پتانسیل بسیار زیاد با مشکلات عملکردی مخدوش می شود – اخبار فناوری ، Firstpost

خبر

برای بازی پیشرفته (البته فقط یک هفته) ، Assassin’s Creed Valhalla – دوازدهمین قسمت مهم از سری Ubisoft که در سال 2007 آغاز شد – مطمئناً می توانست زمان بیشتری را در استودیوها استفاده کند.

RPG اکشن ماجراجویانه باز از دو عنوان تحسین شده منتقد در این مجموعه پیروی می کند – ریشه ها (2017) و ادیسه (2018) – و قصد دارد بیشتر در تغییر چشم انداز حق رای دادن گسترش یابد. این ، همراه با داستانی که در پس زمینه حمله وایکینگ ها به انگلیس جریان دارد ، بازی پیشنهادی امیدوار کننده را ارائه می دهد. با این حال ، در شکل و فرم موجود ، در بهترین حالت خود به عنوان یک ظرف غذا لذت بخش و یک تجربه ناامیدکننده از هم گسسته به عنوان بدترین حالت به وجود می آید.

قبل از این که بیشتر از این صحبت کنم ، اجازه دهید دوباره تکرار کنم که (همانطور که عنوان اصلی آن را نشان می دهد) این یک بررسی از کل بازی نیست ، بلکه فقط برداشت های اولیه از همان ساعت بازی همان است. گفته می شود ، اگرچه برخی از مشکلات ممکن است در روزهای آینده برطرف شود ، اما برخی دیگر از موارد اساسی تر هستند که بر خلاف بازی کار می کنند. اما همه چیز نابودی و تاریکی نیست. هر از گاهی ، بازی لحظات غافلگیر کننده و واقعی را ارائه می دهد که نسخه کاملاً کاملی از آن به نظر می رسد اگر همه عناصر به درستی به هم برسند.

  اولین برداشت های Assassins Creed Valhalla: پتانسیل بسیار زیاد با مشکلات عملکردی مخدوش می شود

Screengrab از Assassin’s Creed Valhalla

اواخر دهه 800 میلادی تنظیم می شوید ، شما به عنوان Eivor بازی می کنید (بازیکن می تواند شخصیت را مرد یا زن انتخاب کند و در هر مرحله از بازی تغییر کند) ، یک وایکینگ کاملاً سرحال که خواستن را شروع می کند برای انتقام از ضرر شخصی. سکانس آغازین برخی از گرافیک های زیبا و محیط داخلی را به رخ می کشد ، اما مشکلات عملکرد بلافاصله قابل مشاهده است. اگرچه در یک سکانس خاص نمی توانید کارهای بیشتری از راه رفتن در یک مسیر مستقیم انجام دهید ، با بارگیری در پس زمینه ، بازی همچنان یخ می زند و فرد شروع به شک می کند که آیا این کار با توجه به نسل بعدی کنسول ها طراحی نشده است یا خیر.

فراتر از سکانس افتتاحیه گفته شده ، گرافیک (تا حدودی به طور چشمگیر) به طرز چشمگیری کاهش می یابد و شما با یکی از پرهیجان ترین جنبه های گیم پلی آشنا می شوید – بافت گسترده پاپ ، بدون ذکر صفحه های خالی بارگذاری که به نظر می رسد به طور تصادفی حتی وقتی شما به سادگی می خواهید با NPC ها در دنیای آزاد ارتباط برقرار کنید. قصد دارید سریع بر اسب خود سوار شوید؟ خوب ، بهتر است خود را برای یخ زدگی فریم و بارگیری در اواسط پرواز آماده کنید.

Screengrab از Assassin's Creed Valhalla

Screengrab از Assassin’s Creed Valhalla

به من کمک نمی کند که قهرمان اصلی بازی یکی از شخصیت های کثیف است که من در یک بازی اخیر AAA با آن روبرو شده ام و داستان اصلی تاکنون (بله ، تا حالا و بدون دادن چیزی در اینجا) به نظر می رسد با استفاده از یک مولد کلیشه کلی تهیه شده است. عمیقی برای صحبت و یادآوری وجود ندارد تا شما را به سرمایه گذاری یا گیر انداختن. تنها چیزی که باعث ادامه کار من شد این امیدواری بود که ممکن است در برخی موارد اوضاع تغییر کند (که ممکن است پیش برود). نکته دیگری که شما را به بیرون پرتاب می کند صداپیشگی است ، به ویژه شخصیت اصلی. نه من پیشنهاد نمی كنم و انتظار ندارم كه هر شخصیتی در یك صحنه نورس مانند كریستوفر داژ باشد ، اما گاهی اوقات احساس می شود صداپیشه حتی از تنظیم بازی یا سناریوی متفاوت بازی آگاه نبوده است. یک مسئله تکراری دیگر این است که چگونه صدا در حالی که کسی صحبت می کند ، جمله میانی را قطع می کند. یک آشفتگی همه جانبه.

Screengrab از Assassin's Creed Valhalla

Screengrab از Assassin’s Creed Valhalla

در مورد آنچه می توانید در بازی انجام دهید ، موارد زیادی وجود دارد. در حالی که شخصی سازی شخصیت ، سلاح ها و مهارت های ارتقا are یافته کاملاً استاندارد هستند ، شما می توانید به مکان های مختلف در نقشه حمله کنید – پیچ و تاب و شغل معمول خود را از بین ببرید و شغل های خود را بدست آورید. شما می توانید نقشه را از طریق زاغ خود ردیابی کنید ، در سراسر زمین آزاد پرواز کنید ، در مناطق دشمن جاسوسی کنید و به دنبال گنج ها بگردید. همچنین می توانید در طول مسیر ماجراهایی (معروف به quests side quests) را تجربه کنید. من سعی کردم و زوج شدم ، اما همانطور که شانس می آورد ، آنها به همان اندازه تماشای گیاهان علفی جالب و غیرقابل پیش بینی بودند (اما چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد ، پس سلام).

بازی مخفی کاری و پارکور ، دو ماده اصلی حق رای دادن ، هنوز هم شاید جالب ترین عناصر بازی باشند. مبارزات آزاد ، هم غوغا و هم دامنه ، راضی کننده است ، با این بازی تعدادی انتخاب در مورد نحوه استفاده و استفاده از چندین سلاح برای بازیکنان فراهم شده است. وقتی در مقابل تعدادی از دشمنان قرار می گیرید و همچنین وقتی با قبیله خود حمله می کنید ، اوضاع کمی کدر می شود. ببینید ، قبیله شما تقریباً بی فایده است. آنها به سختی درگیر جنگ می شوند و حتی گاهی دشمنان لوازم التحریر را برای مراقبت از تک تک آنها رد می کنند. اما به طور کلی ، هنگامی که چیزهای زیادی را پیدا کردید ، تنوع کافی برای مشغول نگه داشتن شما وجود دارد.

Screengrab از Assassin's Creed Valhalla

Screengrab از Assassin’s Creed Valhalla

همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، بازی لحظاتی الهام بخش نیز به شما ارائه می دهد. این یخ ها باشد که در زیر پایتان جای خود را باز می کند ، یا دشمنانی که در اواسط جنگ به شما لجن می زنند ، یا حیواناتی ناخودآگاه به شما حمله می کنند (اگرچه یک خرس به مدت 15 یا چند دقیقه توسط یک خرس از طریق نقشه تعقیب شدم که باز هم به یک محصول لاک خورده اشاره داشت ) شما همچنین می توانید به فعالیت هایی مانند شکار یا یک بازی نوشیدنی ، یا پرواز با پرواز مورد علاقه من بپردازید. مناظر به خودی خود می تواند شما را در مسیرهای خود متوقف کند ، اما افسوس که حشره فراگیر همه چیز بسیار بالقوه است.

بازی های open world Assassin’s Creed به طرز مشهوری طولانی هستند ، بنابراین من به سختی این را می نویسم. اگرچه آنچه که در حال حاضر بازی به شدت به آن نیاز دارد برخی از وصله های سنگین و ارتقا عملکرد است. والهلا بدون شک دارای استعداد است ، اما در وضعیت فعلی دشوار است که به کسی توصیه شود ده ها ساعت با آن بگذرد. با بهم ریختن تعداد بی خدائی از انتشار بازی های بزرگ ، Ubisoft باید کارها را پیش ببرد ، یا خطر از دست دادن شهرت سخت سالهای اخیر حق رای دادن را دارد.

بازی در حال بررسی در PlayStation 4 Pro است. کد بازبینی ارائه شده توسط ناشر