قوانین جدید در LHSC برای جلوگیری از شیوع COVID-19

خبر

مقامات بهداشتی در لندن ، انت. مجموعه ای از اقدامات جدید را ارائه داده و تختخوابهای جدیدی را برای جلوگیری از شیوع بیماری در شش بخش در یکی از بزرگترین بیمارستانهای جنوب غربی انتاریو گشوده است.

مرکز علوم بهداشتی لندن (LHSC) روز جمعه گفت که تمام بیمارانی که به هر دو سایت دانشگاه و ویکتوریا وارد می شوند اکنون از نظر COVID-19 مورد آزمایش قرار می گیرند و فقط اقدامات فوری در بیمارستان دانشگاه انجام می شود.

این سایت منشأ همه شیوع است ، ویروس اکنون در بخش پیوند اعضا ، جراحی قلب و عروق ، تسکین دهنده و واحدهای ارتوپدی است. LHSC روز جمعه گفت که شیوع اولیه که بیش از دو هفته پیش در یک طبقه دارو آغاز شده بود ، برطرف شد.

54 پرسنل و بیماران آزمایش مثبت داده اند و دو نفر فوت کرده اند. با گسترش عفونت ها به واحدهای اضافی ، این تعداد در این هفته افزایش یافت.

در بیانیه ای ، LHSC گفت كه اقدامات زیر را انجام می دهد:

  • به تعویق انداختن کلیه جراحی ها و اقدامات غیر فوری و غیر اورژانسی در بیمارستان دانشگاه.
  • آزمایش COVID-19 برای کلیه بیماران بستری در LHSC (از جمله بیمارستان های دانشگاه و ویکتوریا).
  • ماسک اجباری برای همه بیماران بزرگسال در هر دو سایت بیمارستان.
  • افتتاح 24 تختخواب در بیمارستان ویکتوریا برای جبران پذیرش کمتر در سایت دانشگاه.
  • تعلیق موقت بازدیدکنندگان و مراقبین ضروری در بیمارستان دانشگاه ، به استثنای برخی موارد.

بیمارستان همچنین در حال معرفی پروتکل ها و اقدامات نظارتی دقیق تری برای کارکنان است که 28 مورد مثبت را تشکیل می دهند. واحد بهداشت روز جمعه گفت که این انتقال از کارکنان به بیماران است.

نیل جانسون ، مدیر عامل LHSC گفت که اقدامات جدید تأسف آور اما غیرضروری است ، به ویژه تصمیم به لغو جراحی ها.

وی گفت: “این یک اقدام بسیار دشوار است و کاری است که ما نمی خواهیم آن را انجام دهیم ، اما ما برای ایجاد قفل واقعی در این عفونت و حفظ و محافظت از مراقبت های ارائه شده در بیمارستان دانشگاه ، برای ایجاد برخی تغییرات در عملیات خود تلاش کرده ایم” گفت

“ما واقعاً امیدواریم که این اقدامی موقتی باشد.”

LHSC گفت ، کارمندان و پزشکان حرکت محدودی بین واحدها و بیمارستان ها دارند. این همچنین تدریس و اعزام دانشجو در بخش مراقبت های حاد در بیمارستان دانشگاه را لغو کرده است.

همچنین اتاقهای استراحت بیشتری برای اطمینان از فاصله فیزیکی در حال راه اندازی هستند.