مرد انتاریویی برای حذف “دریای ماهی قرمز” از تالاب طبیعی کار می کند

خبر

وقتی یکی از همسایگان ماه گذشته به کرت بلوتز از اسپارتا، اونت، گفت که ماهی قرمز یک تالاب طبیعی در یک منطقه جنگلی نزدیک خانه او را تصرف کرده است، او یک تور استخر و یک سطل را برداشت و شروع به بیرون کشیدن آنها کرد.

او گفت: «ما اساساً از میان آب های کم عمق عبور کردیم و تا جایی که می توانستیم جمع آوری کردیم. آن روز، من فکر می کنم ما حدود 80 نفر بودیم.

بلوتز، 41 ساله، گفت: هر بار که او به عقب برمی گشت، به نظر می رسید که تعداد بیشتری وجود داشته باشد.

بلوتز در حال حاضر بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تله می کند، ماهی های کوچک را جمع آوری می کند و آنها را در حوض حیاط خلوت خود رها می کند، جایی که به هیچ آبراه طبیعی دیگری متصل نیست. او همچنین آنها را به افرادی می دهد که به دنبال ذخیره حوضچه های خود هستند.

مرد اسپارتی مشکل ماهی قرمز را به دست خود می گیرد

کرت بلوتز ماهی های قرمز مهاجم را در آبراهی در اسپارتا، اونت.، صید کرده و آنها را در یک حوضچه منزوی رها می کند.

بلوتز اذعان کرد که در درازمدت، او به احتمال زیاد دچار مشکل نخواهد شد. اما او امیدوار است که بتواند جمعیت ماهی قرمز را حداقل برای این فصل کاهش دهد. به علاوه – و شاید مهمتر – او به همه کسانی که گوش می دهند می گوید که اجازه ندهند ماهی قرمز ناخواسته به طبیعت بیاید.

آنها بر روی تخم گونه های ماهی بومی قدمت می زنند و این تعداد زیادی را روی جمعیت می گذارد.– کرت بلوتس

جمعیت ماهی قرمز در حال انفجار که می توانند با موفقیت در زمستان زنده بمانند، گونه های ماهی بومی را در سراسر کشور، در حوضچه های آب طوفان حومه، در دریاچه ها و دیگر آبراه ها ویرانی به بار می آورند. محققان در بریتیش کلمبیا اخیرا هشدار دادند که این ماهی مهاجم در مدارسی به وسعت زمین‌های فوتبال حرکت می‌کند و از ونکوور به سایر نقاط پیش از میلاد گسترش می‌یابد.

Beleutz گفت: “آنها می توانند در عرض یک سال به بلوغ جنسی برسند، بنابراین هر ماده 1000 تخم در هر فصل می گذارد.”

علاقه Beleutz به ماهی قرمز دیرینه است. برای حدود 10 سال، او یک ماهی قرمز ژاپنی را پرورش داد که نمی تواند در زمستان های کانادا دوام بیاورد و آنها را به فروشگاه های حیوانات خانگی فروخت.

کرت بلوتز صدها ماهی قرمز را در این منطقه جنگلی باتلاقی در نزدیکی خانه خود در اسپارتا، اونت، کشف کرد و اوقات فراغت خود را صرف حذف آنها کرده است.
بلوتز صدها ماهی قرمز را در این منطقه جنگلی باتلاقی در نزدیکی خانه خود در اسپارت کشف کرد و اوقات فراغت خود را صرف حذف آنها کرده است. (ارسال شده توسط کرت بلوتز)

“اجازه نده آن را رها کند”

کالین کاسین، مدیر سیاست در مرکز گونه‌های مهاجم، گفت: «من شخص را به خاطر اقدام در آنجا و افزایش آگاهی و بحث در مورد آن ستایش می‌کنم.

او گفت، با این حال، سخت است که بدانیم آیا همه تلاش‌های بلوتز تفاوت زیادی ایجاد کرده است یا خیر.

کاسین گفت: “بازنشانی در این نوع اکوسیستم می تواند دشوار باشد و به مداخلات بسیار پرهزینه ای نیاز دارد.” “گاهی اوقات متأسفانه به یک وضعیت مدیریت علف کش تبدیل می شود، نوعی ماده شیمیایی کشتار ماهی انجام می شود که تحت مقررات سختگیرانه انجام می شود و یک فرآیند بسیار مهم در بازی است که مقررات استانی و فدرال نیز در نظر گرفته شده است.”

چه سناریویی بهتر است؟ کاسین گفت: پیشگیری.

علاقه Beleutz به ماهی قرمز خیلی قبل از اینکه او شروع به بیرون کشیدن آنها از این تالاب طبیعی کند شروع شد.  به مدت ده سال، Beleutz یک ماهی قرمز از نوع ژاپنی را پرورش داد و آنها را به فروشگاه های حیوانات خانگی فروخت.
علاقه بیلوتس به ماهی قرمز خیلی قبل از اینکه شروع به بیرون کشیدن آنها از این تالاب طبیعی کند آغاز شد. به مدت 10 سال، Beleutz یک ماهی قرمز از نوع ژاپنی را پرورش داد و آنها را به فروشگاه های حیوانات خانگی فروخت. (ارسال شده توسط Curt Beleutz)

او گفت: «پیام کلیدی من این است که آن را رها نکنید. “فرصت ما این است که از معرفی روز اول جلوگیری کنیم و اینجاست که زمان مقرون به صرفه می تواند باشد.”

او گفت و این دلیل واقعی است که Beleutz به تالاب ادامه می دهد.

بلوتز گفت: «من بچه‌های همسایه‌هایم را با خودم می‌آورم و واقعاً سعی می‌کنم این واقعیت را به آنها القا کنم که آنها به آنجا تعلق ندارند و ما باید افراد دیگر را آموزش دهیم.»

آنها نسل بعدی هستند که باید با این مشکل دست و پنجه نرم کنند.»