“قطعاً در مسیر اشتباهی پیش رفت:” با افزایش موارد ویندزور-اسکس COVID-19 ، واحد بهداشت هشدار می دهد

خبر

واحد بهداشت محلی هشدار می دهد که ویندزور-اسکس در مسیر اشتباهی قرار دارد و باید سریع عمل کند تا روند رو به افزایش موارد COVID-19 را در منطقه معکوس کند.

طی چهار روز گذشته این منطقه 67 مورد جدید داشته است – افزایش قابل توجهی که تقریباً به 20 مورد جدید در روز می رسد.

دکتر واجد احمد ، مسئول بهداشت واحد بهداشت و درمان شهرستان ویندزور- اسکس گفت: “با این سرعت در حال حاضر ، ما قطعاً در مسیر اشتباهی پیش رفته ایم.”

این سنبله مربوط به چندین اجتماع اجتماعی مربوط به هالووین است که واحد بهداشت گفت که در حال بررسی است.

وی گفت: مردم به همان اندازه كه فكر می كنند فاصله جسمی را حفظ نمی كنند و مردم همه آن رهنمودهایی را كه ما همیشه درباره آنها صحبت می كنیم رعایت نمی كنند.

“چه کسی آن اجتماعات را نمی خواهد؟ چه کسی نمی خواهد معاشرت کند؟ اما این زمان دیگری است ، سال دیگری است.”

یکی از این گردهمایی ها قبلاً به دانشگاه ویندزور پیوند خورده است ، جایی که این دانشکده با انتشار خبری اعلام کرد “یک اجتماع غیر مجاز هالووین” تحت تحقیق است.

دانشگاه همچنین چهار مورد را در دانشجویان دانشکده پرستاری گزارش داد و کالج سنت کلیر نیز یک مورد مثبت را یکشنبه گزارش کرد. همه این دانش آموزان با جابجایی در بیمارستان منطقه ای Windsor همراه بوده اند. در نتیجه ، بیمارستان تا اطلاع ثانوی کلیه اعزام ها را به حالت تعلیق درآورده است.

طی جلسه توجیهی روزانه واحد بهداشت روز دوشنبه ، 20 مورد جدید گزارش شد. از این تعداد ، 13 نفر تماس نزدیک با یک مورد تأیید شده دارند ، دو نفر مربوط به سفر به خارج از آمریکای شمالی هستند و پنج نفر در حال تحقیق هستند.

چهار خانه نگهداری و بازنشستگی طولانی مدت وجود دارد:

  • مرکز مراقبت از برکشایر در ویندزور دارای دو پرونده کارمندی است.
  • Riverside Place در Windsor دارای دو مورد کارمندی است.
  • Lifetimes در Riverside دارای چهار پرونده مقیم و چهار پرونده کارمندی است.
  • Iller Lodge در اسکس دارای چهار پرونده مقیم و یک پرونده کارمندی است.

در آخر هفته ، واحد بهداشت 32 مورد جدید COVID-19 را برای شنبه و یکشنبه گزارش کرد. از این تعداد ، 19 نفر هنوز تحت تحقیق هستند.

بیشتر می آیند