مورد COVID-19 در مدرسه متوسطه Lasalle سودبری گزارش شده است

خبر

هیئت مدرسه منطقه Rainbow می گوید که توسط واحد بهداشتی مورد تایید شده COVID-19 در مدرسه متوسطه Lasalle در سودبری توصیه شده است.

هیئت مدیره مدرسه می گوید فردی که آزمایش مثبت داده است در حال حاضر خودش را منزوی می کند. از دو کلاس نیز خواسته شده است که خود را منزوی کنند. از یک کلاس خواسته می شود تا 18 نوامبر 2020 در خانه بماند و از کلاس دیگر خواسته می شود تا 19 نوامبر 2020 منزوی شود.

مدرسه باز است.

هیئت مدیره می گوید به کلیه دانشجویان آسیب دیده ، سرپرستان و کارمندان آنها اطلاع داده شده است.

این می افزاید که بهداشت عمومی به طور مستقیم با تمام تماس های نزدیک تماس می گیرد. این مقاله می گوید دانشجویان و کارکنانی که از کار اخراج می شوند اما بهداشت عمومی با آنها تماس نمی گیرد هنوز باید خود را منزوی کنند. هیئت مدیره می گوید آنها همچنین باید در اسرع وقت آزمایش COVID-19 را انجام دهند.

هیئت مدیره می گوید اگر دانش آموزی از کار برکنار نشود ، می خواهد به والدین یادآوری کند که “عبور ساده از کنار یک فرد آلوده در راهرو ارتباط نزدیک در نظر گرفته نمی شود و خطر شیوع ویروس از این طریق بسیار کم است.”

این مقاله می افزاید که این همکاری نزدیک با بهداشت عمومی برای اجرای “پروتکل های ایمنی بهداشتی و بهداشتی برای محدود کردن شیوع COVID-19 ، از جمله تمیز کردن و ضدعفونی پیشرفته” دارد.