فاجعه رخ می دهد؟ چگونه داوطلبان برای کمک در وودستاک آموزش می بینند

خبر

فاجعه روز شنبه به وودستاک، انتاریو، در راه است – اما چیزی برای ترس وجود ندارد، همه آن به دقت برنامه ریزی شده است.

برای احتمال وقوع گردباد، طوفان برف و سیل، داوطلبان از سراسر استان در حال شبیه‌سازی یک فاجعه در آخر هفته هستند تا مهارت‌های واکنش اضطراری خود را تقویت کنند.

روز شنبه، پارک ساوت ساید ووداستاک به یک منطقه فاجعه برای آن روز تبدیل خواهد شد.

ترور مک‌للان، متخصص خدمات بلایای اضطراری در ارتش رستگاری و سازمان‌دهنده این تمرین، گفت: «همه چیز باید تقریباً به ثانیه زمان‌بندی شود تا مطمئن شویم که همه چیز بدون مشکل پیش می‌رود.

فاجعه رخ می دهد؟ چگونه داوطلبان برای کمک به شما آموزش می بینند

گردباد، طوفان برف و سیل در انتاریو اتفاق می افتد. ارتش رستگاری با شبیه سازی در ووداستاک، اونت آماده می شود. آنها به مردم و بیشتر غذا می دهند. ترور مک‌للان توضیح می‌دهد.

از طوفان فیونا تا طوفان derecho در ماه مه، تیم خدمات بلایای اضطراری ارتش نجات به رویدادهای آب و هوایی شدید در سراسر استان و فراتر از آن پاسخ می‌دهد. آنها با گروه جستجو و نجات لندن و کادت های دریای وودستاک برای آموزش شبیه سازی شده واکنش به بلایای روز شنبه همکاری می کنند.

او گفت: “ما در جنوب غربی انتاریو خوش شانس هستیم که بلایای بزرگ در مقیاس زیادی نداریم.” ما باید آن‌ها را تمرین کنیم، زیرا تمرین‌های معمول روزانه برای انجام این کارها را نداریم، بنابراین فاجعه می‌سازیم.»

مک‌للان گفت: با بیشتر شدن آب و هوای شدید، آنها انتظار دارند که بلایا بیشتر اتفاق بیفتد. او هشت ماه را صرف برنامه ریزی برای تمرینات آخر هفته کرد.

گوش کن | تروور مک‌للان از ارتش رستگاری به ربکا زاندبرگن میزبان صبح لندن درباره آموزش واکنش به بلایا می‌گوید:

صبح لندن6:10آموزش بلایای اضطراری در وودستاک برگزار می شود

اگر این آخر هفته امدادگران اضطراری را در حال حرکت در وودستاک دیدید، نگران نباشید – این واقعاً یک تمرین است. ترور مک‌للان، متخصص خدمات بلایای اضطراری ارتش نجات انتاریو، به لندن صبح می‌گوید که تیم‌ها برای چه چیزی آماده می‌شوند و چگونه می‌توانید برای شرایط اضطراری آماده باشید.

او گفت که داوطلبان “هیچ ایده ای ندارند که خود را درگیر چه چیزی می کنند.” در حالی که مک‌للان فاش نکرد که این فاجعه چه خواهد بود، او گفت که این فاجعه بر اساس یک رویداد تاریخی وودستاک در سال 1979 خواهد بود.

او گفت: “این یک وضعیت اضطراری آب و هوایی است و آنها باید نحوه برخورد با موقعیت هایی را که در طول روز پیش می آید، بیابند.”

“مردم هنوز نیاز به تغذیه دارند”

حمایت غذایی و عاطفی اولویت اصلی در مواقع اضطراری برای ارتش نجات است. او گفت که مردم اغلب به اولین امدادگران و جستجو و نجات در بلایا فکر می کنند، اما “مردم هنوز باید تغذیه شوند.”

ارتش رستگاری با کامیون‌های غذاخوری و داوطلبان برای پختن غذا و سرو آن به مردم، همراه با حمایت احساسی، پاسخ می‌دهد.

خودروهای ارتش نجات در یک خیابان
خدمات بلایای اضطراری ارتش رستگاری در سال 2021 یک تمرین بلایای شهری را در لندن تکمیل می کند. (ارتش نجات)

او گفت: «این بدترین روز برای همه است که یک گردباد یا طوفان یا سیل از راه می‌رسد و مردم به کسی نیاز دارند تا با او صحبت کنند. او گفت که داوطلبان آموزش دیده حمایت عاطفی و معنوی می کنند، کاری که امدادگران و افسران پلیس در طول یک فاجعه بزرگ وقت انجام آن را ندارند.

برای شبیه سازی آموزش، آنها انتخاب بازیگری را انجام داده اند و گروهی از داوطلبان در آن روز نقش بازی می کنند.

او گفت: «تئاتر از روی نشانه است.

تالار کادت دریای وودستاک مقر پاسخگویی خواهد بود. حدود 85 نفر پاسخگوی اورژانس خواهند بود و حدود 25 نفر نقش های خاصی را به عنوان بخشی از اورژانس شبیه سازی شده ایفا خواهند کرد.

عموم مردم می توانند برای لقمه خوردن به آن ملحق شوند

ارتش رستگاری از مردم دعوت می کند تا برای ناهار در پارک توقف کنند تا بخشی از صحنه باشند، به ویژه کسانی که به یک وعده غذایی نیاز دارند.

او گفت: “هرکسی که در پارک ساوت ساید است خوش آمدید بیاید و غذا بخورد زیرا این کاری است که ما در یک فاجعه انجام می دهیم.” ما به هر کسی که در یک فاجعه بیاید و غذا بخواهد غذا می دهیم.»

او گفت: «اگر در یک فاجعه بزرگ باشیم و 500 نفر نیاز به غذا داشته باشند، بهتر است بتوانیم به 500 نفر غذا بدهیم.

تمرین آموزشی اضطراری از ساعت 7:30 صبح تا 16 بعد از ظهر در پارک ساوت ساید ووداستاک برگزار می شود.