میلیون کهکشان در تلاش 300 ساعته برای ایجاد و تأیید داده ها در مورد جهان نقشه برداری شده است – News Technology، Firstpost

خبر

دانشمندان در استرالیا موفق شده اند فقط در مدت 300 ساعت 83 درصد از جهان قابل مشاهده را ترسیم کنند. این نظرسنجی که توسط آژانس ملی علوم استرالیا (CSIRO) انجام شده است ، برای دستیابی به این هدف از آرایه کیلومتر مربع استرالیا (ASKAP) استفاده کرده است. همانطور که در هر بیانیه CSIRO، Rapid ASKAP Continuum Survey مانند نقشه Google از جهان است که در آن بیشتر میلیون ها نقطه ستاره مانند بر روی نقشه ، کهکشان های دور هستند.

دکتر لاری مارشال رئیس اجرایی CSIRO در این بیانیه اظهار داشت که ASKAP زیرساخت های کلاس جهانی را با مهندسی و تخصص علمی گرد هم آورد تا از عمیق ترین اسرار جهان باز شود.

دکتر مارشال افزود که ASKAP ستاره شناسان سراسر جهان را به پیشرفت های جدیدی برای حل چالش های آنها مجهز می کند. وی ادامه داد که ASKAP و ابررایانه هایی که از آن پشتیبانی می کنند در زمان دسترسی به داده های بیش از هر زمان دیگر ، بینش های بی نظیری ارائه می دهند و از ابزاری استفاده می کنند که آینده داده های آنها را پشتیبانی می کند تا زندگی را برای همه بهتر کند.

  میلیون کهکشان در تلاش 300 ساعته برای ایجاد و تأیید داده های مربوط به جهان نقشه برداری شده است

ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ فضایی هابل ، جامع ترین تصویری را که تاکنون از جهان در حال تکوین جمع شده – و یکی از پر رنگ ترین آنها – ثبت کرده اند. این مطالعه تحت عنوان پوشش ماوراlet بنفش پروژه میدان فوق العاده عمیق هابل (UVUDF) نامیده می شود. اعتبار تصویر: ESA / هابل

به گفته کارن اندروز ، وزیر صنعت ، علوم و فناوری ، ASKAP نمونه برجسته دیگری از توانایی ستاره شناسی رادیویی پیشرو در استرالیا است و افزود که این یک پیشرفت بزرگ فناوری است که دانشمندان ، مهندسان و صنایع را در صندلی راننده قرار می دهد تا منجر به هدایت عمیق شود. کشف فضا

با استفاده از ASKAP در رصدخانه رادیو-نجوم مورسیسون (MRO) CSIRO ، تیم 83 درصد از کل آسمان را درک کرد. نتایج ثابت می کند که یک بررسی کل آسمان را می توان در عرض چند هفته و نه سال انجام داد. داده های جدید ستاره شناسان را قادر می سازد تا تجزیه و تحلیل آماری جمعیت زیادی از کهکشان ها را انجام دهند.

دکتر دیوید مک کانل ، نویسنده اصلی این مطالعه ، افزود که از سرشماری جهان توسط ستاره شناسان در سراسر جهان برای کشف ناشناخته ها و مطالعه همه چیز از تشکیل ستاره تا چگونگی تکامل کهکشان ها یا تعامل سیاهچاله های بسیار عظیم استفاده می شود.

در طول مطالعه ، تیم RACS نیاز به ترکیب 903 تصویر برای تشکیل نقشه کامل آسمان داشت که به طور قابل توجهی کمتر از هزاران تصویر مورد نیاز قبلی است.