مراسم روز یادبود به صورت مجازی در ویندزور-اسکس برگزار می شود

خبر

شهر ویندزور با کمیته خدمات یادبود کهنه سربازان ویندزور برای برنامه ریزی یک مراسم بزرگداشت روز یادبود در سنوتاف در مرکز شهر بزرگ شهر همکاری کرده است.

فقط حامل های تاج گل از قبل ثبت شده ، مقامات دولتی و سایر شرکت کنندگان به دلیل همه گیری COVID-19 در محل خواهند بود.

از عموم مردم خواسته شده است که به دلیل فضای محدود و عدم توانایی در فاصله فیزیکی در آن شرکت نکنند.

شهردار درو دلکنز در وب سایت شهر گفت: “امسال ، همچنان که جامعه ما به این همه گیری پاسخ می دهد ، ما نمی توانیم به آسانی مثل گذشته دور هم جمع شویم.”

این سرویس به صورت مستقیم در صفحه فیس بوک و وب سایت CBC Windsor پخش می شود. همچنین به صورت زنده در صفحه فیس بوک این شهر پخش می شود. ویندزور YourTV سرویس را در ساعت 4 بعد از ظهر و 9 شب پخش مجدد خواهد کرد

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید امسال روز یادبود را در ویندزور-اسکس با خیال راحت جشن بگیرید ، روی فیلم زیر ضربه بزنید:

در سالهای گذشته ، غیرمعمول نبود که بیش از 1000 نفر برای بزرگداشت روز یادبود در سناتاف ویندزور جمع شوند. با این حال امسال این اتفاق نخواهد افتاد. (سانجی مارو / CBC) 1:19

این شهر از جانبازان و خانواده ها خواسته است تا فیلم هایی را منعکس کنند که از تجربیات آنها منعکس می شود و این موارد در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

پاول لوزون ، رئیس کمیته خدمات یادبود کهنه سربازان ویندزور ، در بخش شهر گفت: “در 11 نوامبر ، همانطور که هر روز باید ، کسانی را که داوطلب ، فداکاری ، خدمت ، جنگ و جان باختند به یاد می آوریم. ما هرگز آنها را فراموش نخواهیم کرد.” سایت اینترنتی.

خدمات از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه ، 11 نوامبر آغاز می شود.