موارد مثبت روند COVID-19 در هفته آخر هفته در شهرستان ویندزور-اسکس به سمت بالا است

خبر

ویندزور-اسکس در آخر هفته افزایش قابل توجهی در موارد مثبت COVID-19 داشت.

روز یکشنبه واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس گزارش کرد که 23 نفر دیگر آزمایش ویروس مثبت داشته اند و روز شنبه 9 مورد مثبت گزارش کرده است ، که در مجموع دو روز به 32 مورد رسیده است.

واحد بهداشت می گوید شش مورد از این موارد در جامعه کسب شده است ، سه مورد از نزدیک با یک مورد تایید شده و دو مورد مربوط به سفر است. یک مورد یک کارگر بهداشت محلی است ، یک مورد در یک خانه بازنشستگی است و 19 مورد در حال حاضر در دست بررسی است.

93 مورد فعال COVID-19 در منطقه وجود دارد و چهار خانه مراقبت طولانی مدت و بازنشستگی شیوع دارد.

آخرین شیوع آن روز شنبه در مرکز مراقبت از Berkshire ، خانه مراقبت طولانی مدت گزارش شد که در آن دو کارمند مثبت آزمایش کرده اند. روز جمعه Riverside Place همچنین گزارش داد که دو نفر از کارکنان آزمایش ویروس مثبت داشته اند. Lifetimes در Riverside بیشترین موارد را با چهار نفر ساکن و چهار کارمند مثبت آزمایش می کند و لژ لر در اسکس دارای چهار ساکن مثبت است و یک کارمند نیز از نظر ویروس مثبت است.

میانگین هفت روزه موارد جدید منطقه ، اقدامی که درک واضح تری از روند بلند مدت را فراهم می کند ، از اواسط ماه اکتبر به طور مداوم در حال افزایش است.

افزایش موارد در حالی است که انتاریو دومین روز متوالی ثبت موارد مثبت را در روز یکشنبه با 1،328 مورد جدید در یک روز گزارش کرد.

سارنیا-لمبتون و چتم کنت

بهداشت عمومی Chatham-Kent گزارش داد 422 مورد تایید شده COVID-19 از روز یکشنبه – این سه مورد از پنجشنبه افزایش یافته است. 20 مورد فعال COVID-19 وجود دارد و سه نفر به دلیل ویروس فوت کرده اند.

بهداشت عمومی لامبتون از روز جمعه پنج مورد جدید COVID-19 را گزارش داد که در مجموع 380 مورد است. در حال حاضر 10 مورد فعال و 25 مورد مرگ وجود دارد.

در حال حاضر یک شیوع در خانه بازنشستگی Fiddick در پترولیا وجود دارد که آزمایش یکی از ساکنان از نظر ویروس مثبت است.