مدیر عامل WECHU می گوید: استفاده از سایت تازه افتتاح شده SafePoint “در میدان توپ” انتظارات

خبر

مقامات بهداشتی روز پنجشنبه گفتند که سایت SafePoint ویندزور شاهد تعداد فزاینده ای از مشتریان است که نزدیک به یک ماه شروع به کار کرده است.

تا روز چهارشنبه پایان روز، سایت مصرف دارو تحت نظارت 43 مراجعه به مشتری داشته است که 20 نفر از آنها مشتریان منحصر به فرد بوده اند. بر اساس داده هایی که بعد از ظهر پنجشنبه به هیئت بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس ارائه شد، بیست و شش مشتری یک ماده را در محل مصرف کردند. کارکنان مجبور به معکوس کردن مصرف بیش از حد در محل نبودند.

بنری که SafePoint را در سمت راست می‌خواند و روزنامه‌نگاران در حال بازرسی از مرکز در سمت راست آن هستند
این تاسیسات اولین در نوع خود در منطقه ویندزور-اسکس است. (جنیفر لو گراسا/سی بی سی)

کن بلانشت، مدیر عامل واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس (WECHU) گفت: “این دقیقاً در فضایی است که ما از نظر مشتریان انتظار داشتیم.” “با این نوع عملیات و مراقبتی که ما به جامعه ارائه می کنیم، در واقع ایجاد اعتماد برای افرادی است که به سایت می آیند.”

در روزهای اولیه تأسیس این سایت، بلانشت گفت که تمرکز بر ایجاد روابط و “محیط امن برای کسانی که بتوانند در آن حضور داشته باشند تا در درخواست کمک راحت باشند” وجود دارد.

کارکنان همچنین 14 مورد ارجاع به سایر خدمات شامل حمایت از سلامت روان و اعتیاد، حمایت از درآمد و مسکن و خدمات پوشاک و مراقبت های اولیه از جمله مراقبت از زخم و پا و کمک های اولیه را ارائه کردند.

واحد بهداشت دو داستان ناشناس از مشتریانی که از سایت استفاده کرده بودند به اشتراک گذاشت. یک نفر وارد SafePoint شد و در ایجاد یک آدرس ایمیل و ورود به رجیستری مسکن به او کمک شد. نفر دوم اخیراً از حبس آزاد شده بود و برای برنامه حمایت از معلولیت انتاریو کمک دریافت کرده بود.

اریک نادالین، مدیر برنامه‌های بهداشت عمومی WECHU گفت: «دسترسی به این نوع خدمات، مزایایی فراتر از پیشگیری از مصرف بیش از حد را نشان می‌دهد، که به خودی خود یک مزیت بزرگ است.

به همین دلیل ۷ سال طول کشید تا اولین سایت مصرف دارو تحت نظارت ویندزور افتتاح شود

علی‌رغم سال‌ها تشریفات اداری و مخالفت‌های جامعه، اولین سایت مصرف دارو تحت نظارت ویندزور، SafePoint، روز چهارشنبه افتتاح می‌شود. CBC Windsor News در 6 میزبان Katerina Georgieva نگاهی دقیق‌تر به جدول زمانی منتهی به افتتاحیه می‌اندازد، زیرا ویندزور با یک اپیدمی رو به رشد مواد مخدر سروکار دارد.

بلانشت گفت که حجم مشتریانی که سایت تا به امروز دیده است مطابق با انتظارات است در حالی که سرویس راه اندازی و اجرا می شود و ارائه دهندگان روابط خود را با جامعه ایجاد می کنند. بلانشت گفت که آنها در حال گفتگو در مورد مکان هستند، از جمله با عضو هیئت مدیره WECHU و بخش 3 Coun. رنالدو آگوستینو، که در ابتدا نگرانی خود را در مورد مکان سایت کمی قبل از افتتاح آن مطرح کرد.

نادالین گفت که تقسیم مشتریان تقریباً نصف و نیم مرد و زن بود، چیزی که غیرمعمول است – سایت‌های مشابه SafePoint معمولاً مردان را بیشتر از زنان می‌بینند.

مردی با پیراهن سفید با بند آبی پشت میز صحبت می کند.
اریک نادالین مدیر برنامه های بهداشت عمومی واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس است. او با هیئت مدیره WECHU با به روز رسانی در سایت SafePoint در روز پنجشنبه، 18 می 2023، صحبت کرد. (کاتلین سیلر/سی بی سی)

نادالین با تشکر از شرکای اجتماعی که SafePoint با آنها کار کرده است، گفت: «این واقعاً یکی از اجزای اصلی شگفت‌انگیز این بود. “من می دانم که ما ارتباط زیادی با جوامع خود انجام دادیم، کسانی که به جمعیت های محروم مختلف خدمات می دهند و به طور خاص با زنانی که در معرض خطر بیشتری هستند کار می کنند.

“این چیزی نیست که در جوامع دیگر از نظر انشعاب هایی که بیشتر دیده اند… اما ما خوشحالیم که جامعه زنان نیز در این سایت احساس استقبال می کند.”

بلانشت گفت که کارکنان به صورت هفتگی با استان در ارتباط با بودجه برای راه اندازی سایت در ارتباط هستند، و گفت که در حالی که از پیشرفت آن راضی هستند، گفت که نمی تواند جدول زمانی برای بودجه ارائه کند.

بلانشت افزود، صاحبان مشاغل اطراف شماره تلفن همراه امنیتی اختصاص داده شده به سایت را دارند که خودشان آموزش بهداشت روانی دارند.

“ما به نقاط عطفی که پیش‌بینی می‌کردیم می‌رسیم و به مشتریان کمک می‌کنیم. مشارکت اجتماعی بسیار خوبی داشتیم. در زمانی که خانه‌های باز برای بازخورد داشتیم، بیش از 400 نفر داشتیم که همه آنها بسیار مثبت بوده است.” بلانشت گفت.

ما با کسب‌وکارهای منطقه کار کرده‌ایم تا مطمئن شویم که با آن‌ها درگیر هستیم و نیازهای آن‌ها را در حین بررسی این بخش و داشتن داستان‌های موفقیت‌آمیز بسیار خوبی در مورد ارتباط مشتریانی که از آن استفاده می‌کنند، برآورده می‌کنیم. این سایت به خدماتی که ما در ویندزور-اسکس نیز ارائه می‌دهیم.”

کارکنان به ارائه به‌روزرسانی‌های ماهانه به هیئت سلامت واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس درباره پیشرفت SafePoint ادامه خواهند داد.