قیمت و خرید جی پی اس خودرو و ردیاب شخصی دست دوم و نو

خبر

این نوع جی پی اسها از اندازه کوچکی برخوردار بوده و با نصب یک سیمکارت میتوان آن را فعال نمود. ردیاب خودرو یا GPS خودرو دستگاه کوچکی است که یک سیم کارت در داخل آن قرار میگیرد و در هر قسمت از خودرو مانند داشبورد، سقف، درب ماشین و غیره قابل نصب میباشد، این دستگاه الکترونیکی به صاحب خودرو این امکان را میدهد که در هر لحظه خودرو خود را ردیابی کند. ممکن است در زمان سیم کشی و نصب ردیاب و رله قطع کن مشکلی به وجود آمده باشد که در این صورت حتما با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

در این آموز به طراحی و پیاده سازی یک کیت ردیابی خودرو می %link1% پردازیم. برای فعال شدن آن ها عموما به شما نحوه فعال سازی را در همان لحظه ی تهیه ی ردیاب اعلام و آموزش می دهند و نیز در مواردی یک پسوردی به شما داده می شود که شما می توانید با وارد شدن به وب سایت مربوطه از طریق کامپیوتر ردیابی خودرو خود را انجام دهید.

شما میتوانید با نصب GPS خودرو از وضعیت فعلی و حتی گذشته خودرو خود اطلاع داشته باشید. به دلیل عدم گسترش استفاده از این روشها در این مطلب از بیان این موارد خودداری کرده و فقط پیشنهاد میکنیم برای اینکه درگیر مشکلات ردیاب خودرو در اثر مداخلات انسانی نشوید، همواره توجه داشته باشید که آنتن ردیاب خودروی شما وضعیت معمول و عادی داشته و با چیزی پوشش داده نشده باشد. شما از طریق این اپلیکیشن میتوانید با دستگاه ردیاب درون خودروی خود ارتباط داشته باشید و وضعیت خودروی خود را رصد و کنترل کنید. بهترین روشی که به شما کمک می کند تا وسیله نقلیه دزدیده شده خود را پیدا کنید، استفاده از دستگاه های ردیاب جی پی اس است.

GPS خودرو در سالهای اخیر متقاضیان بسیاری را به دست آورده است. دستگاههای GPS خودرو در قیمت و کیفیتهای مختلفی وجود دارند که صرفاً قیمت آنها نشاندهنده کیفیت و کارکرد بالا و یا پایینشان نمیباشد. برای مثال در برخی موارد اطلاعات اشتباه و یا ناقصی از دستگاه ردیاب برای سرور ارسال میکنند. استفاده از ردیاب برای افرادی که اتومبیل خود را در مکان های ناامن پارک می کنند به شدت پیشنهاد می شود. با توجه به رشد روز افزون شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل و ترابری فعالیت می کنند، رصد رانندگان و قابلیت ردیابی خودرو در طول مسیر از مهمترین نیازهای شرکت می باشد که با استفاده از ردیاب خودرو به آسانی می توان این نیاز را برآورده کرد؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در طول مسیر، موقعیت مکانی خودرو جهت اعزام نیرو و انجام اقدامات لازم، در دسترس شرکت حمل و نقل قرار خواهد گرفت و کمک رسانی، امداد و سایر خدمات به خودرو و افراد حاضر در آن به سرعت انجام می گیرد.