همکاران ، دوستان درباره افسر OPP جزیره Manitoulin تأمل می کنند

خبر

یک افسر بازنشسته OPP و همکار سابق پاسبان مارک هوینگ می گوید تمام جزیره مانیتولین انتاریو امروز پس از مرگ وی در حالت شوک است.

جانباز 28 ساله نیروی پلیس پس از اصابت گلوله هنگام پاسخ به تماس غیرقانونی در نزدیکی جامعه جزیره خلیج گور ، بر اثر جراحات وارده درگذشت. به گفته واحد تحقیقات ویژه (SIU) ، ناظر پلیس انتاریو ، یک غیرنظامی نیز کشته شده است.

آلن بوید قبل از بازنشستگی بوید از OPP پنج سال پیش ، 20 سال با هوینگ کار کرد. بوید گفت که پاسخ به تماس متخلف برای پلیس در جزیره مانیتولین امری عادی است ، زیرا املاک شخصی زیادی وجود دارد.

گوش کنید | جزئیات بیشتر یک روز پس از تیراندازی مرگبار در جزیره مانیتولین ظاهر می شود:

صبح شمال5:36افسر OPP در حین انجام وظیفه در جزیره Manitoulin به ضرب گلوله کشته شد

محققان در تلاشند بفهمند چه اتفاقی در بوته خارج از خلیج گور رخ داده که باعث کشته شدن یک افسر پلیس و یک مرد دیگر شده است. کسانی که پاسبان مارک هوینگ را می شناختند نیز در جستجوی پاسخ خود هستند. اریک وایت از CBC با جدیدترین داستان به ما پیوست … 5:36

تیراندازی جامعه را شوکه می کند

بوید گفت که پایان غم انگیز برای همه شوکه کننده است.

“این برای یک جامعه کوچک شنیده نشده است. همه ما بعنوان افسر درمی یابیم که ممکن است در هر مکانی اتفاق بیفتد – این فقط شهرهای بزرگ نیست ، بلکه می تواند در مناطق انتاریو روستایی باشد.

وی گفت: “ما نمی خواهیم در مورد آن فکر کنیم” ، و این همیشه در ذهن افسر است.

هرچه OPP تصمیم بگیرد برای مراسم خاکسپاری برنامه ریزی کند ، بوید گفت که در آنجا شرکت خواهد کرد زیرا دوستش مستحق یک اعزام مناسب است.

گوش کنید | مرگ افسر OPP به نام “ویرانگر” و “تراژیک”:

صبح شمال6:24دو نفر پس از تیراندازی در حوالی خلیج گور کشته شده اند

دو نفر کشته شده اند … یکی غیرنظامی و دیگری افسر پلیس پس از حادثه تیراندازی در خلیج گور. عواقب آن در جامعه و سراسر استان احساس می شود. گزارشگر CBC الن مائورو درباره این حادثه با شهردار خلیج گور و نماینده انجمن پلیس استان انتاریو صحبت کرد. 6:24

شهردار گور خلیج می گوید که جامعه در حال آشوب است.

شهردار دن آزبورن گفت که اخبار مربوط به این حادثه به سرعت از طریق یک شهر کوچک جزیره ای پخش شد ، جایی که همه افراد را می شناسند و ضرر آن “ویرانگر” است.

SIU روز پنجشنبه گفت که در حال تحقیق در مورد تیراندازی است که پس از فراخوانی افسران OPP به یکی از املاک Gore Bay اتفاق افتاد. این ناظر گفت این تماس مربوط به “مرد ناخواسته” در این ملک است.

SIU گفت ، در حالی که مرد موجود در ملک در بیمارستان جان داد ، هوینگ پس از رسیدن به او کشته شد.

کلیسای مبلغ میندمویا ، که مارک هوویگ به مدت 20 سال در آن حضور داشت ، ساعاتی پس از کشته شدن پاسبان درهای نمازخانه خود را باز کرد. (اریک وایت / CBC)

از هوینگ به عنوان “غول ملایم” یاد شد

هوینگ ، 52 ساله ، متاهل و دارای چهار فرزند بود.

ساعاتی پس از مرگ وی ، عزاداران – با فاصله جسمی – در کلیسای مبلغ میندمویا ، که هاوینگ به مدت 20 سال در آن حضور داشت ، جمع شدند.

بن کوآکنبوش گفت اولین چیزی که مردم در مورد هوینگ متوجه می شوند اندازه وی است ، اما “او هرگز از این امر برای ایجاد ترس و وحشت استفاده نکرده است. او همیشه یک غول ملایم و یک خرس عروسکی بزرگ بود.”

کوآکنبوش گفت هووینگ یک افسر پلیس و مسیحی نمونه بود که روزهای یکشنبه بچه ها را در کلیسا سرگرم می کرد و دوست داشت مردم را با قایق خود بیرون ببرد.

“خوشحال ، فکر می کنم وقتی به مارک فکر می کنم. او همیشه لبخند می زد و همیشه می خندید.”

ادای احترام به هوینگ در رسانه های اجتماعی جریان دارد.