هدفون بالای گوش Apple AirPods Max با 59،900 روپیه در هند راه اندازی شد ، حمل و نقل از 15 دسامبر آغاز می شود – اخبار فناوری ، Firstpost

خبر

پس از ماه ها شایعه و گمانه زنی ، سرانجام اپل اولین هدفون بیش از حد گوش خود را به بازار عرضه کرد. این هدفون که AirPods Max نام دارد ، دارای صدای با کیفیت بالا ، EQ تطبیقی ​​، لغو نویز فعال و صدای فضایی است. Apple AirPods Max از چیپست جدید H1 بهره می برد. هدفون در پنج رنگ مختلف – خاکستری فضایی ، نقره ای ، آبی آسمانی ، سبز و صورتی اعلام شده است. Greg Joswiak ، معاون ارشد بازاریابی در سراسر جهان برای اپل گفت: “با AirPods Max ، ما این تجربه جادویی AirPods را به یک طراحی خیره کننده از گوش با صدا با کیفیت بالا می رسانیم.”

Apple AirPods Max: قیمت ، سفارشات ، جزئیات حمل و نقل

AirPods Max اپل 59900 روپیه قیمت دارد. هدفون موجود برای سفارش در وب سایت اپل هند و در نمایندگی های مجاز فروش اپل. AirPods Max حمل و نقل خود را از سه شنبه ، 15 دسامبر در هند و 25 بازار جهانی دیگر آغاز می کند.

  هدفون بالای گوش Apple AirPods Max با 59،900 روپیه در هند راه اندازی شد ، حمل و نقل از 15 دسامبر آغاز می شود

Apple AirPods Max

Apple AirPods Max: سازگاری

Apple AirPods Max به دستگاه های اپل با iOS 14.3 یا بالاتر ، iPadOS 14.3 یا بالاتر ، macOS Big Sur 11.1 یا بالاتر ، watchOS 7.2 یا بالاتر یا tvOS 14.3 یا بالاتر نیاز دارد.

Apple AirPods Max: قابلیت اتصال و تنظیمات

AirPods Max از تنظیمات یک ضربه استفاده می کند که از جفت شدن خودکار با تمام دستگاه های وارد شده به حساب iCloud کاربر ، از جمله iPhone ، iPad ، iPod touch ، Mac ، Apple Watch و Apple TV استفاده می کند.

AirPods Max با استفاده از سنسورهای نوری و موقعیت ، به طور خودکار زمان قرارگیری روی سر کاربر را تشخیص می دهد. هنگامی که در جای خود قرار گرفتید ، AirPods Max صدا را پخش می کند و پس از برداشته شدن یا هنگامی که کاربر به راحتی یک فنجان گوش را بلند می کند ، می تواند مکث کند.

Apple AirPods Max: ویژگی ها و مشخصات

AirPods Max دارای ساختاری از جنس استنلس استیل و بازوهای بازوبند پیشانی است. هر دو لیوان گوش از مکانیزمی استفاده می کنند که فشار لیوان گوش را متعادل و توزیع می کند. لیوان های گوش از کف حافظه استفاده می کنند و می توانند به طور مستقل چرخش و چرخش داشته و متناسب با سر افراد مختلف باشند.

AirPods Max دارای یک تاج دیجیتال است که از Apple Watch الهام گرفته شده است که به کاربر امکان کنترل صدا ، پخش یا مکث صدا ، جست و خیز از آهنگ ها ، پاسخگویی یا پایان تماس های تلفنی و فعال سازی سیری را می دهد.

AirPods Max از یک درایور 40 میلیمتری پویا بهره می برد. این هدفون همچنین از یک موتور مگنت حلقه نئودیمیم دوتایی برخوردار است ، که قرار است به AirPods Max اجازه دهد “اعوجاج هارمونیک کل کمتر از 1 درصد را در کل دامنه قابل شنیدن ، حتی در حداکثر میزان صدا حفظ کند”.

AirPods Max با تراشه H1 در هر گوش گوش تغذیه می شود و از صدای محاسباتی استفاده می کند. یک تراشه H1 دارای 10 هسته صوتی است و توانایی انجام 9 میلیارد عملیات در ثانیه را دارد.

اپل ادعا می کند که AirPods Max با لغو فعال نویز و فعال کردن صدای فضایی می تواند حداکثر 20 ساعت صدا ، زمان مکالمه یا پخش فیلم با کیفیت بالا ارائه دهد.

علاوه بر این ، AirPods Max دارای یک کیف هوشمند است که AirPods Max را در حالت فوق العاده قدرت قرار می دهد که به حفظ شارژ باتری در صورت عدم استفاده کمک می کند.