نویسندگان سودبری برای کتاب در مورد گذشته نظامی شمال شرقی انتاریو برنده جایزه شدند

خبر

کتابی که تاریخچه درگیری شمال شرقی انتاریو در نبردهای نظامی گذشته را به نمایش می گذارد مورد تقدیر قرار می گیرد.

ناگفته: گذشته نظامی شمال شرقی انتاریو اخیراً جایزه OHS Fred Landon را دریافت کرده است. توسط دیتر بوسه و گریم مونت نوشته شده است. انجمن تاریخی انتاریو هر ساله این جایزه را اهدا می کند که در تاریخ محلی یا منطقه ای در استان تمرکز دارد.

Buse می گوید قبل از نگارش این کتاب ، اطلاعات اندکی در مورد تاریخچه درگیری شمال شرقی انتاریو در جنگ های گذشته موجود بود.

وی گفت: “بنابراین آنچه ما انجام دادیم این است كه ما اولین كسی هستیم كه تعداد افرادی را كه در اینجا در جنگ جهانی اول و همه درگیری های مهم ، جنگ جهانی دوم ، جنگ كره ، از اینجا آمده اند ، مشخص می كند.

“دلایلی که متوجه شدیم در اکثر کتابهای دیگر مورد تأیید قرار نگرفته است این است که وقتی از واحدهای کوچک در شمال آمده اند ، آنها در واحدهای بزرگی ادغام شده اند ، به عنوان مثال در جنوب انتاریو با واحدهایی که با بردفورد ، همیلتون مشخص شده اند ، تورنتو ، اتاوا. “

Buse می گوید رسانه های اجتماعی در تحقیق درباره این ماده بسیار مفید بودند. وی می گوید که توانسته خانواده ای را در سودبری پیدا کند که بتواند اطلاعاتی ارائه دهد.

وی گفت: “آن خانواده نه تنها عکس ، نامه داشتند. آنها همه نوع برنامه مادی برای حمله و روز D داشتند.”

ناگفته: گذشته نظامی شمال شرقی انتاریو توسط دیتر بوسه و گریم مونت نوشته شده است. (مارکوس شوابه / CBC)

“بنابراین شما همچنین به طور تصادفی ، رسانه های اجتماعی و رسانه ها ، همه چیز را کشف می کنید.”

مانند همه چیز در زندگی ، همه گیری مداوم COVID-19 بر چگونگی پذیرش جایزه توسط نویسندگان تأثیر گذاشت. Buse می گوید که وی سخنرانی خود را به صورت مجازی انجام داده است.

وی گفت: “من برایم سخت بود زیرا با همه فن آوری آشنا نیستم.”

“بگذارید ما نشان دهیم که دنیای واقعی امروز چیست ، جایی که همه ما در خانه های خود گیر کرده ایم یا باید همه کارها را خودمان انجام دهیم.”