هوای تابستانی اینجاست، و نه، هنوز نمی‌توانید در ساحل گراند بند آب بنوشید

خبر

Lambton County OPP و شهردار Lambton Shores داگ کوک به بازدیدکنندگان ساحل هشدار می دهند که نوشیدن الکل در هنگام لذت بردن از خورشید و شن همچنان غیرقانونی است.

کوک که حوزه قضایی او گراند بند را شامل می شود، گفت: «تحمل صفر است. “مردم آیین نامه ما، آنها به طور خودکار یک بلیط می نویسند.”

افسران OPP نیز تابستان امسال در ساحل Grand Bend قدم می زنند. در آخر هفته طولانی ماه می، آیین نامه و OPP با هم 24 بلیط و هزینه صادر کردند.

شما در ساحل مکزیک خدمت می کنید. شما در استخر خدمت می کنید. شاید مردم این نوع حالت تعطیلات را در ذهن داشته باشند.”– سرنا الوود، گردشگر ساحل گرند بند

OPP Cst گفت: “مجازات بسته به تخلف از 65 تا 215 دلار جریمه یا حتی تاریخ دادگاه متفاوت است.” جیمی بایدلی.

این تخلفات عبارتند از:

  • مست بودن در ملاء عام (65 دلار)، که به گفته بایدلی شامل “ماندن در سلول های ما برای ایمنی فرد تا زمانی که بتواند از خود مراقبت کند.”
  • داشتن یک ظرف باز مشروب در مکان غیر مجاز (125 دلار)
  • مراقبت یا کنترل وسیله نقلیه موتوری با ظرف باز مشروب (215 دلار)

Bydeley گفت: “شهر گراند بند مجوزی ندارد که به افراد اجازه حمل یا مصرف مشروبات باز در پیاده روها، سواحل، خیابان ها یا پارکینگ ها را بدهد.” همچنین نوشیدن در ساحل سابل و در ساحل پورت استنلی غیرقانونی است.

داشتن مشروب در یک ظرف باز در مکانی غیرمجاز برای شما یک بلیط 125 دلاری دریافت می کند.  اگر در وسیله نقلیه هستید، جریمه آن 215 دلار است.
داشتن مشروب در یک ظرف باز در مکانی غیرمجاز برای شما یک بلیط 125 دلاری دریافت می کند. اگر در وسیله نقلیه هستید، جریمه آن 215 دلار است. (ارسال شده توسط Lambton OPP)

در سال‌های اخیر، جنبشی در برخی شهرها و شهرک‌های کانادا برای کاهش محدودیت‌های نوشیدن در پارک‌ها و سواحل عمومی صورت گرفته است. در واقع، از امروز در ونکوور تا 23 سپتامبر، مردم می توانند در هفت سواحل شهر مشروبات الکلی مصرف کنند.

ماه گذشته، شهر تورنتو به حمایت از طرحی برای توسعه یک برنامه آزمایشی که اجازه مصرف شخصی الکل را در برخی از پارک‌های شهر در تابستان امسال می‌دهد، رای داد و از سال 2021، شهر کلگری نوشیدن الکل را در پارک‌ها و فضاهای سبز مشخصی مجاز دانست.

مادران سرنا الوود و کلی سنت دنیس در تعطیلات آخر هفته گذشته در Grand Bend ملاقات کردند.
مادران سرنا الوود و کلی سنت دنیس در تعطیلات آخر هفته گذشته در Grand Bend ملاقات کردند. (ارسال شده توسط سرنا الوود)

مردم قوانین را فراموش می کنند

مادر چهار فرزند، سرنا الوود، 42 ساله از اسکس، آنتنیت، آخر هفته گذشته را بدون بچه در ساحل گراند بند با دوست دیرینه خود گذراند.

او گفت: “ما یک کولر خوب بسته بندی کردیم.” الوود که یکی از افرادی نبود که بلیت تهیه کرده بود، گفت: «از آنجایی که ما بالای 19 سال سن داریم، نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای از مشروب‌فروشی و مقداری آب نیز در آنجا می‌خوردیم، زیرا همیشه باید آن را با هم مخلوط کنید.

او گفت: “ما در 40 سالگی هستیم. ما مسئولیم.”

او گفت، علاوه بر این، وقتی مردم برای تعطیلات کوچک به ساحل می روند، فراموش کردن قوانین آسان است. “شما در ساحل مکزیک خدمت می کنید، در استخر به شما خدمات می دهند، بنابراین شاید مردم چنین حالت تعطیلات را در ذهن داشته باشند.”

Dairy Dip از دهه 1950 در Grand Bend فعالیت می کند.
Dairy Dip از دهه 1950 در Grand Bend فعالیت می کند. (تصاویر زندگی از لینده)

تانیا راس، یکی از مالکان قدیمی بستنی و پیتزا فروشی Grand Bend، The Dairy Dip، گفت: «آنچه در آخر هفته طولانی دیدیم، حضور بسیار شدید پلیس در شهر بود. تقریباً به نظر می‌رسید که تعداد پلیس از بازدیدکنندگان بیشتر است.»

او گفت، به علاوه، چون دیگر کافه‌های زیادی در گرند بند وجود ندارد، فرهنگ مهمانی کم رنگ شده است.

راس افزود: «پیدا کردن پارکینگ بیش از هر چیز دیگری یک نگرانی است.

OPP Cst.  جیمی بیدلی این هشدار را در فیس بوک پس از صدور 24 اتهام در پایان هفته توسط افسران در گراند بند منتشر کرد.
OPP Cst. جیمی بیدلی این هشدار را در فیس بوک پس از صدور 24 اتهام در پایان هفته توسط افسران در گراند بند منتشر کرد. (Facebook/OPP West Region)

هیچ تغییری در افق وجود ندارد

کوک گفت: “ما به دنبال ایمنی افرادی هستیم که آنجا هستند.” “جمعیت های زیادی در آخر هفته ها ظاهر می شوند و ما می خواهیم همه را ایمن نگه داریم و اینجاست که الکل همیشه با آن کار نمی کند.”

او گفت که سیاست تحمل صفر گراند بند به احتمال زیاد تغییر نخواهد کرد. “قوانین را دنبال کنید. اساساً این تنها چیزی است که می توانم بگویم.”

اگر در ساحل در حال مشروب خوردن گرفتار شوید، بلیتی برای شما صادر می شود.»

در مورد الوود، او گفت: “شاید کمی بیشتر روی شانه‌ام نگاه کنم.”