غرق شدن 2 کودک انتاریو هشدارهای فوری در مورد ایمنی استخر دارد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

خبر

دو کودک – هر دو سه ساله – در حوادث غرق شدن جداگانه در استخرهای حیاط خلوت در انتاریو در کمتر از یک هفته جان خود را از دست دادند و این تراژدی ها هشدارهای تازه ای را از جانب کسانی که بر ایمنی شنا متمرکز شده اند را در پی داشت.

این مرگ و میر به عنوان یادآوری اوایل تابستان است که غرق شدن همچنان یک خطر واقعی است.

انجمن نجات جان انتاریو می گوید میانگین مرگ و میر ناشی از غرق شدگی در سراسر استان 152 نفر در سال است. 98 نفر دیگر به طور متوسط ​​پس از غرق شدن تقریباً کشنده در بیمارستان بستری خواهند شد، در حالی که حدود 555 نفر نیاز به درمان در اورژانس دارند.

استفانی بکالار، سخنگوی این سازمان، می گوید که خانواده ها باید در مورد این خطر صحبت کنند – حتی با کودکان خردسال.

Backalar گفت: “آنها هرگز برای یادگیری در مورد ایمنی آب آنقدر جوان نیستند.”

هر دو حادثه اخیر غرق شدگی در منطقه تورنتو بزرگ در استخرهای حیاط خلوت اتفاق افتاد که خطر ایمنی بیشتری را به همراه دارد زیرا معمولاً غریق غریق آموزش دیده در آن حضور ندارند. برای بازی ایمن تر در نزدیکی آب، انجمن نجات جان کودکان را به سواحل و استخرها با نظارت ناجیان غریق مجاز توصیه می کند. آنها هشدار می دهند که حتی در آنجا، نجات غریق جایگزین نظارت مستقیم والدین نمی شود، بلکه به عنوان یک لایه حفاظتی اضافی عمل می کند.

بنابراین، چگونه والدین می توانند فرزندان خود را در تابستان امسال ایمن نگه دارند؟ Backalar این توصیه را با CBC Toronto به اشتراک گذاشت:

در همه حال چشم به کودکان است

هر کسی که در آب است باید تحت نظارت دقیق و دائمی باشد. کودکان باید همیشه وقتی در آب هستند چشمان بزرگسالان به آنها باشد. Backalar گفت: “همیشه، همیشه، همیشه فعالانه بر بچه های نزدیک آب نظارت کنید.”

این نظارت باید از قبل برنامه ریزی شود، به خصوص اگر صحنه شلوغی وجود داشته باشد. پلیس هالتون گفت که حادثه اوکویل زمانی رخ داد که کودکان در یک جشن تولد شرکت می کردند.

بکالار گفت: “واقعا هوشیار باشید، مطمئن شوید که می دانید بچه هایتان کجا هستند.”

جلیقه نجات بپوش

بکالار گفت کودکان همیشه باید جلیقه نجات بپوشند – نه تنها در استخر حیاط خلوت، بلکه اگر در قایق، کلبه یا در محیطی کنار آب هستند که ممکن است در آب بیفتند.

به کودکان شنا بیاموزیم

طبق گفته انجمن نجات جان انتاریو، توانایی اولیه شنا یک نیاز اساسی در هر تلاش معنادار برای از بین بردن غرق شدگی است. انجمن نجات غریق برنامه های آموزشی از یادگیری شنا تا نجات غریق پیشرفته، نجات غریق و رهبری ارائه می دهد.

برنامه Swim for Life آن بر تمرینات زیادی در آب برای توسعه ضربات و مهارت های شنای جامد تاکید دارد.

حصارکشی در اطراف استخرهای حیاط خلوت نصب کنید

Backalar حصار چهار طرفه در اطراف استخرهای حیاط خلوت را توصیه می کند.

“بسیاری از استخرها در واقع حصارهای سه طرفه دارند که خانه ضلع چهارم در نظر گرفته می شود. ما از شما می خواهیم که در واقع مانع دیگری بین خانه و استخر خود ایجاد کنید تا استخر شما کاملاً با حصار محصور شود و سپس هر دروازه ای برای دسترسی به آن باشد. استخر شما باید به صورت خودکار بسته شود تا زمانی که منطقه را ترک می کنید پشت سر شما بسته شود.”

در انتاریو، طبق لایحه 74، قانون ایمنی استخر، هر صاحب استخر باید اطمینان حاصل کند که حصاری در اطراف استخر ساخته و نگهداری می شود.

نصب آلارم برای درها و دروازه ها

در حالی که بسیاری از مردم ممکن است به این موضوع فکر نکنند، Backalar گفت که زنگ هشدار درب و دروازه بسیار مهم است. “اگر فرزند شما واقعاً خانه را ترک کند و زنگ هشدار به صدا درآید، مهم نیست که در کجای خانه هستید از این موضوع مطلع خواهید شد و می توانید خیلی سریع پاسخ دهید. بنابراین، آلارم درب و آلارم دروازه عالی هستند.”

یک چک لیست ایمنی دریافت کنید

انجمن نجات جان انتاریو یک چک لیست ایمنی در وب سایت خود دارد. Backalar به صاحبان خانه توصیه می کند به چک لیست نگاه کنید به عنوان یک خانواده و بررسی کنید تا مطمئن شوید که استخر حیاط خلوت آنها برای ایمنی راه اندازی شده است.