نگاهی دقیق به مراسم روز یادبود در پارک ویکتوریا

خبر

لندن·عکسها

هزاران نفر به طور معمول در پارک ویکتوریا برای مراسم سالانه روز یادبود در لندن ، آنت جمع می شوند. اما رویداد امسال فقط به دلیل همه گیری ، فقط با دعوت صورت گرفت.

مراسم امسال با حضور تقریباً 25 نفر متفاوت بود

یک جانباز برای دو دقیقه سکوت مورد توجه قرار می گیرد. (کالین باتلر / اخبار CBC)

هزاران نفر به طور معمول در پارک ویکتوریا برای مراسم سالانه روز یادبود در لندن ، آنت جمع می شوند. اما رویداد امسال فقط به دلیل همه گیری ، فقط با دعوت صورت گرفت.

در این گزارش حدود 25 نفر گرد هم آمدند تا در مورد فداکاری های مردان و زنان کانادایی در طول جنگ و درگیری تأمل کنند. در اینجا نگاهی دقیق تر به مراسم روز یادبود 2020 لندن می اندازیم.

مادر صلیبی نقره ای ، کارول ویلسون ، تاج گل را در سینوتاف پارک ویکتوریا می گذارد. او پسرش مارک را در افغانستان از دست داد. (کالین باتلر / سی بی سی لندن)

یک سرباز چهارشنبه در مراسم روز یادبود در سناتاف لندن نگهبان است. (کالین باتلر / اخبار CBC)

یک هواپیمای C-130 Hercules چهارشنبه با درک پاسما ، لندنی ، در بالای مرکز شهر لندن پرواز کرد. هواپیما دریچه پشتی را باز کرد و در ادای احترام به چتربازان فقط چند صد فوت از زمین پرواز کرد. (کالین باتلر / اخبار CBC)

مراسم روز یادبود 2020 فقط با دعوت برگزار شد اما بسیاری از مردم لندن بخشی از این یادبود بودند. (کالین باولتر / اخبار CBC)

یک باگلر “آخرین پست” را بازی می کند در حالی که سربازان و افسران پلیس سابق و فعلی در نزدیکی سنوتاف در مرکز شهر لندن ، انت قرار دارند. چهار شنبه. (کالین باتلر / اخبار CBC)

داگ هاگ ، 95 ساله ، فقط تعداد انگشت شماری از جانبازان جنگ جهانی دوم است که در لندن ترک شده اند و در مراسم روز چهارشنبه حضور داشتند. او در سن 18 سالگی ، درست در دوران دبیرستان ، به ارتش پیوست. (کالین باتلر / اخبار CBC)

روز یادبود در لندن ، انت یک مراسم کوچک در سال 2020 بود که قوانین فاصله اجتماعی در آن اجرا شده بود. (کالین باتلر / اخبار CBC)

افسر فرمانده RCMP O Division ، جودی بودرو ، چهارشنبه در مراسم روز یادبود تاج گل را به بن ماری لندن می گذارد. (کالین باتلر / اخبار CBC)