فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته ❤️ [ طراحی سایت رایگان ]

خبر

برنامه های مدیریت محتوایی هستند که وردپرس در این میان هم ساده تر است و هم بسیار محبوب می باشد. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونههایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید. اگر محصول یا خدماتی دارید و میخواهید از طریق سایت بفروشید حتما از وردپرس استفاده کنید چرا که در وردپرس اینقدر امکانات بازاریابی و مارکتینگ وجود دارد که براحتی میتواند فروش سایت را چند برابر کند، بعنوان مثال اگر میخواهید سایت فروشگاهی راه اندازی کنید افزونه فروشگاه ساز ووکامرس به شما تمامی امکانات یک وبسایت فروشگاهی عالی را میدهد همچنین با استفاده از افزونه های مکملی که برای ووکامرس تولید شده میتوانید خیلی راحت و در بسیاری از مواقع هم کاملا رایگان ایده های بازاریابی خود را در جهت فروش بیشتر اجرا کنید. در این دوره از فیلم آموزش طراحی سایت وردپرسی اول قالب سایت را با استفاده از HTML و CSS طراحی می کنیم و سپس آن را با استفاده از PHP به وردپرس تبدیل می کنیم .

سپس آموزش تولید محتوا، نوشته ها، برگه ها، استفاده از تصاویر و رسانه، مدیریت دیدگاه ها و سایر بخش های آموزش مقدماتی WordPress بررسی می شوند. ویدئو ها از دانلود وردپرس برای شروع کار با WordPress آغاز می شوند. مجموعه آموزش های WordPress فرادرس. مجموعه آموزش های طراحی سایت که در این صفحه خدمت شما ارائه شده است ابتدا از طراحی و ساخت وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس شروع میشود که فیلم های آموزشی آن در ابتدای مقاله خدمت شما ارائه شد. پرچمداران وردپرس یک پکیج فوق جامع و بی نظیر در جهان است که از مجموعه 15 دوره جامع وردپرس باران تشکیل شده است. برای تهیه این پکیج فوق جامع می توانید عبارت “پرچمداران وردپرس” را در گوگل جستجو کنید. ابتدا تعریف و نصب وردپرس و راه اندازی سایت با مقدمه ای از هاست و دامنه و اینکه وردپرس چیست آغاز می شود. سپس با نصب وردپرس و راه اندازی سایت در 5 دقیقه کار عملی آغاز می شود. نصب وردپرس در هاست های سی پنل و دایرکت ادمین و سپس لوکال هاست ارائه خواهد شد.

شما با شرکت در این دوره کاملا بر وردپرس مسلط می شوید. معرفی و آموزش کار با بخش های ظاهری مثل قالب سایت، منوها و ابزارک ها ارائه می شود. در بخش های تخصصی این پکیج، دوره های افزایش امنیت، افزایش سرعت و مواردی مثل این که هر متخصص وردپرس نیاز دارد ارائه می شوند. در این پکیج جامع، آموزش ها از صفر وردپرس شروع می شوند و تا سطح فوق حرفه ای طراحی سایت بدون کدنویسی ادامه دارند. وردپرس سیستم قدرتمندی است که همه افراد از جمله افراد مبتدی تا حرفه ای ترین افراد در طراحی سایت از آن استفاده می کنند. نکته : سیستم مدیریت محتوای وردپرس با استفاده از زبان PHP ساخته شده است. قسمت هشتم فیلم آموزش طراحی قالب وردپرس به زبان فارسی در وبسایت مقاله آی تی قرار گرفته و آماده دانلود کردن است.جهت دریافت سایر قسمت ها به وبسایت مقاله آی تی مراجعه کنید. البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس کامل آشنا شده باشید و این دوره رایگان را سپری کرده باشید.

شما ابتدا این ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایید در صورتی که در هر بخشی به مشکل برخوردید و یا نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ATGO با همکاران ما در ارتباط باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند. این دوره در 3 گام ارائه می شود و از شروع کار با وردپرس تا مدیریت کامل سایت را خیلی سریع یاد می گیرید. شما گام به گام همراه با مدرسین دوره. چطور در 3 گام ساده و بدون کدنویسی یک سایت راه اندازی کنیم و مدیریت آن را یاد بگیریم؟ در این مقاله بهترین مراجع آموزش وردپرس رایگان خارجی و ایرانی را معرفی می کنیم. چون در این دوره بدون حاشیه و مستقیم به مطالب اصلی و کاربردی پرداخته می شود. ما در انجام این موضوع به شما کمک می کنیم و به همین خاطر لینک دانلود تمامی فیلم های مربوط به آموزش وبسایت را در انتهای این مقاله قرار دادیم تا در صورت نیاز آن ها را دانلود کرده و از آنها استفاده کنید. برای یادگیری طراحی وب سایت حتما از پکیج آموزش طراحی سایت آریا تهران استفاده کنید. شاید فکر کنید بدون کدنویسی نمیشه سایت حرفه ای طراحی کرد اما جالب است بدانید شما میتوانید بدون کدنویسی سایتی مشابه دیجی کالا فیلم آموزش وردپرس حرفه ای هم طراحی کنید!

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فیلم آموزشی رایگان وردپرس.