نابغه جوان BYJU به دنبال اعجوبه های جوان از سراسر هند است – News Technology، Firstpost

خبر

  نابغه جوان BYJU به دنبال اعجوبه های جوان از سراسر هند است

اولین چیزی که با شنیدن کلمه نبوغ به ذهن شما خطور می کند چیست؟ فردی با عقل بیشتر؟ شخصی که می تواند بینش چیزهای ظاهراً پیش پا افتاده را حذف کند و آنها را برای دستیابی به موفقیت های بزرگ به کار گیرد؟ شخصی که با اشتیاق آتشین و سرسختی لرزش ناپذیری نسبت به هدفی که به آن اعتقاد دارند کار می کند؟

یا کسی که همه آنها را دارد و با آن است ، آیا توانایی تغییر جهان را همانطور که ما می دانیم دارد؟

نابغه کسی است که با تمام خصوصیات فوق ، جرات دارد که نه تنها بیرون از جعبه فکر کند ، بلکه توانایی شکستن جعبه و ایجاد یک جعبه جدید و پیشرفته تر را دارد. ذهن آنها در طول موج دیگری کار می کند ، ضریب هوشی آنها ممکن است در سطح دیگری باشد و نوع زندگی آنها بی نظیر است.

وقتی چنین نوابغی در کار هستند ، جهان به جلو حرکت می کند. پس چرا یک قدم جلوتر نمی رویم؟

تصور کنید که اگر ما از همین کودکی منابعی برای یافتن چنین اعجوبه های جوان با استعدادی داشتیم ، آنها را مرتب می کردیم و با تاباندن نور استعدادهای آنها در سنین پایین ، نبوغ آنها را تسریع می کردیم ، اکنون باید به کجا می رسید؟

این دقیقاً همان چیزی است که هدف آن دستیابی به ابتکار جوان BYJU است. نگاهی به آنچه شامل آن است:

https://www.youtube.com/watch؟v=UnVFtisM97U

با این همکاری ، BYJU’S ، یکی از بزرگترین شرکتهای edtech جهان در تلاش است تا یک بستر سطح ملی را برای نوابغ جوان در سراسر کشور فراهم کند تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

اگر بچه ای را می شناسید ، یا فرزندی دارید که نشانه هایی از نبوغ استثنایی را نشان داده باشد ، یا در هر زمینه ای ، چه هنرهای نمایشی ، ورزشی ، دانشگاهی یا بیشتر ، بالاتر از بقیه گروه سنی باشد ، این ابتکار عمل در جایی است که شما باید درگیر شوید. این می تواند در هر زمینه یا منطقه ای باشد. تمام آنچه که ما نیاز داریم بچه های جوانی با موفقیت استثنایی و اشتیاق آتشین برای رشته مورد نظر خود هستند.

ابتکاری به نام “نابغه جوان” اولین ذهنیت شبکه news18 است که داستانهایی را درباره کودکانی تعریف می کند که فوق العاده پر پرواز هستند و نشانه های اولیه نبوغ بودن را نشان داده اند. به محض اینکه همه ورودی ها به پایان رسید و مراحل لیست کوتاه تمام شد ، برگزیدگان بخشی از یک نمایش هفتگی روی هوا می شوند. این نمایش که توسط تیم تحریریه شبکه خبر از میان زمینه های مختلف مانند دانشگاهیان ، هنرهای نمایشی ، فناوری ، ورزش ، تجارت و … انتخاب می شود ، بر تاباندن نور به اعجوبه کودک که به نوابغ آینده تبدیل می شوند ، تمرکز خواهد کرد.

اگر این به هیچ وجه شما را فریب می دهد و اگر شما را به یاد فرزندتان می اندازد ، با مراجعه به https://www.news18.com/younggenius/ در مورد داستان عجیب فرزند خود بگویید یا برنامه BYJU را بارگیری کنید و از بخش “نبوغ جوان” دیدن کنید .

بگذارید نبوغ جوانانتان بدرخشند!

# نبوغ جوان

این یک پست مشارکتی است.