مارک هوینگ ، افسر OPP در مراسم تشییع جنازه به عنوان “چیزی کمتر از قهرمان” نبود

خبر

ساخت و ساز پلیس استانی انتاریو. توماس کاریک کمیسر OPP روز شنبه به عزاداران حاضر در مراسم تشییع جنازه این افسر 52 ساله گفت: مارک هوینگ هر روز با “شجاعت و عزم راسخ” روبرو می شد و “چیزی کمتر از قهرمانانه نداشت.

کاریک گفت: “امروز با قلبی شکسته در مقابل تو می ایستم ، از خودم می پرسم که چگونه ، چگونه ممکن است در عین حال بسیار غمگین باشی اما در عین حال بسیار مغرور باشی.

“ما سپاسگزار و برای همیشه مدیون خدمات شما هستیم.”

هوینگ هفته گذشته در حین انجام وظیفه در جزیره منیتولین واقع در حدود 180 کیلومتری جنوب غربی سودبری ، اونت درگذشت.

به دلیل محدودیت های COVID-19 ، مراسم خاکسپاری – که در دبیرستان در جامعه ملل اول M’Chigeeng برگزار می شد – فقط با دعوت بود. این سرویس به صورت آنلاین به صورت مستقیم پخش می شد و برخی از ساکنان مانیتولین در یک ورودی در Little Current با هم جریان مستقیم را تماشا می کردند.

نخست وزیر داگ فورد و فرماندار ستوان الیزابت داودسول از دیگر حاضران بودند.

در سخنان آغازین خود در مراسم ، کشیش جوئل لاک از هوینگ به عنوان کسی یاد کرد که “خود را کاملاً به همسایه و دوست خود هدیه داد.”

دلالان حمل و نقل ، تابوت کنست را حمل می کنند. مارک هوینگ قبل از آغاز مراسم تشییع جنازه او در جامعه ملل اول M’Chigeeng ، در جزیره Manitoulin ، روز شنبه. (ژان لوپ دورارد / رادیو کانادا)

هوینگ در 19 نوامبر در پی تیراندازی در خلیج گور درگذشت. یک غیرنظامی که در این تیراندازی شرکت داشت نیز درگذشت. پلیس سودبری و همچنین واحد تحقیقات ویژه استان در حال تحقیق درباره آنچه اتفاق افتاده است.

بدنبال کالبد شکافی در تورنتو ، جسد هوینگ روز دوشنبه با همراهی وسایل نقلیه OPP به جزیره مانیتولین منتقل شد. جمعه ملاقات در کلیسای مبلغ میندمویا برگزار شد ، جایی که هووینگ به مدت 20 سال در یک کلیسا بود.

تماشا کنید | OPP ساخت مارک هوینگ به خاطر “شجاعت و عزم راسخ” به یاد آورد:

عزاداران در مراسم تشییع جنازه پلیس استانی استان انتاریو شرکت کردند. مارک هوینگ ، که در 19 نوامبر هنگام پاسخ به تماس در جزیره مانیتولین مورد اصابت گلوله قرار گرفت. 3:20

اعضای جامعه از هوینگ به عنوان یک مسیحی فداکار ، یک عضو جامعه و یک پدر یاد می کنند. وی 28 سال به عنوان افسر OPP خدمت کرد.

ماری فورد ، همکار و دوستش ، از هوینگ به عنوان شخصی با شوخ طبعی “بی نظیر” و همچنین کسی “که از حقه باز حمایت می کند” یاد کرد.

وی گفت مراقبت هوینگ از جامعه خود “همگام با کار او به عنوان یک پاسبان بود.”

فورد گفت: “طی هفته گذشته ، داستانهای زیادی در مورد مارک و انبوه کارهای کوچکی که برای کمک به روشن شدن روز مردم انجام داد ، شنیدم. من هرگز در مورد بیشتر آنها اطلاعاتی نداشتم ، زیرا مارک نیازی به اعتبار نداشت.”

“اگر همه ما می توانستیم کمی نسبت به یکدیگر مهربان باشیم ، اگر می توانستیم کمی فروتن تر باشیم و اگر می توانستیم کارهایی را انجام دهیم ، کارهای مهربانی را انجام می دهیم ، وقتی کسی تماشا نمی کند ، من مطمئن هستم که گوشه کوچک جهان روشن تر “

از همسر خود ، لیان ، و فرزندانش لورا ، ناتان ، النا و سارا زنده مانده است.

لاک گفت: “این به خاطر خانواده مارك است كه وی عزیزترینش را داشت كه ما با كلماتی كه نمی توانیم آنها را بیان كنیم درد می كنیم.”

Slain OPP ساخت مارک هوینگ و خانواده اش. (GoFundMe)

در طول خدمت ، لیان هووینگ گفت که خانواده او هیچ عصبانیتی احساس نمی کنند ، و او از همه – از خانواده و دوستان گرفته تا جامعه پلیس تا کاملاً غریبه ها – به خاطر طغیان پشتیبانی ، که به گفته او احساس “مانند اقیانوس عشق” کرده است ، تشکر کرد. خانواده اش را دلداری داد.

“من واقعاً احساس می کنم اگر دنیا بخواهد ببیند عشق در حال حاضر به چه شکل است ، آنها فقط باید به جزیره مانیتولین نگاه کنند.”