قیمت درمارولر مارک ZGTS

خبر

صورت خود را در چهار بخش مجزا در نظر بگیرید و از نزدیک کردن درمارولر به چشمها خوددار کنید، روی هر بخش جداگانه کار خود را انجام دهید. برای انجام کار با این وسیله نباید فشار زیادی بر پوست وارد کرد و باید به آرامی آن را بر روی پوست حرکت داده و با احتیاط انجام شود. همچنین می توانید برای مرطوب نگه داشتن پوست از هیالورونیک اسید استفاده کنید و PH پوست را نرمال کنید و سرم های حاوی HA نیز گزینه مناسبی می باشند و تا 12 ساعت بعد از درمان از هیچ محصول آرایشی استفاده نکنید و اجازه ندهید که براش های آرایشی به پوست شما برخورد داشته باشند که این کار باعث به وجود آمدن مشکلات پوستی می شود.

همیشه از یک پاک کننده ملایم و آب برای شستشوی صورت تا 48 ساعت بعد استفاده کنید و با ملایمت پوست خود را خشک کنید و حتما از تمیز بودن دست ها اطمینان حاصل کنید. سپس درما رولر را به صورت افقی،عمودی و مورب حرکت داده تا زمانی که اثر درما رولر را روی پوست خود مشاهده کنید. جهت اثر بخشی سریع تر میتوان از کوکتل های مزوتراپی استفاده نمایید. این سوزن ها، لایه برداری را تسهیل، پوست را برای جذب بهتر کرم ها، سرم ها و مرطوب کننده ها آماده و ظاهر پوست را درخشان تر می کنند.

از مرطوب کننده ای استفاده کنید که پایه مواد معدنی داشته باشد و بتواند پوست شما را مرطوب نگه دارد و از هرگونه خشکی جلوگیری کند. یک روز پس از میکرونیدلینگ از اصلاح کننده های لکههای تیره یا محصولات مراقبت از پوست خود استفاده کنید. بعد از انجام میکرونیدلینگ چکار کنیم؟ بخش پوست و موی دلگرم توصیه می کند اگر پوست بیش از حد حساسی نسبت به آفتاب دارید ، تا چند روز در معرص نور خورشید قرار نگیرید. برای نتیجه مطلوب، جلسات درمانی اضافی توصیه می شود. علاوه بر این ، مویرگهای جدید شکل می گیرند – این تومورهای جدید و نئوکلاژنز بعد از درمان منجر به کاهش زخمها می شوند.

سایان سنتر، بزرگترین کمپانی فروش لوازم برقی مراقبت از زیبایی و محصولات مصرفی در غرب کشور، مفتخر است که بهترین، جدید ترین و کارآمد ترین محصولات روز دنیا را با نازل ترین قیمت نسبت به رقبا در سطح کشورعرضه و توزیع می کند. درمارولر 6 در 1 دی ار اس DRS 6 IN 1 امروزه روشی جدید بنام micro needling و یا Derma Roller کاربردهای بسیار و روز افزونی دارد. اگر از داروی استفاده می کنید یا هر گونه بیماری و ضایعه پوستی دارید قبل از انجام این روش حتما پزشک خود را از این مسئله مطلع سازید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد درمارولر کره ای لطفا از صفحه ما بخواهید.