ویندزور 63 میلیون دلار در حمل و نقل عمومی سرمایه گذاری خواهد کرد

خبر

شهر ویندزور اعلام کرده است که قصد دارد تا 10 سال آینده 63 میلیون دلار در حمل و نقل عمومی سرمایه گذاری کند.

شهردار درو دیلکنز و مدیر اجرایی Transit Windsor تایسون کرگ نیز گفتند که این شهر تا به امروز 24 اتوبوس جدید خریداری کرده و به ناوگان موجود ارتقا داده است تا طول عمر را افزایش دهد.

در حالی که Transit Windsor به تازگی خرید اتوبوس ها را تکمیل کرده است، هیچ برنامه ای برای خرید بیشتر وجود ندارد.

کرگ گفت: «ما به تازگی آخرین خرید خود از 24 دستگاه را تکمیل کردیم و آنها به تازگی در خدمت قرار گرفته اند. “ما هیچ برنامه فوری برای خریدهای دیگر نداریم، این در حال حاضر در انتظار برخی از مصوبات ارشد دولت است.”

آنها همچنین تاکید کردند که 120000 دلار برای بهبود عملیات حمل و نقل هندی و تشویق دسترسی برای همه سواران سرمایه گذاری شده است. علاوه بر این، 200,000 دلار به هزینه های تعمیرات اساسی اتوبوس های هیبریدی اختصاص یافت، در حالی که 51,000 دلار برای نگهداری و جایگزینی سرپناه اتوبوس، علائم و سایر امکانات رفاهی مشتریان اختصاص یافت.

مردی پشت تریبون در یک انبار ایستاده است و دو مرد دیگر در کنار آن قرار دارند.
سرمایه گذاری 63 میلیون دلاری در حمل و نقل عمومی طی 10 سال آینده اعلام شد. (Dale Molnar/CBC)

دیلکنز گفت که با آمدن مشاغل جدید به ویندزور در نتیجه ساخت پل بین المللی گوردی هاو، کارخانه باتری خودروهای الکتریکی راه حل Stellantis-LG Energy و بیمارستان منطقه ای جدید ویندزور، سرمایه گذاری در حمل و نقل یک تعهد است.

او گفت: “این به معنای مشاغل جدید، آمدن خانواده های جدید به منطقه و ایجاد نیازهای متنوع در حمل و نقل عمومی است.” ما به سرمایه گذاری در Transit Windsor ادامه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که در کنار جامعه ما با رشد آن رشد می کند.

دیلکنز گفت: “ما متعهد هستیم که ترانزیت را برای همه ساکنان در دسترس، کارآمد و راحت کنیم و این سرمایه گذاری ها نشان دهنده تعهد ما برای افزایش خدمات حمل و نقل عمومی برای جامعه ما است.”

هرگز فکر نکنید که می‌خواهیم آن را به شهری فقط حمل‌ونقل تبدیل کنیم و اگر می‌خواهند ماشین داشته باشند، رفت و آمد را برای مردم دشوار کنیم.– درو دیلکنز

کرگ گفت که ترانزیت ویندزور زمانی که قوانین واکسیناسیون کووید-19 در ایالات متحده منقضی می‌شود، می‌تواند سرویس اتوبوس تونلی را برای رویدادهای ویژه ارائه دهد، که او انتظار دارد در ماه مه اتفاق بیفتد.

“ما می خواهیم مطمئن شویم که مصالحه نمی کنیم… خدمات برنامه ریزی شده ای که پرداخت کنندگان نرخ در این طرف مرز برای انجام رویدادهای خاص هزینه می پردازند. رویدادهای ویژه یک خدمات بسیار کار و تجهیزات فشرده است و ما باید مطمئن شویم که داریم. کراگ گفت: سطوح کارکنان مناسب در محل وجود دارد.

آخرین گزارش‌های ترانزیت ویندزور بهبود 118 درصدی را در مقایسه با سطوح قبل از همه‌گیری نشان می‌دهد.

کرگ گفت: “با بازگشت قوی در سواری، ما در مورد آینده هیجان زده هستیم و از این منابع جدید برای تبدیل Transit Windsor به راه حل قابل اعتماد حرکتی برای ساکنان ویندزور-اسکس به خوبی استفاده خواهیم کرد.”

دیلکنز گفت: “ما می خواهیم یک سیستم حمل و نقل خوب داشته باشیم، شکی در آن نیست.” اما هرگز فکر نکنید که می‌خواهیم آن را به شهری فقط ترانزیت تبدیل کنیم و اگر می‌خواهند ماشین داشته باشند، رفت و آمد را برای مردم دشوار کنیم.»

اولویت های تامین مالی

این اعلامیه پس از آن منتشر شد که شورای ویندزور بودجه کمتری را نسبت به درخواست شده برای حمل و نقل در هفته گذشته اختصاص داد.

شورای شهر از صرف 480000 دلار برای ایجاد یک ذخیره ناوگان حمل و نقل، که به شهر کمک می‌کند اتوبوس‌ها را با از کار افتادن قدیمی‌شان جایگزین کند، مخالفت کرد. این مورد در طرح جامع ترانزیت شهر است که در سال 2019 تصویب شد و به دنبال بهبود خدمات در دهه آینده است.

از سوی دیگر، شهر تصمیم گرفت 4.4 میلیون دلار اضافی را طی چهار سال آینده برای کمک به احیای جاده‌های مسکونی بیمار اختصاص دهد، موضوعی که در مذاکرات بودجه شورا بسیار مورد بحث قرار گرفت.

گابریل سیاواگلیا از Activate Transit Windsor-Essex در اوایل این ماه گفت: «از نقطه نظر تأمین مالی، نشان می‌دهد که ترانزیت هنوز در مرحله اول در مرحله کاهش هزینه‌های بودجه است.

هنوز هم نشان می‌دهد که آن‌قدر که فکر می‌کنم سایر شهرها ترانزیت می‌دانند، برای شورا اولویت ندارد.»