نگرانی های پرستاران ویندزور در جلسه انجمن پرستاری استان

خبر

پرستاران در Windsor-Essex و Chatham-Kent این فرصت را داشتند که روز دوشنبه به عنوان بخشی از تور پاییزی 2020 انجمن حرفه ای ، از مدیران انجمن ثبت شده پرستاران انتاریو (RNAO) س questionsال کنند.

مورگان هوفارت ، رئیس RNAO و دوریس گرینسپون ، مدیر عامل شرکت ، س aالات اعضای خود را در یک جلسه بزرگنمایی گرفتند.

از جمله موضوعات مورد بحث ، تأثیرات همه گیر COVID-19 ، نژادپرستی در پرستاری ، بحران مواد افیونی و کمبود پرسنل مراقبت های بهداشتی بود.

“چه سال بهتری برای داشتن سال پرستار!” هوفارت گفت تا جلسه را شروع کند. “سال 2020 یک چالش بوده است ، اما در واقع فرصتی برای پرستار است که به مناسبت خود برسد.”

هوفارت جلسه را با تشریح تلاشهای RNAO برای همکاری با دولت استان در همه گیر COVID-19 آغاز كرد.

یکی از بزرگترین مسایل مربوط به کارمندان کافی در “موج دوم” ویروس است.

هوفارث گفت: “ما اغلب می شنویم که کمبود پرستار وجود دارد ، این واقعاً نشان می دهد که کمبود پرستار وجود ندارد.” “پرستارانی بودند که مایل بودند ساعات بیشتری را در دسترس داشته باشند. کمبود در واقع در موقعیت های پرستاری بودجه است – نه در تعداد واقعی افراد.”

با توجه به این یادداشت ، هوفارت گفت که RNAO اکنون فقط کمتر از 46،000 عضو دارد.

“که طی دو سال گذشته رشد بسیار زیادی در عضویت RNAO ، اعضای RNAO داشته است.”

علی رغم آن ، نگهداری و استخدام پرستار همچنان نگران کننده است – خصوصاً در مورد موارد همه گیر و کارمندان. اما رئیس جمهور گفت RNAO در حال ایجاد كادر كافی به عنوان یكی از محورهای اصلی حمایت از خود است.

هوفارت گفت: “ما از پرستاران سراسر استان می شنویم كه آنها خسته شده اند.” “ما می دانیم که به دلایل مختلف خستگی زیادی در سیستم مراقبت های بهداشتی اتفاق می افتد.”

“مردم به مرخصی نیاز دارند تا بتوانند احساس خوبی داشته باشند و بتوانند به طور کامل در کارهایی که انجام می دهند و در بخش مراقبت های بهداشتی خود شرکت کنند.”

اقداماتی برای رفع نژادپرستی در پرستاری

هوفارث گفت RNAO متعهد است برای رفع نژادپرستی در این حرفه اقدام کند ، از جمله تشکیل یک گروه ویژه پرستاران سیاه RNAO برای بررسی نژادپرستی ضد سیاه در پرستاری.

از هافارت دو بار در مورد احتمال حضور RNAO در جنبش “بازپرداخت پلیس” س askedال شد – پیشنهادی که وی درباره آن مطمئن نبود.

RNAO می گوید که از پرستاران سراسر استان شنیده می شود که می گویند آنها خسته شده اند و به مرخصی نیاز دارند. (اوان میتسویی / CBC)

وی گفت: “من نمی دانم كه RNAO هرگز می گوید” از بخش دیگری پول بردار “- خصوصاً خدمات عمومی دیگر.”

سایر موارد مورد بحث شامل بحران ادامه دار مواد مخدر و وظایف شغلی یک پرستار ثبت نام شده بود.

هوفارث گفت: “ما باید خیلی واضح صحبت کنیم که چه تفاوتی بین RN و سایر متخصصان بهداشت وجود دارد.” “بنابراین ما می توانیم از دانش حیاتی حرفه خود و دانش حیاتی که به سیستم مراقبت های بهداشتی می آوریم ، محافظت کنیم.”