فراخوان همه دوستداران علم! قرار ملاقات علمی وسترن روز شنبه برگزار می شود

خبر

استادیوم فارغ التحصیلان دانشگاه وسترن در حالی که این مدرسه در روز شنبه ششمین قرار ملاقات علمی خود را برگزار می کند، توسط همه چیزهای علمی تصاحب خواهد شد.

این رویداد رایگان که توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه رهبری می‌شود، شامل بیش از 40 فعالیت تعاملی، نمایش صحنه، تظاهرات، جوایز و آتش‌بازی است.

کارلی شارون، رئیس کمیته ارتباطات برای قرار ملاقات علمی و دکترا گفت: «این اساساً فقط یک جشنواره بزرگ است که در آن ما مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف مبتنی بر حوزه‌های مختلف STEAM داریم، بنابراین علم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات. کاندیدای زیست شناسی در وسترن

“این روزی است که بچه ها می توانند بیرون بیایند و چیزهای مختلف را کشف کنند، کشف کنند و یاد بگیرند و فقط در همه این فعالیت ها شرکت کنند.”

برخی از این فعالیت ها شامل ایستگاه هایی مانند Space Goo، Discovering DNA، Tornadoes and Drive، Gummy Bear Slingshot و Liquid Fireworks است. بیش از 400 داوطلب در این رویداد شرکت دارند.

کیتی میلر، مدیر اجرایی Science Randezvous گفت: ایده این است که علم را از آزمایشگاه ها بیرون بیاوریم و به خیابان ها بیاوریم و تا جایی که می توانیم لذت ببریم. “همه شرکای ما در طول سال واقعاً سخت کار می کنند و هیجان انگیزترین راه های خود را برای به نمایش گذاشتن کارهایی که هر روز انجام می دهند ارائه می دهند.”

چیزهای جدید را کشف کنید

Science Randezvous به مدت 16 سال فعال بوده و در بیش از 30 شهر در سراسر کانادا اجرا می شود.

رویداد وسترن از ساعت 2 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر روز شنبه با نمایش آتش بازی برای پایان دادن به رویداد برگزار می شود. همچنین عینک های پراش مخصوصی در دسترس خواهد بود که به شما امکان می دهد مواد شیمیایی پشت آتش بازی را ببینید.

شارون گفت: «همه ما واقعاً سخت کار کرده‌ایم تا بتوانیم رویدادی بهتر از آنچه در سال گذشته داشتیم برگزار کنیم، و دیدن لبخند زدن بچه‌ها و گذراندن اوقات خوشی برای یادگیری و کشف چیزهای جدید بسیار دلگرم کننده و عالی است». .

ستارگان همچنین می توانند رصدخانه کرونین را برای تماشای آسمان شب از ساعت 8:30 بعد از ظهر بازدید کنند. تا ساعت 11 شب

شش کامیون مواد غذایی از ساعت 15 تا 20 در محل حضور خواهند داشت و میان وعده، غذای گرم و دسر ارائه می دهند.

پارکینگ رایگان استادیوم فارغ التحصیلان در پارکینگ Huron Flatts موجود است.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت قرارگاه علوم غربی مراجعه کنید.