مرد ویندزور در حال ایستادگی با شهر بر فراز چادر راهرو برای دختر معلول

خبر

شهر ویندزور به یک مرد محلی دستور داده است که چادر راه خود را پایین ببرد – ساختاری موقت که او برای کمک به دخترش که دارای معلولیت است ، زمستان را از خانه بیرون و بیرون می کند.

استیون لوزک می گوید که چادر را برپا کرده است زیرا این روش ایمن و آسان تر برای حمل دختر 14 ساله اش ، که دچار فلج مغزی و صرع است ، بدون نگرانی از یخ و برف است.

وی گفت: “ما محفظه را گذاشتیم تا وانت از عناصر خارج نشود.” وی افزود: “این وسیله نقلیه معلولی است كه می توانیم رمپ را از نیمه راه بارگیری كرده و هنگام انتقال دخترم ، وی را سوار وانت كنیم.”

این اولین سالی است که Levesque و نامزدش از چادر مخصوص راهپیمایی استفاده می کنند. لوسک می گوید این به این دلیل است که هرچه دخترش بزرگتر و بزرگتر می شود ، تلاش او برای سوق دادن او از اتوبوس مدرسه به خانه و بالعکس نیز بیشتر شده است. او همچنین متوجه می شود كه قبل از آوردن دخترش در خانه ، مقداری ماندن در خیمه چادر را آسان می كند.

او قصد دارد چادر را فقط به طور موقت در زمستان بلند نگه دارد و با فرا رسیدن بهار آن را پایین بکشد.

استیون لوزکو دختر 14 ساله خود را به داخل چادر راه خود منتقل می کند. (دیل مولنار / CBC)

وی روز پنجشنبه هفته گذشته چادر را برپا کرد ، اما روز جمعه متوجه شد که این بنا بر اساس آیین نامه منطقه بندی شهر نقض شده است. اگر یک افسر آئین نامه تا روز جمعه چادر را پایین نیندازد ، استناد می کند.

لوسك گفت: “من نمی دانم چه باید بكنم.” “بیا 5 دسامبر ، خواهیم دید چه اتفاقی می افتد ، خواه من آن را پایین بیاورم یا با عواقب آن روبرو شوم.”

Levesque با افسر آئین نامه ای که به او اخطار داده صحبت کرد ، اما فراتر از دریافت کمی همدردی ، خیلی دور از دسترس نبود.

وی با هر یک از اعضای شورای شهر تماس گرفته است تا ببیند آیا می تواند یک استثنا را بگذارد یا خیر. او همچنین در گروه فیس بوک Windsor Car Spotters پست ارسال کرده و از وی درخواست مشاوره کرده است.

استیون لوزکو در کنار ون معلولیت که برای حمل دخترش که فلج مغزی و صرع دارد استفاده می شود. (دیل مولنار / CBC)

لوسک می گوید نمی داند چه کسی از چادر شکایت کرده است.

وی گفت: “بیشتر مردم وضعیت ما را تشخیص می دهند و با آن مشكلی ندارند.” “اما همیشه آن سیب بد وجود دارد که آنها مجبورند از تجارت دیگران مراقبت کنند ، اما از کار خودشان.”

“این ممکن است یک چشم چشم باشد ، اما برای ما یک چشم درد لازم است.”

“مطمئناً وضعیت خوبی نیست”

جان رول ، رئیس ساختمان ساختمان شهر ، می گوید که وی یا دفتر آئین نامه کاری نمی توانند انجام دهند تا از نیازهای لوزک استثنا بگذارد.

او می گوید که آنها از طریق 311 شکایتی دریافت کرده اند و تحقیقات باز و فعال در این باره وجود دارد.

وی گفت: “در شرایطی از این قبیل ، این پوشش های موقتی كه مردم دوست دارند برای جلوگیری از سوار شدن برف به وسایل نقلیه خود استفاده كنند ، در جلوی حیاط ممنوع است – در جلوی خانه ممنوع است.”

وی می گوید هنوز هیچ دستوری صادر نشده است. اگر Levesque سفارشی دریافت کند ، 30 روز فرصت دارد که آن را رعایت کند و اگر باز هم رعایت نکند ، یک نامه اخطار دریافت می کند.

Revell می گوید ، پس از آن ، این شهر به دادگاه ها شکایت می کند و به یک موضوع قضایی تبدیل می شود.

جان رول ، رئیس ساختمان ساختمان ویندزور ، می گوید که او توانایی بریدن لوسک را برای لک زدن چادر راهرو ندارد. (دیل مولنار / CBC)

وی گفت: “بازرس در حال پیگیری با صاحبخانه است و ما به بازرس اجازه می دهیم با این موضوع برخورد کند.” “مطمئناً وضعیت خوبی نیست ، و من مطمئناً نسبت به صاحبخانه احساس می کنم ، اما در آئین نامه منطقه بندی ممنوعیتی وجود دارد ، بنابراین به همین دلیل تحقیقات علنی در اینجا وجود دارد.”

به گفته Revell ، تنها گزینه Levesque این است که از بخش برنامه ریزی بازدید کند تا ببیند آیا می تواند برای منطقه بندی مجدد یا منطقه بندی استفاده موقت تأیید کند – اما این موضوع باید قبل از شورا انجام شود و تصویب شود.

در هر صورت ، Levesque در حال برنامه ریزی برای نگه داشتن چادر است.

وی گفت: “من فکر می کنم این چیزی است که ما قصد داریم در این مرحله انجام دهیم.”

“من فکر می کنم سلامتی و ایمنی دخترم بیش از هر عواقبی که متحمل خواهیم شد از اهمیت بیشتری برخوردار است.”