همزمان با افزایش ویروس ، رستوران های لندن از محدودیت بیشتر در وعده های غذایی ترس دارند

خبر

همزمان با به دست آوردن ویروس کرونا ، صنعت مهمان نوازی شهر نگران محدودیت های بیشتر همه گیرانه است که در غذاخوری های داخل و خارج از خانه ایجاد می شود ، می تواند صدها شغل را به همراه یک منبع اصلی اقتصاد این شهر در معرض خطر قرار دهد.

تحت چارچوب پاسخ COVID-19 پنج رنگ انتاریو ، منطقه لندن در حال حاضر در “منطقه زرد” قرار دارد ، اما با افزایش تعداد موارد جدید محلی ، این استان ممکن است شرایط سخت تری را اعمال کند ، به طور بالقوه منطقه لندن را به نارنجی یا حتی در عرض چند روز منطقه قرمز باشد.

روز پنجشنبه ، مقامات بهداشتی منطقه لندن 43 مورد جدید ویروس و دو مورد مرگ را اعلام کردند که دومین بالاترین آمار ثبت شده در یک روز از زمان بروز همه گیری است. بالاترین رکوردشکنی در 48 مورد جدید ثبت شده در روز چهارشنبه است.

اکثر این موارد مربوط به یک شیوع واحد در بیمارستان دانشگاهی است که تا روز پنجشنبه باعث کشته شدن 11 نفر پس از آلودگی به 123 نفر شد. در پاسخ ، این بیمارستان به جز فوری ترین عمل های جراحی خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده است.

دکتر عالی می گوید: “ما حتی می توانیم به منطقه قرمز برویم.”

علاوه بر نازک کردن میزهای خود ، رستوران های سراسر شهر مشتری کمتری را در اتاق های ناهارخوری خود دیده اند زیرا مردم برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تشویق می شوند در خانه بمانند و از ازدحام جمعیت جلوگیری کنند. (کالین باتلر / اخبار CBC)

دکتر کریس مکی ، مسئول بهداشت منطقه ، روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری مجازی گفت که اگر میزان آلودگی های جدید به روند فعلی خود ادامه یابد ، کافی است آستانه استان را افزایش دهد تا محدودیت های موجود در جامعه بیشتر شود.

“درصد مثبت ما نیز بیش از 1.3 درصد است که میزان قطع منطقه نارنجی است. ما حتی می توانیم به زودی به منطقه قرمز برویم ، اما باید ببینیم که این تعداد برای چند روز آینده ادامه دارد.”

اگر استان تصمیم بگیرد منطقه لندن را به منطقه نارنجی منتقل کند ، به این معنی است که در حالی که تأسیسات می توانند حداکثر 50 نفر در داخل خانه غذا بخورند ، محدودیت چهار نفر در هر میز وجود دارد و تأسیسات فقط از ساعت 5 صبح مجاز به فعالیت هستند. و 10 شب با مشروبات الکلی بین 9 صبح تا 9 شب سرو می شود

تام سادا ، مالک سه مکان Chuck’s Roadhouse در شهر ، از جمله مکان محبوب در مرکز شهر ، گفت: “ما فقط بعد از نه ساعت تجارت می کنیم ، بنابراین در واقع من باید درهای خود را ببندم.”

‘نارنجی ما را خواهد کشت’

تام سادا مالک ناوگان رستوران های Chuck’s Roadhouse در لندن است. (کالین باتلر / اخبار CBC)

وی گفت: محدودیت های فعلی از ماه مارس تاکنون دردسر بزرگی برای وی ایجاد کرده است و می ترسد که بیشتر باعث بدتر شدن وضعیت بد شود.

“ما مجبور شدیم بسیاری از کارمندان را آزاد کنیم زیرا اساساً کمتر از نیمی از فروش را انجام می دادیم. این اساساً باعث کشته شدن ما شد.”

اولین ضربه بزرگ در ماه مارس با ورود بیماری همه گیر اتفاق افتاد ، سادا گفت که او و همکارانش مجبور شدند سه ماه درهای خود را ببندند ، اما فقط از قفل محروم شدند و ناهار خوری را در داخل منع کردند.

وی 20،000 دلار پرداخت کرد تا پارکینگ محل شهر خود را به یک پاسیو تبدیل کند ، که تا سپتامبر که موج دوم با بازگشت دانشجویان شهر را شستشو داد ، فروش زیادی داشت.

سادا گفت: “ما کارکنان زیادی داریم که همه مشتریان را تماشا می کنند. اطمینان حاصل می کنیم که آنها 100 درصد از قوانین پیروی می کنند.” “حالا آنها به ما نارنجی می گویند ، یا ممکن است قرمز باشد ، چه کسی می داند؟ نارنجی از قبل ما را می کشد.”

رستوران ها معتقدند محدودیت ها مردم را به سمت مهمانی بدون نظارت سوق می دهد

اگر منطقه لندن به منطقه “نارنجی” برود ، موسسات فقط می توانند تا ساعت 9 شب مشروبات الکلی سرو کنند ، اقدامی که اساساً زندگی شبانه عمومی شهر را متوقف می کند. (کالین باتلر / اخبار CBC)

“این بیمارستان است. اینها پزشك و پرستار هستند. چرا آنها ما را به دلیل اتفاقی كه در بیمارستان افتاده است تعطیل می كنند؟ آنها باعث می شوند من به خاطر آنها رنج ببرم ، چطور عادلانه است؟”

وقتی این سوال روز پنجشنبه از دکتر کریس مکی پرسیده شد ، او سریع از همکاران خود در مراقبت های بهداشتی دفاع کرد.

وی گفت: “من فکر می کنم کارمندان بیمارستان انسان هستند.” “آخرین شیوع قابل توجه در رستوران بود که در آن کارمندان لزوماً قوانین پوشاندن یا رعایت قوانین فاصله را رعایت نمی کردند. بنابراین من فکر نمی کنم عادلانه باشد که بخشی از جامعه ما سرزنش دیگری را بپذیرند ، این اتفاق می افتد در بسیاری از مکان ها.”

اما رستوران داران استدلال می کنند که شیوع بیماری ماکی که در کنفرانس خبری ذکر شد در واقع در یک مهمانی خانگی آغاز شد ، قبل از اینکه در تعدادی از مراکز مرکز شهر گسترش یابد.

وقتی مردم می دانند که تحت مراقبت قرار گرفته اند ، خیلی نزدیک نمی شوند

جری پریبیل صاحب میخانه چاوسر و رستوران Marienbad در مرکز شهر لندن است. (کالین باتلر / اخبار CBC)

آنها استدلال می كنند كه شرایط سختگیرانه تری كه استان با تحمیل منطقه نارنجی یا قرمز روبرو است فقط باعث دور شدن مردم از مكان های عمومی كه مجبور به پیروی از قوانین هستند و به خانه های خصوصی كه هیچ كس نظاره گر آنها نیست ، می شود.

جری پریبیل ، صاحب میخانه چاوسر و رستوران مارینباد در خیابان کارلینگ گفت: “من به عنوان یک صنعت فکر می کنم ما کار خوبی را انجام می دهیم.”

چهار آخر هفته آخر متوالی ، پریبیل در مشاغل خود میزبان رویدادهایی از 18 تا 38 نفر برای جشن های خانوادگی ، از جمله عروسی بوده است. وی گفت در هر مورد ، خانواده مشاغل وی را انتخاب کردند زیرا آنها معتقد بودند این کار مسئولیت انجام این کار است.

وی گفت: “دلیل اینکه عمه ها و عموها ، مادربزرگ ها و مادربزرگ ها هستند ، آنها می خواهند یکدیگر را در آغوش بگیرند و ببوسند.”

پریبیل گفت در حالی که تجارت رستوران نمی تواند آنچه را كه استان برای تحمیل انتخاب می كند كنترل كند ، می تواند احتیاط را در انجام كارهای بسیار زیاد ترغیب كند ، زیرا خیلی زود صدمه ای غیرقابل جبران به صنعتی وارد می كند كه برای حیات اقتصادی شهر منبع مهم حیات است.

“این مراحل برگشت بسیار مضر خواهد بود. این منطقه نارنجی برای برخی از همکاران من که به جمعیت بعدی بستگی دارند بسیار دشوارتر خواهد بود.”

“اگر آنها می خواهند ما را محدود كنند ، ما را محدود كنید ، اما ما را با هنجارهایی محدود كنید كه باعث می شوند دیگر نتوانیم زنده بمانیم.”