معایب پژو پارس موتور زانتیا

خبر

زانتیای رالی تا سال ۲۰۰۰ در مسابقات مختلف توسط راننده مشهور خود ژان لوک پایلر مورد استفاده قرار گرفت. زانتیا ۲۰۰۰ با حداکثر سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعت برتری ۵ کیلومتری بر مدل ۱۸۰۰ به نام خود ثبت کرده است. خاطره خوش روزهای حضور سانتیا در ایران چندی پیش سایپا را قانع کرد تا به مونتاژ خودرو دیگری از شرکت سیتروئن بپردازد اما قیمت آن در حال حاضر به حدود 130 میلیون تومان میرسد. مجموعه این تغییرات باعث کاهش وزن ۵۰ کیلوگرمی در این خودرو گردید. دلیل این سر و صدا دقیق نبودن اندازه های آن است به شکلی که میل سوپاپ در جای خودش با لرزش کار می کند. پس طبیعتا هر چه گشتاور یک موتور خودرو بالاتر باشد، کار بیشتری میتواند انجام دهد و کشش بیشتری به خودرو برای شرکت در مانورهای مختلف ارائه میکند. به مشتری ام راهنمای میکنید بعد که میان مغازه ادای کار بلدارو میکنن مخ آدمو موتور زانتیا می. جالب تر اینکه ژن جنجالی بودن زانتیا حتی در مونتاژ این خودرو در کشور ما هم تکثیر شده و امروز حتی بعد از گذشت نزدیک به دو دهه از توقف تولید آن، هنوز خودرو زانتیا و زانتیا سواران جزو جنجالی ترین رانندگان و خودروهای جاده های ایران هستند.

البته بر اساس آمار شرکت سیتروئن تا سال 1998 معادل یک میلیون و 800 هزار دستگاه از این خودرو در سراسر دنیا به فروش رفته بود. یکی از قابلیتهای زانتیا هنوز هم در خودروهای داخلی مورد استفاده قرار نگرفته است؛ ارتفاع زانتیا را بسته به تعداد سرنیشنان و شکل جاده میتوان تنظیم کرد. ۳- بی نیازی از تنظیم موتور. اولین پژو پارس که با موتور tu۵ عرضه شد پژو پارس LX کلاس ۱۲ نام گرفت. میل سوپاپ زانتیا با برند ایرانی، بیش از ۶۵۰ هزار تومان عرضه می گردد. زانتیا مورد آزمایش دارای یک موتور 2000سی سی با 16 سوپاپ است که این موتور دارای دو میل سوپاپ در بالا میباشد و قدرتی معادل 138 اسببخار و گشتاور 176 نیوتنمتر را ایجاد میکند. تفاوت این دو مدل این است که مدل ۲۸۵۱۳ دارای مالتیپلکس است ولی مدل ۲۸۵۱۵ دارای سیستم اتولاک، مستر لاک و اتوفلاشر (در ترمزهای شدید با کاهش ناگهانی سرعت، فلاشرها روشن می شوند) و تایمر چراغ سقف و آگاه کردن راننده از وضعیت باز و بسته شدن درب خودرو توسط چراغ های راهنما و سیستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو بجای آژیر دزدگیر هستند.

سالها از توقف تولید این خودرو گذشته و سیتروئن زانتیا اصطلاحا قدیمی و کهنه شده است. برای خرید زانتیا دست دوم به یاد داشته باشید این خودرو با دو موتور 1.8 و همچنین دو لیتری به کشور ما وارد و مونتاژ شده است. آخرین قیمت انواع خودرو در كارخانه و بازار – فروش خودرو6 مه 2014 … زانتیا در ایران با دو موتور عرضه شده است. برخلاف دهه نود، اکثر خودروهایی که در این دوران به مشتریان عرضه میشدند از برندهای شناخته شده بودند و هنوز هجوم خودروهای ناشناخته چینی بازار را تحت تاثیر خود قرار نداده بود. اما ناگفته نماند که زانتیا در دیگر بازارها، با تودوزی چرم و تزئینات چوبی کابین هم عرضه شده است. این آگهی در دستهبندیهای زیر منتشر شده است. به گزارش تابناک، سیستم تعلیق یکی دیگر از نکات مثبتی است که شما را به خرید زانتیا دست دوم تشویق میکند. آینههای کناری نیز کمک زیادی به شما نمیکنند اما یکی از نکات عجیب زانتیا شعاع کم فرمان است و با توضیحاتی که در بالا به آن اشاره شد پارک کردن با این اتومبیل بسیار دشوار است. قيمت اين موتور در بازار آزاد به همراه گيرباكس در حدود 4 تا 4.5 ميليون تومان است كه به …

و تودوزى چرم لاستیک 100٪ بیمه تا برج 6 به خریدار واقعى تخفیف میدم قيمت ٢٦,٥٠٠,٠٠٠ ☎… پس از تماس با فروشنده، کد تخفیف کاوالا۸۷ را اعلام فرمایید. اطلاعات تماس فروشنده در متن آگهی وجود دارد. برای خرید باتری سمند در کرج ، کافی است با شماره درج شده تماس بگیرید تا ضمن معرفی برندهای معتبر ، باتری سمند را با گارانتی معتبر و تاریخ روز خریداری کنید. اما با توجه به بازگشت رسمی سیتروئن با بازار کشورمان و همکاری مجدد این خودروساز با سایپا، شایسته است تا برای احترام به مشتریان قدیمی این برند، سایپا و سیتروئن فکری به حال شرایط نامساعد بازار قطعات یدکی و تعمیرات زانتیا بکنند، تا بلکه جایگاه برند سیتروئن در اذهان مشتریان احیا شود. تولید محصولات فرانسوی جدید از جمله سیتروئن زانتیا و رنو مگان توسط خودروسازیها و واردات گسترده خودروهای کرهای و ژاپنی، بازه انتخاب گستردهای برای مشتریان فراهم کرده بود. در سال ۲۰۰۰ با تغییر قوانین رالی و اجبار تیمهای مسابقه دهنده برای کاهش نیروی موتورها در خودروهای این کلاس ، استفاده از مدلهای رالی زانتیا نیز متوقف شد.