قیمت اسپلیت نکست تایتان فول دیسی اینورتر 12000 ال جی NT127SK3

خبر

کولر گازی فول دیسی اینورتر نکست تایتان ال جی 12000 با صدای بسیار پایین

از دیگر ویژگی‌های کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 آن است شما به سختی صدای آن را هنگام کار کردن و روشن بودن می‌شنوید. این کولر گازی نکست تایتان ال جی در زمان روشن بودن خود حتی در بیشترین درجه نیز نویز و صدای بسیار کمی تولید می‌کند و حتی موقع استراحت و خواب نیز آرامش شما را به هم نمی‌زند.

کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 در حالت خواب عمیق تنها 21db نویز تولید می‌کند و در بیشترین حالت و بالاترین قدرت عملکرد خود 40db نویز و صدا تولید می‌کند.

 

رادیات طلایی کولر گازی کم مصرف ال جی نکست تایتان NT127SK3

پره‌های طلایی یکی از خلاقیت‌های مورد استفاده در کولرهای گازی از جمله کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 است، این نوع پره‌ها در مقابل حرارت‌های بسیار بالا و پایین از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و طول عمر بالاتری دارند.

جنس این پره‌های طلایی استفاده شده در کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 به گونه‌ای است که در مقابل شرایط جوی از جمله رطوبت نیز بسیار مقاوم بوده و دچار خوردگی و استهلاک نمی‌شود. این ویژگی نیز از جمله فاکتورهایی است که باعث افزایش طول عمر مفید کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 خواهد شد.

 

تمام کولرهای گازی در انواع برند بوش، ال جی، اجنرال، گری و … را از فروشگاه کولرنیو ;,gvkd, با تضمین بهترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر از محصول و قیمت به روز آن با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

کولر گازی ال جی مدل های زیادی دارد و هر ساله مدل های جدیدتری وارد بازار می شود مدل دیگر که جزء کم مصرف ترین کولر گازی 12000 ال جی نکست پلاس فول دیسی اینورتر NP126SK3 است و با بهترین قیمت می توان از کولرنیو خریداری کرد.

اگر به دنبال بهترین کولر گازی 12000 هستید می توانید تمام کولر گازی های 12000 را از فروشگاه اینترنتی کولرنیو مشاهده کنید و به سلیقه خود یک مدل را انتخاب کنید.

 

گاز مبرد R410 در کولر گازی فول دیسی اینورتر نکست تایتان ال جی NT127SK3

گازهای تولیدی و مورد استفاده در وسایل برقی و غیر برقی زیادی باعث آسیب رساندن به محیط زیست و لایه اوزون می‌شوند لذا تولید کنندگان آن‌ها باید به مسائل زیست محیطی و بهداشت محیط توجه بیشتری نشان دهند.

گاز مبرد R410 به کار رفته در کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 کاملا با محیط زیست سازگار بوده و کم‌ترین آسیب را به آن نمی‌رساند. این ویژگی یکی از بارزترین ویژگی در کولرهای گازی برند ال جی است که به سلامت و بهداشت محیط پیرامون و محیط زندگی توجه می‌کند.

 

مدل دیگری که از این مدل نکست تایتان جدیدتر و کم مصرف تر است کولر گازی 12000 الجی مدل NP126SK3 نکست پلاس پاور اسمارت اینورتر می‌باشد و این مدل نکست پلاس پاور اسمارت اینورتر را پیشنهاد می‌کنیم.

 

فیلترهای تصفیه هوای کولر گازی فول دیسی اینورتر ال جی NT127SK3

استفاده از فیلترهای بهداشتی یکی از جدیدترین فناوری‌های مورد استفاده در کولرهای گازی جدید است. فیلتر های دوگانه به کار رفته در کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 می‌تواند تمام ذرات ریز گرد و غبار، ریز گردها و آلودگی‌هایی مانند انواع باکتری و ویروس‌های موجود در هوا را جذب کرده و از از بین ببرد.

استفاده از کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 در شهرهای جنوبی که میزان ریزگرد بالایی دارند و یا شهرهای صنعتی با میزان آلودگی بالا می‌تواند تا حد زیادی هوای منزل یا محیط کارتان را استرلیزه کرده و آلودگی‌های آن را از بین ببرد.

استفاده از کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 برای افرادی که کودک و یا افراد پیر در منزل دارند نیز بسیار مناسب است زیرا این افراد بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به بیماری‌های ویروسی قرار دارند و کولر گازی با استرلیزه کردن محیط می‌تواند سلامتی را به اعضای خانواده هدیه دهد.

 

پرتاب باد 15 متری و پخش هوای چهار طرفه در کولر گازی فول دیسی اینورتر 12000 ال جی مدل NT127SK3

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب کولرهای گازی میزان قدرت پرتاب باد در آن‌ها است که عملکرد کولر را تا حد زیادی تعیین می‌کند. قدرت پرتاب باد در بسیاری از مدل‌های کولر گازی حداکثر به 5 متر می‌رسد اما کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 تا 15 متر قدرت پرتاب باد داشته و می‌تواند محیط‌های بزرگ را نیز کاملا خنک کند.

بعد از استفاده از بسیاری از کولرهای گازی هوا در اطراف کولر و در جهت وزش باد بسیار خنک شده و در بخش‌های دیگر همچنان گرم است. هیچ کس بدون شک دوست ندارد محیط خانه‌ای این چنینی داشته باشد. اما کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 با داشتن قدرت پرتاب بالا، زوایای مختلف پره‌ها و پرتاب باد در چهار جهت باعث می‌شود هوای خنک به سرعت و به طور کاملا یکنواخت در محیط پخش شود و دمای مطبوعی در تمام محیط ایجاد می‌کند.

این که در هر مرحله استفاده از دستگاه برقی، انرژی چقدر مصرف می‌شود یکی از دغدغه‌های افراد زیادی است تا بتوانند خودشان میزان برق و انرژی مصرفی آن را تخمین زده و یا مشاهده کنند. کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 دارای حالت نمایش میزان مصرف انرژی است که در هر زمان که بخواهید می‌توانید میزان مصرف برق دستگاه را ببینید.

فروشگاه اینترنتی کولرنیو در نظر دارد به هر کدام از خریدارانی که از این فروشگاه اینترنتی، کولر گازی خریداری کنند به همراه کولر گازی یک هدیه ویژه نیز برای آنان ارسال نماید.

 

تاییدیه خنک کنندگی سریع کولر گازی ال جی 12000 مدل NT127SK3

هنگامی که از شدت گرمای هوا به روشن کردن کولر گازی خود پناه می‌برید بدون شک انتظار دارید کولر در زمان بسیار کوتاهی هوا را خنک کند و دمای هوا به میزان مطلوب و مناسب برساند. کولر گازی ال جی نکست تایتان NT127SK3 دارای تاییدیه جهانی TUV Rheinland است که نشان می‌دهد کولر گازی دارای قابلیت خنک کنندگی سریع است و می‌تواند در زمان کوتاهی هوا را خنک کند.