مدافع می گوید اعتراض به پرچم غرور پیامی را ارسال می کند که دانشجویان دگرباشان جنسی حمایت نمی شوند

خبر

یکی از مدافعان جامعه LGBTQ در ویندزور از سطح مشارکت والدینی که روز پنجشنبه فرزندان خود را به عنوان اعتراضی علیه هیئت مدرسه ناحیه بزرگ اسکس که پرچم ماه غرور را در دفاتر و مدارس خود به اهتزاز درمی آورد، شوکه شده است.

کولم هولمز، رئیس هیئت مدیره، گفت: «این پیامی را به دانش‌آموزان 2SLGBTQ که در بیشتر مدارس تحصیل می‌کنند می‌فرستد که مدرسه پشت سر آنها نیست و همسالان آنها و اعضای خانواده در جامعه از هویت آنها حمایت نمی‌کنند. مدیران انجمن غرور ویندزور.

هولمز می‌گوید که اخیراً متوجه احساسات ضد دگرباشان جنسی بیشتری شده‌اند که اخیراً از ایالت‌ها سرازیر شده است، اما همچنان می‌گوید که از میزان مشارکت متعجب است.

کولم هلمز رئیس هیئت مدیره انجمن غرور ویندزور است.
کولم هلمز رئیس هیئت مدیره انجمن غرور ویندزور است. (Dale Molnar/CBC)

ویندزور-اسکس دارای چنین جامعه قوی و خدمات شگفت انگیزی است که توسط افراد شگفت انگیز رهبری می شود، و بنابراین من از این تعداد شگفت زده هستم.

ارقام دقیقی وجود ندارد، اما ماریو اسپاگنوئولو، رئیس محلی فدراسیون معلمان ابتدایی انتاریو، گفت که حضور در برخی مدارس به کمتر از نصف کاهش یافته است.

“این ناامید کننده است و من تماس هایی را از اعضا دریافت کرده ام، معلمانی که در خط مقدم هستند که از این و آن آسیب دیده اند و به دنبال حمایت هستند، و ما بهترین کار را انجام می دهیم تا در آنجا باشیم تا از آنها حمایت کنیم و همچنین گسترش دهیم. پیام عشق در مقابل نفرت، تحمل و احترام و احترام متقابل برای همه مردم است.»

در بیانیه ای در وب سایت این هیئت مدیر آموزش، ارین کلی، دلیل برافراشتن پرچم را بیان می کند.

کلی می نویسد: “ما به همه و حقوق آنها برای آزادی، امنیت و ایمنی اهمیت می دهیم.”

Josie Luetke، مدیر آموزش و حمایت از ائتلاف Campaign Life، که روز ملی “غرور” پرچم را برگزار کرد (علامت نقل قول در عنوان آنها است)، می گوید که آنها با این پرچم مخالف هستند زیرا احساس می کنند پرچم به شما آموزش می دهد. بچه ها پیام اشتباهی می دهند و حتی انتقال جنسیت را ترویج می کند.

لوئتکه گفت: “ایده ای وجود دارد که ما می توانیم وانمود کنیم که این پرچم فقط در مورد گنجاندن است، اما من فکر می کنم اگر صادق باشیم، این چیزی فراتر از شامل کردن است. این نشان دهنده ایدئولوژی است که بسیاری از مردم با آن مخالفت می کنند.” دفتر او در همیلتون

جوزی لوتکه مدیر آموزش و حمایت از ائتلاف کمپین زندگی است.
جوزی لوتکه مدیر آموزش و حمایت از ائتلاف کمپین زندگی است. (Dale Molnar/CBC)

GECDSB نمی تواند آمار حضور و غیاب را برای روز پنجشنبه ارائه دهد، زیرا، به گفته سخنگوی اسکات اسکنتلبری، آنها حضور را پیگیری نمی کنند مگر اینکه مربوط به سلامتی باشد.

آنها همچنین نتوانستند بگویند کدام مدارس یا چند مدرسه تحت تأثیر قرار گرفته اند. اسپاگنوئولو گفت که هم مدارس متوسطه و هم مدارس ابتدایی تحت تأثیر قرار گرفته اند.

هیئت مدرسه کاتولیک ناحیه ویندزور اسکس پرچم را برافراشته نمی کند.