واکنش مشاغل سودبری به اخبار مربوط به انتقال منطقه به “منطقه زرد” COVID-19

خبر

انتاریو در تلاش است تا سرعت گسترش COVID-19 را در چارچوب پاسخ COVID-19 خود تغییر دهد – و این بدان معناست که جوامعی که با منطقه بهداشت عمومی سودبوری و حوزه آبریز مواجه می شوند در منطقه ای قرار می گیرند که “منطقه زرد” نامیده می شود. “

طبقه بندی جدید به این معنی است که طبق دستورالعمل های استانی ، “اجرای هدفمند ، جریمه ها و آموزش های بیشتر برای محدود کردن انتقال بیشتر” وجود خواهد داشت.

این تغییرات از روز دوشنبه اعمال می شود.

برای صاحب مشاغل سودبری ، کایل مارکوس ، که مرکز اتاق علیبی را اداره می کند ، این خبر واقعاً تعجب آور نبود.

وی گفت: “این چیزی است كه در این مرحله انتظار آن را داشتیم. من واقعاً سپاسگزارم كه كار می كنم. و این می دانید كه این شوك بزرگی نیست. این تغییر بزرگی نیست.”

“ما مشتاقانه منتظر زمان طولانی تری برای کار و توانایی استفاده از ساعات اوج خود برای درآمدزایی هستیم. اما می دانید که با انجام این کارها بسیار ممنونم که بیدار می شوم و کار می کنم.”

سه شنبه آینده آنها بین ساعات 4 بعد از ظهر فعالیت خواهند کرد. و ساعت 11 شب ، اصلاح چند ساعت کار روزانه.

صاحب اتاق استراحت می گوید که فکر نمی کند افزایش محدودیت ها کمکی کند.

“من فکر نمی کنم که [the yellow zone rules] به حفظ امنیت جامعه ما کمک خواهد کرد. من می فهمم که چرا آنها آنجا هستند. مارکوس گفت: “من سپاسگزارم که ما باید مردم را در جای خود نگه داریم و مردم را در مناطق خود نگه داریم.”

“ما امیدواریم که آنها با حباب خود بیرون بیایند و دوستان و حباب ها و همه اینها را مخلوط نکنند. آنها با مردم خود بیرون می آیند که با آنها در امان بمانند. و ما این فرض را می کنیم. اما ، شما می دانید ، من فکر نمی کنم لزوماً تعطیلی ساعت 11 شب م effectiveثر باشد. “

او می گوید هنگامی که مردم به خانه می روند ، هیچ راهی برای نظارت بر رعایت نکات ایمنی در مورد بیماری همه گیر وجود ندارد.

تهدید به قفل او را شبانه بیدار نگه می دارد.

“ترسناک است اگر تصور کنیم که دوباره به یک قفل بازمی گردیم. و با گذشت مدتی که سپری شده ، ما راهی بهتر برای مقابله با این مسئله همه گیر پیدا نکرده ایم. گفته شد ، این ممکن است تنها راه مقابله باشد با این مسئله همه گیر. “

مارکوس می گوید امید او این است که مردم در زندگی روزمره خود با مسئولیت پذیری رفتار کنند و افرادی مانند او را در ذهن خود نگه دارند.

“ما مستقیماً در معرض انتخاب هایی هستیم که افراد در حال حاضر در زندگی روزمره خود انجام می دهند. و من فکر می کنم اکنون شاهد هستیم که تصمیم برای رفتن به یک مهمانی در یک خانه یک شهر را تعطیل می کنیم.”

‘عاقلانه انتخاب کنید و عمیق حفر کنید’

در یک خبر منتشر شده در روز جمعه ، افسر بهداشت PHSD اظهار داشت که محدودیت های جدید “باید با تعهد مجدد همه به اقدامات اساسی پیشگیری از بهداشت عمومی همراه باشد.”

دکتر پنی ساتکلیف گفت: “تعداد پرونده های ما در 40 مورد از 204 مورد گزارش شده فقط در هفته گذشته است.”

“ما تاکنون به طور متوسط ​​حدود 12 تماس با خطر بالا برای هر مورد داریم. این اعداد ، همراه با کشیده بودن سیستم های بهداشت عمومی و مراقبت های بهداشتی ، به معنای نیاز به اقدامات حفاظتی قوی تر است. چطور این موج در موارد تکامل می یابد و اقدامات و اقدامات محدودیت هایی که برای کنترل آن ضروری است در دست ماست. اشتباه نکنید ، اقدامات روزمره ما اجازه می دهد ویروس گسترش یابد یا اجازه می دهد آن را مهار کنیم. ما می توانیم عاقلانه انتخاب کنیم و عمیق حفاری کنیم. “

“ما همه در آن با هم هستیم”

حفر عمیق چیزی است که آدام بال سودبری به آن عادت کرده است. صاحب دانشکده تناسب اندام سودبری می گوید که انتقال به منطقه زرد جای تاسف دارد ، اما با تمام مواردی که اخیراً ظاهر شده اند قابل درک است.

وی گفت: “اشتباه كردن در هنگام احتیاط همیشه خوب است. ما در حال حاضر تعداد افرادی را كه در هر زمان از بدنسازی در ورزش می گذرانیم محدود كرده ایم.”

“و ما در مورد زمان ورود افراد ، زمان تردد در یک طرفه ، و همه نوع سیستم بهداشتی و سایر موارد بسیار سختگیرانه عمل می کنیم. بنابراین ما هنگام شروع مجدد مجدد آن را بسیار جدی گرفتیم. ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که در آن زمان بالاتر و فراتر رفته ایم. “

بال می گوید که فکر نمی کند در این مرحله مجبور به ایجاد تغییر بزرگی شود ، اما جزئیات را شانه می زند تا مطمئن شود تجارت وی از این رهنمودها پیروی می کند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت در این بیماری همه گیر سخت بوده است.

وی گفت: “به خصوص مشاغلی كه – امیدواریم – به سلامت مردم كمك می كند. و مردم امیدوارند كه در تلاش برای بهبود سلامت خود نقش فعالی داشته باشند. قفل كردن موارد بیشتر دشوار است.”

“شما قبلاً می توانید تفاوت افراد با ارتباط کمتر از گذشته را با این نوع چیزها تشخیص دهید. اما ، در بیشتر موارد ، می توانید بگویید همه فقط تلاش خود را می کنند و من احساس می کنم همه ما در آن را با هم. ”

منظور از مناطق رنگی چیست؟

  • پیشگیری (سبز): محدودیت های موجود در این گروه “منعکس کننده وسیع ترین فعالیت در مرحله 3 است که واکسن یا درمان گسترده ای در دسترس نیست” ، این استان در سندی ارائه شده به خبرنگاران گفت.

  • Protect (زرد): در سند آمده است: “اجرای هدفمند ، جریمه ها و آموزش های پیشرفته برای محدود کردن انتقال بیشتر”.

  • محدود کردن (نارنجی): “اقدامات ، محدودیت ها و اجرای پیشرفته را اعمال کنید جلوگیری از هرگونه بسته شدن [emphases added].

  • کنترل (قرمز): “محدودیت ها شدیدترین موارد موجود قبل از تعطیلی گسترده در کار تجاری یا سازمانی است.” در اصل ، این دسته نشان دهنده بازگشت به مرحله 2 اصلاح شده است.

  • Lockdown (خاکستری): این امر احتمالاً همزمان با اعلام وضعیت اضطراری در استان است و شامل بازگشت به مرحله 1 است.

بیشتر بخوانید درباره اقدامات بهداشت عمومی COVID-19 با کد رنگ انتاریو: