مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

خبر

دکتر مسعود نساج در گفتگو با وب دا گفت: عطاری ها تنها مجاز به فروش گیاه به صورت برگ، ریشه و یا گل هستندو مجاز به فروش اشکال دارویی نیستند. به گزارش کردپرس، فرزاد صیادی فر در این خصوص به وب دا گفت: با تلاش ها و زحمات همکاران این معاونت و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این واحد عطاری پلمب شد.

سرپرست واحد نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عطاری هامجاز به عرضه و فروش اشکال دارویی به صورت قرص، کپسول، شربت و آمپول نیستند. گیاهان دارویی که از سوی عطاری ها به مردم عرضه می شود باید به صورت مفرده باشد به این معنا که یک گیاه دارویی باشد. دم نوش های این پکیج از درون با تقویت اعصاب مرکزی، تقویت کلیه ها و پاکسازی کبد و یک دم نوش مخصوص آنتی پیسی باعث تقویت بیشتر سیستم دفاعی بدن و توقف حمله آن به رنگدانه های پوستی می شوند و همچنین با پماد گیاهی، به صورت “استعمالی” هم از بیرون باعث بهبود کار رنگ دانه های پوست، و ترمیم آنها می شود.ضمنا رژیم غذایی همراه پکیج باعث تثبیت این رنگدانه سازی و اصلاح ریشه ای بدن و سم زدایی تدریجی آن است.

کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت مطعلق به فروشگاه عطاری حاج محمد می باشد. اتحادیه عطاران زنجان، طبق قانون با همکاری جهاددانشگاهی کلاسهای آموزشی این صنف را به زودی برگزار میکند و علاقهمندان برای دریافت آموزش میتوانند به این محیط آموزشی مراجعه کنند. عطاری زعفرانچی تبریز قدیمی ترین تهیه کننده گیاهان دارویی عطاری زعفرانچی تبریز ، برای شما کلی پیشنهاد عالی درمورد ارتقای سلامت و بهبود وضعیت بیماری با استفاده از داروهای گیاهی دارد. در هفته هم به جز شنبه ها و یکشنبه ها که معمولا خلوت تر هستند، بقیه هفته کار روال معمول خودش را دارد.

نظارت افراد متخصص بر سلامت تمامی محصولات، از مزایا و ویژگی های مثبت مراکز فروش آنلاین ترکیبات و محصولات گیاهی به شمار می آید. استفاده از خواص دارویی گیاهان محدود به منطقه خاصی نیست و تمامی جوامع و فرهنگ ها از انواع بسیاری از گیاهان استفاده می کنند. اما مسئله ای که در این بین دغدغه مردم عزیز ما شده است این است که در بسیاری از عطاری ها گیاهان دارویی کهنه به فروش می رسد و از طرف دیگر در بسیاری از شهرهای ما اصلا عطاری وجود ندارد. با توجه به گرایشروزافزون مردم به طب سنتی ایرانی و توسعه طب و داروسازی سنتی، توجه به آموزش علمی مصرف منطقیگیاهان دارویی پر مصرف، الزامی به نظر می رسد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد عطاری قشم لطفا از سایت ما دیدن کنید.