هنرمند آمستبورگ ، بازیکن هاکی برای طراحی کفش و جمع آوری کمک مالی برای سرطان دوران کودکی جفت می شوند

خبر

یک هنرمند و ورزشکار از آمهرستبورگ برای ایجاد یک جفت کفش با هم همکاری کرده اند که امیدوارند بتواند به خانواده های دارای فرزند مبتلا به سرطان کمک کند.

مدیسون یانگ ، که کفش را سفارشی می کند ، با بازیکن هاکی مایکل دی پیترو ، 21 ساله تماس گرفت تا ببیند آیا علاقه دارد که یک جفت کفش Nike’s Air Force 1 را با او طراحی کند که می تواند برای جمع آوری پول برای یک خیریه محلی استفاده شود.

یانگ گفت: “من بسیاری از موارد شخصی سازی کفش را انجام می دهم بنابراین فکر کردم که این بهترین راه برای ترکیب مثل هاکی و هنر خواهد بود.”

کفش های طراحی شده توسط این دو نفره برای جمع آوری کمک های مالی برای Childcan ، یک موسسه خیریه که به خانواده ها کمک می کند تا با سرطان کودکی مبارزه کنند ، ماه بعد به حراج گذاشته می شود.

بازیکن هاکی مایکل دی پیترو (سمت راست) و هنرمند مدیسون یانگ (چپ) از آمهرستبورگ برای جمع آوری پول برای یک موسسه خیریه محلی سرطان در حراج یک جفت کفش سفارشی همکاری کرده اند. (ارائه شده توسط مدیسون یانگ)

“برای رسیدن به ایده ای از این دست به خصوص در چنین مدت سختی ، من فکر می کنم همه در جهان می توانند از چیزهای مثبت و یک داستان نشاط آور استفاده کنند و قطعاً می توانند از کمک کمی در این راه استفاده کنند. من از این موضوع بسیار هیجان زده شدم زیرا قطعاً نمی تواند نقاشی بکشد … [Madison] یک کار خارق العاده انجام داد ، بسیار خوش شانس بود که با کسی با استعداد و با چنین قلب خوبی کار می کرد. “گفت دی پیترو که توسط کانوکس ونکوور اعزام شده بود و در حال حاضر برای تیم مزرعه خود ، یوتیکا دنباله دار بازی می کند.

یانگ هر هفت تیمی را که دی پیترو در آن بازی کرده است ، روی جفت کفش نقاشی کرد ، از جمله زمان حضور در آمهرستبورگ و ویندزور.

دی پیترو کسی بود که سازمان را انتخاب کرد زیرا وی خانواده ای را در ویندزور می شناخت که هنگام بیماری کودکشان از Childcan استفاده کرده بود.

وی گفت: “Childcan واقعاً به من گیر داد … آنها فقط تابستان گذشته رابط خانوادگی خود را در ویندزور ایجاد كردند ، بنابراین آنها به آرامی در تلاشند تا نام خود را بلند كنند و رشد كنند.” “من فکر کردم که این یک فرصت واقعا خوب برای کمک به آنها و معرفی نام ChildCan از طریق یک هدف خوب است.”