واحد بهداشت سادبری شاخص خطر COVID-19 را به دلیل روند نزولی بیماری متوقف می کند

خبر

سادبری و مناطق بهداشت عمومی در حال توقف در شاخص خطر COVID-19 است که سال گذشته راه اندازی شد.

این شاخص به شاخص هایی از جمله پذیرش در بیمارستان، شیوع فعال و آزمایش فاضلاب برای تعیین سطح خطر COVID-19 نگاه می کند.

خطرات به صورت کم، متوسط، زیاد و بسیار زیاد همراه با شاخص هایی در مورد سطح اقدامات احتیاطی که افراد برای محافظت از خود در برابر ویروس باید انجام دهند نشان داده شد.

دکتر پنی ساتکلیف، مسئول پزشکی واحد بهداشت و مدیر ارشد اجرایی، گفت که آنها روز دوشنبه این ابزار را “غیرفعال” کردند زیرا خطر ابتلا به COVID-19 کاهش یافته است.

زنی که در حالی که پشت میز نشسته یک خودکار در دست دارد.
دکتر پنی ساتکلیف، افسر بهداشت عمومی سادبری و ناحیه، می‌گوید که این ابزار را روز دوشنبه «غیرفعال» کرده‌اند زیرا خطر ابتلا به کووید-19 کاهش یافته است. (ارسال شده توسط Public Health Sudbury & Districts)

او گفت: “من فکر می کنم که خطر ابتلا به بیماری شدید در طول زمان کاهش یافته است و این واقعا به لطف واکسیناسیون هایی است که ما انجام داده ایم.”

ما پوشش بسیار خوبی برای دو دوز و پوشش معقول برای دوزهای تقویت کننده در منطقه خود داریم.”

ساتکلیف گفت که واحد بهداشت به افرادی که در معرض خطر بالاتر عوارض ناشی از کووید-19 هستند توصیه می کند مطمئن شوند که واکسیناسیون خود را به روز کرده و در موقعیت های پرخطر به استفاده از ماسک ادامه دهند.

در حالی که شاخص خطر اکنون غیرفعال است، ساتکلیف گفت که واحد بهداشت به روز رسانی وب سایت خود سه بار در هفته با آخرین موارد گزارش شده و شیوع بیماری در منطقه ادامه می دهد.

او اضافه کرد که در صورت مشاهده افزایش موارد یا انواع نگرانی های جدید، شاخص خطر COVID-19 می تواند از سر گرفته شود.