میشیگان با افزایش موارد ویروس کرونا ، کلاس ها و ناهارخوری های داخل خانه را متوقف می کند

خبر

دولت گرتیچ ویتمر ، فرماندار میشیگان ، روز یکشنبه به منظور جلوگیری از افزایش ویروس کرونا در ایالات متحده ، به دبیرستان ها و کالج ها دستور داد تا کلاس های حضوری را متوقف کنند ، رستوران ها را برای صرف غذا در محیط داخلی تعطیل کنند و ورزش های سازمان یافته را از جمله مسابقات پلی آف فوتبال را متوقف کنند.

محدودیت ها از چهارشنبه آغاز می شود و سه هفته طول می کشد. آنها مانند زماني كه فرماندار دموكرات در بهار گذشته دستور ماندن در خانه را صادر كرد ، گسترده نيستند اما گسترده هستند. آنها اعلام شدند که میشیگان با افزایش موارد COVID-19 و بستری شدن در بیمارستان و افزایش مرگ و میر مواجه است.

ویتمر در یک کنفرانس خبری گفت: “وضعیت هرگز وخیم تر نبوده است. ما در پرتگاه هستیم و باید اقدامی انجام دهیم.”

دستوری که توسط وزارت بهداشت ایالتی نوشته شده است ، ارائه مدارس حضوری را از دبیرستان ها ، کالج ها و دانشگاه ها منع می کند. مدارس K-8 به دلیل پایین آمدن میزان انتقال می توانند با کلاسهای در محل ادامه دهند ، اگرچه – مانند قبل – این مورد نیازی نیست. رستوران هایی که اکنون با ظرفیت 50 درصد فعالیت می کنند ، باید سرویس ناهار خوری را در داخل کشور متوقف کنند.

اجتماعات مسکونی داخلی که بیش از 10 نفر محدود بودند ، نمی تواند بیش از دو خانوار باشد. اجتماعات در فضای باز حداکثر به 25 نفر محدود می شود.

امکانات تفریحی مانند تئاتر ، سالن های بولینگ و پارک های آبی سرپوشیده باید دوباره بسته شوند. سالنهای ورزشی و استخرها می توانند باز بمانند اما کلاسهای گروهی ارائه نمی دهند. ورزش های حرفه ای و برخی از ورزش های دانشگاهی با آزمایش های پیشرفته اما تماشاگر بدون مجاز بودن همچنان مجاز است.

پرستار ثبت شده اریکا فیرفیلد ، درست است ، جمعه در سایت آزمایش حاشیه Hackley Community Care COVID-19 در Muskegon Heights ، میشیو کار می کند. (کوری مورس / مطبوعات گرند رپیدز / آسوشیتدپرس)

ساکنان اصرار داشتند ماسک بزنند ، فاصله را حفظ کنند

ویتمر از مردم خواست با احتیاطی مانند ماسک پوشیدن و حفظ فاصله برای جلوگیری از دستور دوم در خانه ماندن ، “دو برابر” کنند.

رابرت گوردون ، مدیر وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالتی ، گفت كه این دستور “بر گردهمایی های داخل سالن و تنظیماتی كه گروه ها در آن جمع می شوند و در آنجا ویروس رشد می كند” متمركز است.

میانگین هفت روزه میشیگان در طی دو هفته بیش از دو برابر از 3،113 به 6،684 رسیده است. نسبت به 30 روز پیش تقریباً 5 برابر شده است. بر اساس پروژه پیگیری COVID ، مرگ روزانه نیز از 25 به 62 نفر رسیده است. تعداد بیمارانی که هم اکنون در بیمارستان بستری هستند ، یعنی حدود 3000 نفر ، در کمتر از دو ماه شش برابر شده است.

بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، کالج ها ، کالج های عمومی و هیئت های مدارس K-12 از این اقدام حمایت کردند. انجمن آموزش میشیگان (MEA) ، بزرگترین اتحادیه کارمندان مدرسه ایالت ، گفت که یادگیری حضوری باید برای تمام مقاطع مکث شود.

پائولا هربارت ، رئیس MEA ، گفت: “این اوقات ترسناک و استرس زا برای همه افراد در آموزش عمومی است – از کارمندان گرفته تا والدین تا دانش آموزان.”

“بدون تصمیم گیری آسان”

رئیس و مدیرعامل اتحادیه رستوران و اسکان میشیگان گفت: “در حال حاضر هیچ تصمیم ساده ای وجود ندارد” اما از بستن رستوران ها برای دومین بار در سال جاری انتقاد کرد – “این بار بدون شبکه ایمنی از دلار محرک فدرال برای ضربه زدن به اپراتورهایی که قبلا بیمار بودند و کارمندان “

وی گفت که فقط 4.4 درصد شیوع شناسایی شده در رستوران ها ردیابی شده است.

ویتمر ، که درخواست دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و کنگره را برای تصویب بسته تسکین ویروس کرونا تجدید کرد ، گفت که COVID-19 چنان گسترش یافته است که داشتن افرادی از چند خانواده در یک رستوران غذا خوردن ذاتاً خطرناک است.

یک مسافر در یک وسیله نقلیه در هنگام اعتراض در پایتخت ایالت در لانسینگ ، میشیو ، در تاریخ 15 آوریل ، تابلویی را نگه داشته است. (پل سانسیا / آسوشیتدپرس)

انجمن دو و میدانی دبیرستان میشیگان ، مسابقات پاییزی را که برای مسابقات فوتبال ، والیبال ، شنا و شیرجه به نتیجه نرسیده است ، همراه با تمرینات ورزشی و ورزش های زمستانی که هفته های آینده برنامه ریزی شده اند ، متوقف کرد.

مدیر اجرایی مارک یویل گفت: “ما نیاز به اقدام را درک می کنیم و همه گزینه ها را برای تکمیل مسابقات پاییزی خود در صورت رفع محدودیت ها بررسی خواهیم کرد.”

جمهوریخواهانی که پیش از این قانونگذار را کنترل می کردند ، با موفقیت شکایت کردند تا از فرماندار برای استفاده از قانون اختیارات اضطراری برای مدیریت یک جانبه بحران جلوگیری کنند. دولت وی طبق قانونی متفاوت محدودیت ها را بازگرداند. قانون گذاران جمهوری خواه او را دوباره متهم کردند که روز یکشنبه خودش عمل کرده است. آنها با درخواست وی برای وضع دستور ماسک پوشیدن دولت مخالفت کرده اند.

مایک شیرکی ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، گفت: “جمهوریخواهان سنا به کار با پزشکان و جامعه پزشکی ما در مورد راه های مقابله با این ویروس ادامه می دهند و وقتی تصمیم می گیرد که فرماندار تصمیم بگیرد که به عنوان تیمی برای مقابله با این ویروس کار کند ،”

قانون گذاران درگیر رده های خود با عفونت ها هستند – مجلس جلسه خود را در روز پنجشنبه لغو کرد – و تا دسامبر در تعطیلات شکار و شکرگذاری هستند.

ویتمر گفت که وی از رهبران قانونگذاری جمهوری خواهان برای برنامه خود در روزهای اخیر خواسته است و “هیچ کسی غیر از انجام برخی اعلامیه های خدمات عمومی نبود. … ما باید سریع عمل کنیم. من قصد دارم به استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارم ادامه دهم. برای ذخیره خطوط در میشیگان. “