عوارض کامپوزیت دندان و تفاوت آن با لمینت چیست

خبر

کامپوزیت ونیر ها همه یک رنگ نیستند. که بااستفاده از بلیچینگ بتوانند رنگ و زیبایی بیشتری به دندان های خود بدهند. رزین ها با استفاده از یک نور فشرده سخت می شوند، بعد از لایه های اضافی رزین می توانند زیبایی که نیاز بوده را به همراه داشته و طراحی و ساخته شوند.

از نظر مقاومت و زیبایی رتبه ی اول را دارد و در اوج استحکام به سر می برد. در دست یک دندانپزشک زیبایی باتجربه، هردو ماده می توانند زیبایی را به لبخندتان ارمغان بیاورند. پس باید تفاوت بین پرسلین ونیر و کامپوزیت را بررسی کرد. زرد شدن کامپوزیت دندان میتواند مربوط به مواد سازنده آن باشد. 3 برای برداشتن ونیر کامپوزیت باید به چه متخصصی مراجعه کرد؟ اما چطور می توان فهمید که چه از آن ها برای دندان ها بهتر است؟

اما تاریخچه لمینت دندان که به صورت کاملتر و تخصصیتر انجام شد به اواخر دهه 1920 میلادی و زمان شروع هالیوود باز میگردد. اما برای کاشت لمینت سرامیکی، مینای دندان به اندازه ضخامت ونیرهای پرسلین ساخته شده در لابراتوار تراش میخورد. این روش میتواند برای ترمیم دندانهای شکسته، نتیجه سریع داشته باشد و تنها در طی یک جلسه و بدون نیاز به هیچ گونه بی حسی انجام شود. کامپوزیت نیاز دارد که پولیش شود تا بیشتر به شکل دندان شود. پس صحبت هزینه که می شود، همین مسئله میزان عمر آن ها مطرح می شود، یعنی مدلی که کمتر هزینه دارد پس طبیعتا عمر کمتری هم خواهد داشت.

هزینه برای سلامتی همیشه ارزشمند است. کامپوزیت ونیرها مزایای بسیاری نسبت به پرسلین ها دارند، که اول از همه هزینه آن ها می باشد. به طور متوسط، پرسلین ونیرها دوبرابر نسبت به کامپوزیت گران تر می باشند، که برای هر فردی بسیار مهم می باشد. پرسلین ونیرها خیلی سفت و سخت تر از کامپوزیت رزین می باشند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کامپوزیت دندان و قیمت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.