در سودبری را ارائه داده است ، در سال 1991 افتتاح شد. (علوم بهداشتی شمال / www.hsnsudbury.ca)

بیمارستان گفت که در اوج ماه نوامبر ، 515 بیمار را پذیرفته است. این مرکز فقط برای جای دادن 441 تخت طراحی شده است.

Daffodil Lodge در سال 1991 افتتاح شد تا محل اقامت 70 بیمار سرطانی را که برای درمان به سودبری سفر می کردند فراهم کند. در سال مالی گذشته ، بیمارستان گفت که به طور متوسط ​​هشت بیمار روزانه از این مرکز استفاده می کنند و Giroux می گوید میزان اشغال در طی همه گیری همچنان کم است.

“آنچه در طی همه گیری مشاهده کرده ایم این است که بسیاری از بیماران سرطانی در واقع ترجیح می دهند به لژ مراجعه نکنند ، زیرا در این لژ چیز زیادی برای انجام وجود ندارد زیرا آنها نمی توانند با ساکنان دیگر جمع شوند. و اتاق های هتل در طول اقامت آنها امکانات بهتر و فضای بیشتری را برای آنها فراهم کنید. ”

پیش از این ، Giroux می گوید كه هماهنگ كننده Lodge Daffodil با بیماران ارتباط برقرار می كند و آنها را در هتل اقامت می یابد.

دومینیک ژیرو رئیس و مدیرعامل علوم بهداشتی شمال در سودبری است. (مارکوس شوابه / CBC)

تخت های بیمارستانی موقت جدید تا تابستان سال 2022 که انتظار می رود 52 تخت جدید در محل مرکز درمان کودکان سابق افتتاح شود ، به خانه خود ادامه خواهند داد.

“این مراحل کوتاه مدت است که برداشته می شود. در دراز مدت می دانیم که بیمارستان ما به بازسازی سرمایه احتیاج دارد و انتظار داریم در سال 2021 جزئیات بیشتری را در مورد آنچه برای فاز یک آن بازسازی سرمایه در نظر داریم به اشتراک بگذاریم.” ژیرو گفت.

Giroux می گوید ، Daffodil Lodge در صورت نیاز می تواند 60 تخت را در خود جای دهد ، اما بیمارستان با 40 تاسیس شروع می شود ، بخشی از آن به دلیل چالش های یافتن پرسنل کافی است. او می گوید این بیمارستان در حال حاضر به طور فعال برای 55 موقعیت مورد نیاز برای کار 40 تخت اضافی استخدام می شود.