نوجوان الیوت لیک به دلیل ایده کاری خود 17K دلار جایزه کسب کرد

خبر

همه گیری در حال حاضر بسیاری از مشاغل را مجبور به لبه پرت کردن کرده و برخی دیگر تعطیل شده اند. اما یک نوجوان 13 ساله در الیوت لیک در حال کسب و کار خود است – با موفقیت.

تجارت دانش آموز کلاس 8 املین گولدینگ BookBuds نام دارد. این یک سرویس خواندن هدایت شده یک به یک است. او می گوید این ایده ارائه تدریس خصوصی با کیفیت برای بچه ها در کلاس 1 تا 6 ، از طریق نرم افزار تماس تصویری است. جلسات مجازی برای تکرار برنامه “کتاب دوستان” طراحی شده است که بسیاری از مدارس برای کمک به مهارت خواندن کودکان دارند.

سرمایه گذاری گولدینگ اخیراً برنده مسابقه بازی Millworks Bridges to Better Business – کسب 17000 دلار خدمات و جوایز نقدی به وی شد.

وی به ماركوس شوابه ، مجری برنامه CBC Morning North گفت كه قصد دارد این پول را به تجارت خود بازگرداند.

گولدینگ گفت: “من تلاش خود را برای یافتن راه هایی برای بهبود جلسات و بهتر کردن آنها انجام می دهم.”

“به عنوان مثال ، من می خواهم یک Teleprompton تهیه کنم ، که به من کمک می کند مستقیم به دوربین نگاه کنم ، در صورتی که اگر به جای کتاب به آنها نگاه کنم ، تعامل را افزایش می دهد. و همچنین دوست دارم یک کامپیوتر جدید تهیه کنم یا یک لپ تاپ جدید. “

گولدینگ بعد از همه گیری همه گیر ، تجارت را راه اندازی کرد ، زیرا دیگر احساس راحتی از نگهداری از کودک نداشت.

وی گفت: “یك دوست خانوادگی پیشنهاد كرد كه درس های خواندن هدایت شده را انجام دهد.”

“من این ایده را دوست داشتم زیرا من یک خواننده مشتاق هستم و فکر می کردم در به اشتراک گذاشتن علاقه خود مهارت دارم.”

صبح شمال7:54نوجوان 13 ساله از دریاچه الیوت برای ایده تجاری خود جایزه 17 هزار دلاری را کسب می کند

املین گولدینگ ، 13 ساله از الیوت لیک ، ایده تجاری خود را آورده است که او BookBuds نامیده می شود. این در حالی است که در مسابقات زمین بازی Millworks Bridges to Better Business جایزه ای کسب کرده است. ما برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد این کارآفرین جوان و ایده تجاری او با املین تماس گرفتیم. 7:54