لیفت چشم یا شقیقه چگونه انجام میشود؟

خبر

در لیفت با نخ میتوان پس از 10 روز تمامی فعالیتهای روزانه را از سر گرفت. از دیر باز هنرمندان بنامی همچون لئوناردو داوینچی برای آنالیز صورت از نظر زیبایی شناسی، آن را به سه قسمت تقسیم کرده اند. برخی خانمها و حتی آقایان چین و چروک و افتادگی کمی در قسمت ابروها و پیشانی دارند؛ اما میخواهند با کشش پوست در ناحیه شقیقه جوانتر و شادابتر به نظر برسند. کسانی که تنها تمایل به لیفت ابرو دارند و میخواهند چین و چروک اطراف چشمها را درمان کنند و آثار پیری را از چهره خود محو کنند. هیچ بافتی از صورت برداشته نمیشود. درعمل لیفت شقیقه ابتدا یک برش کوچک 2 الی 2.5 سانتی (نیازی به کوتاهی مو نیست) در خط رویش موی بالای گوش ایجاد می شود که از طریق این شکاف کوچک بافت زیرین متحرک شده و سپس به حالت معلق در می آید این اتفاق باعث کشیده تر شدن قسمت خارجی ابرو و اطراف چشم می شود بعد از اینکار پوست های برداشته شده و محل برش بخیه زده میشود. ماندگاری این روش از دیگر روشهای غیرجراحی بیشتر بوده و هر 5 سال میتوان آن لیفت شقیقه بهنوش طباطبایی را تمدید کرد. با انجام لیفتینگ شقیقه و در کنار آن لیفت چشم میتوان ظاهری زیبا ایجاد کرد.

لیفتینگ شقیقه با نخ روشی تقریبا بدون درد است و حدود دو ساعت طول میکشد. البته در مواردی کبودیهای جزئی حتی تا دو ماه پس از عمل جراحی لیفت شقیقه نیز دیده شده است. حداقل از دو هفته قبل از لیفت شقیقه از مصرف سیگار و قلیان دوری کنید. قبل از شروع درمان از بیحسی موضعی استفاده میشود و درد به حداقل میرسد. محدوده شقیقه از گوشه خارجی چشم ها شروع می شود و تا چند سانتیمتر به پشت خط رویش مو کشیده می شود، از سمت پایین، شقیقه ها تا استخوان گونه و قوس آن کشیده می شود. علاوه بر این ، آناتومی استخوان پایه ، بررسی شده و طرح کلی درمان جوان سازی صورت خلق می گردد که به دستیابی به بهترین نتایج کمک خواهد کرد. در انتخاب بهترین جراح لیفت شقیقه باید به این فاکتورها دقت کنید: مهارت جراح، تجربه و سابقه جراح، نحوه مشاوره قبلاز جراحی و انتخاب بهترین روش عمل، نحوه همراهی تیم جراحی و مشاوره در دوران نقاهت، قیمت جراحی. متخصص زیبایی با توجه به میزان افتادگی پوست و انتظارات مراجعهکننده بهترین روش لیفت شقیقه را پیشنهاد میدهد. سایز کش را با توجه به سایز سر و میزان کشیدگی دلخواه تنظیم می کنیم. پزشک با توجه به نوع پوست و میزان چین و چروک 3 تا 4 جلسه پلاسما جت را تجویز میکند.

با کشیده شدن پوست چین و چروک در اطراف شقیقه و چشمها کاهش پیدا میکند. لیفت شقیقه می تواند ابرو را بالاتر ببرد، افتادگی پلک را برطرف کند و حتی چین و چروک های دور چشم را از بین ببرد. برای انجام لیفت از بیحسی موضعی استفاده میشود. برای تزریق فیلر در ناحیه شقیقه باید از ژلهایی با مجوز FDA استفاده شود. در ادامه به تعدادی از سوالات متداول افراد پیش از لیفتینگ شقیقه و چشم پاسخ میدهیم. لیفتینگ (به معنای کشیدن) به طور معمول هنگام فرم دادن به موها و کشیدگی در قسمت شقیقه برای جوانتر و زیباتر نشان دادن چشم و ابرو استفاده می شود. لیفتینگ یکی از روش های پر طرفدار در میان بانوان است. اما امروزه لیفت شقیقه و ابرو بدون جراحی از روشهای مختلفی امکانپذیر است. برخی افراد نیز از پزشک میخواهند، لیفت شقیقه و ابرو را به صورت ترکیبی انجام دهد. قبل از تصمیمگیری در مورد عمل، نتایج جراحیهای قبلی جراح را حتما بررسی کنید. در پلاسما جت برش، تزریق و سوزش وجود ندارد. دستگاه پلاسما جت روی پوست قرار میگیرد و باعث تحریک بافتها عمل همزمان بینی و لیفت شقیقه میشود. 3. تا چند روز بر روی صورت خود نخوابید و حتیالامکان سر را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

البته هیچکدام از برندهای ژل برای استفاده در ناحیه شقیقه مجوز ندارند. با تزریق ژل میتوان به پر کردن این ناحیه و حجم دادن به شقیقه و ابروها کمک کرد. زیرا با ایجاد حالت کشسانی در پوست به زیبایی و هرچه جوانتر شدن چهره کمک شایانی میکند. از شما خواسته می شود در تایم های مشخصی در کلینیک حضور پیدا کنید تا بعد از عمل تحت نظر باشید. لیفت به روش جراحی باز بیشترین مدت ماندگاری را دارد و بیشتر از 10 سال با شما خواهد بود. عوارض مواد بیهوشی: در مواردی که افراد با روش بیهوشی این جراحی را انجام داده اند تا مدت زمان کوتاهی حالت گیجی، حالت تهوع و سردرد دارند که در کوتاه ترین زمان بهبود پیدا می کنند. از آنجایی که بخیه ها در خط پیشانی پنهان می باشند ، بسیاری از بیماران قادراند قبل از کشیدن بخیه ها ، به کار خود بازگردند. این افراد در ناحیه گونه و خط فک هم پوست اضافه دارند، که با استفاده از نخ پوست این نواحی نیز کشیده میشود. در این حالت دم ابروها هم کمی به سمت بالا کشیده می شوند و یک حالت تقارن بین چشم و ابرو و صورت بوجود می آید.